uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
راهنمای خرید دستگاه شیکر برقی
نویسنده: میترا ارسنجانی
13 اردیبهشت 1400 | 7:39
افزودن به لیست علاقمندی ها

راهنمای خرید دستگاه شیکر برقی

5/5

اکثر ما به نوشیدنی‌ها و شیک‌های خوشمزه علاقه‌مند هستیم و دوست داریم که این نوشیدنی‌ها را در هرزمانی در خانه درست کنیم. با خرید دستگاه شیکر برقی این امکان برای ما فراهم می‌شود تا شیک‌های خوشمزه و رنگارنگی را در خانه به راحتی تهیه کنیم.

یونید-امروزه با توجه به مدرن شدن زندگی‌ها هر روز با دستگاه‌ها و لوازم‌خانگی جدیدی روبه‌رو می‌شویم. بعضی از این دستگاه‌ها شاید خیلی کاربردی نباشند و خرید آن‌ها به‌هیچ‌عنوان ضرورتی نداشته باشد، اما برای داشتن یک آشپزخانه مدرن با وسایل جدید لازم هستند. دستگاه شیکر برقی خانگی، یکی از همین وسایل است که بودن آن در آشپزخانه ضرورت آن‌چنانی ندارد و خرید آن تنها برای افرادی که علاقه‌مند به تهیه دسرهای مختلف هستند و از کاربردهای دیگر این دستگاه استفاده می‌کنند، هیجان‌انگیز و لازم است. در ادامه نکات مهم خرید دستگاه شیکر را به شما ارائه می‌دهیم.

دستگاه شیکر برقی چیست؟ خرید دستگاه شیکر برقی

دستگاه شیکر برقی برای تهیه انواع میلک شیک، اسموتی میوه، مکمل‌های ورزشی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای یک لیوان جداشونده، تیغه و میله‌ای بلند است و کارایی بسیار آسانی دارد. کافی ست تا مواد میلک شیک یا اسموتی را در این دستگاه بریزید. این دستگاه مواد را به‌سرعت مخلوط می‌کند و ماده‌ای یکدست و غلیظ برای شما آماده می‌کند. دستگاه شیکر برقی نوشیدنی‌هایی که با شیر درست می‌شوند را به بهترین نحو آماده می‌سازد و ماده‌ای غلیظ خامه‌ای شکل به شما تحویل می‌دهد. قبل از خرید دستگاه شیکر برقی برای خانه خود به تعداد لیوان‌های و ظرفیت دستگاه توجه داشته باشید. اگر قصد خرید دستگاه شیکر برقی برای خانه دارید انتخاب دستگاه تک لیوانه یا دو لیوانه گزینه مناسبی برای شما به حساب می‌آیند. 

بهتر است بدانید دستگاه شیکر برای مخلوط کردن موادی مانند انواع میوه، بستنی و شیر است. یکی دیگر از مواردی که می‌بایست هنگام خرید دستگاه شیکر برقی به آن توجه کرد قدرت دستگاه شیکر است. قدرت دستگاه‌های شیکر برقی متفاوت است و مدل‌های مختلف این دستگاه توان یا قدرتی بین ۶۵ تا ۹۰۰ وات دارند. همچنین بعضی از دستگاه‌های شیکر برقی دارای سیستم ۲ سرعته، ۳ سرعته و بالاتر هستند و به شما این امکان را می‌دهند که برای تهیه نوشیدنی‌های مختلف سرعت مناسب را انتخاب کنید. بنابراین هنگام خرید دستگاه شیکر برقی، به میزان قدرت و سرعت دستگاه توجه داشته باشید و گزینه مناسب خود را تهیه کنید.

خرید دستگاه شیکر برقی

دستگاه‌های شیکر برقی ظاهر بسیار شیک و زیبا و اندازه مناسبی دارند. این دستگاه‌ها خیلی بزرگ نیستند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. دستگاه شیکر برقی را می‌توانید به راحتی داخل کابینت بگذارید یا اگر تمایل دارید آن را روی کانتر آشپزخانه قرار دهید. بنابراین قبل از خرید دستگاه شیکر برقی، فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید و سپس دستگاهی با اندازه بزرگ یا کوچک انتخاب کنید. همچنین می‌بایست هنگام خرید این دستگاه به وزن دستگاه نیز توجه داشته باشید. بهتر است دستگاهی انتخاب کنید که خیلی سنگین نبوده و جابه‌جا کردن آن دشوار نباشد. دستگاه‌هایی که دارای پایه سنگین و ضد لغزش هستند، از تکان خوردن دستگاه هنگام کار کردن و واژگون شدن آن جلوگیری می‌کند.

دستگاه‌های شیکر برقی اصولاً از جنس‌های مختلف مانند استیل، آلومینیوم و پلاستیک تهیه می‌شوند. بهتر است هنگام خرید دستگاه شیکر برقی مدل‌هایی که از جنس استیل ضدزنگ ساخته‌شده‌اند را انتخاب کنید. چراکه این مدل‌ها به راحتی تمیز می‌شوند و مقاوم‌تر هستند.

دستگاه‌های شیکر برقی مدل‌ها و برندهای متفاوتی دارند. برندهای معتبر از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قیمت بالاتری نیز دارند. قیمت این دستگاه‌ها با توجه به برند، ظرفیت، توان و مدل آن‌ها متفاوت هستند.  بنابراین بهتر است هنگام خرید دستگاه شیکر برقی، با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید یک دستگاه باکیفیت از یک برند معتبر انتخاب کنید. 

برای خرید شیکر برقی می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید در قسمت لوازم خانگی با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.


شیکر شیکر برقی شیکر برقی خانگی خرید دستگاه شیکر برقی لوازم خانگی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید