uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
زیباترین کشورهای توریستی جهان کدامند؟
نویسنده: فاطمه عبدی
15 اردیبهشت 1401 | 3:58
افزودن به لیست علاقمندی ها

زیباترین کشورهای توریستی جهان کدامند؟

در میان کشورهای این کره خاکی، کشورهایی هستند که زیبایی های طبیعی و خدادادی آن ها نسبت به سایر کشورها بیشتر است و به عنوان زیباترین کشورهای توریستی جهان شناخته می شوند.

یونید- بدون شک هر کشور یا شهری در دنیا زیبای‌های خاص خود را دارد. اما در میان آن‌ها، برخی کشورها از زیبایی ها، جذابیت های طبیعی و خدادادی و همچنین جاذبه‌های گردشگری بیشتری بهره‌مند هستند و نظر افراد بیشتری را به خود جلب می‌کنند و به عنوان زیباترین کشورهای توریستی جهان نام می‌گیرند. زیباترین کشورهای توریستی جهان علاوه بر زیبایی و جذابیت‌های طبیعی، جذابیت‌های دیگری مانند تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم، آثار تاریخی و باستانی، طبیعت بکر، مکان‌های تفریحی و گردشگری، سازه های مدرن و... دارند. در ادامه تعدادی از زیباترین کشورهای توریستی در جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

زیباترین کشورهای توریستی جهان – فرانسه

کشور فرانسه به دلیل زیبایی‌ها و مکان‌های گردشگری متعدد به عنوان یکی از زیباترین کشورهای توریستی جهان شناخته شده است. فرهنگ کهن، تاریخ، ادبیات و مکان های گردشگری فرانسه، سالانه گردشگران بسیاری را به این کشور می‌کشاند. پاریس، نیس و مارسی از مهم‌ترین شهرهای پرگردش این کشور هستند.

زیباترین کشورهای توریستی

زیباترین کشور توریستی جهان – اسپانیا

اسپانیا کشوری پهناور در جنوب اروپا و از زیباترین کشورهای توریستی جهان به حساب می‌آید. اسپانیا به دلیل دارا بودن بناهای طبیعی و تاریخی، سواحل بی‌نظیر و ... گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند.

زیباترین کشورهای توریستی

زیباترین کشور توریستی جهان – آمریکا

کشور آمریکا کشوری عظیم با ویژگی‌های متعدد است. این کشور با ۵۰ ایالت متنوع، مناظر و طبیعت خیره‌کننده و خارق العاده‌ای را دارا است. شهرهایی چون نیویرک، لس آنجلس، لاس وگاس، شیکاگو و... در سال‌های گذشته بزرگترین شهرهای پرگردش جهان بوده‌اند.

زیباترین کشورهای توریستی

زیباترین کشور توریستی جهان – چین

چین دومین اقتصاد جهان است و به دلیل قرار داشتن بسیاری از کارخانه‌ها و مراکز تولیدی بین المللی در این کشور، سالیانه جدای از گردشگران، جمعیت بسیاری برای امور بازگانی راهی این کشور می‌شوند. از طرفی جاذبه‌های گردشگری این کشور، ساختمان‌های بلند با طراحی‌های شگفت‌انگیز، قله‌ها و رودخانه‌های زرد و یانگ تسه، و... این کشور را به زیباترین کشور توریستی در جهان تبدیل کرده است.

زیباترین کشورهای توریستی

زیباترین کشور توریستی جهان – ایتالیا

ایتالیا کشوری زیبا با جاذبه‌های خیره کننده است. آثار تاریخی دیدنی، موزه‌های متعدد، برج پیزا، ویرانه‌های سیسیلی، کلیسای رم و... از مکان‌های دیدنی و پربازدید این کشور هستند. ایتالیا در سال‌های اخیر، میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا را به سوی خود جلب کرده و جزو زیباترین کشورهای توریستی جهان قرار گرفته است.

زیباترین کشورهای توریستی

زیباترین کشور توریستی جهان – مکزیک

مکزیک به دلیل ساحل‌های طولانی و چشم اندازهای خیره کننده یکی از کشورهای توریستی زیبایی است که گردشگران بسیاری را راهی این کشور می‌کند. این کشور دارای حیات وحش، پارک‌های ملی، گیاهان عجیب و دیدنی و مناظر خیره کننده‌ی متنوعی است.

زیباترین کشورهای توریستی

زیباترین کشورهای توریستی جهان – انگلیس

انگلیس شهری مملو از رستوران، رویدادهای فرهنگی و هنری، مناظر زیبای خط ساحلی و... است. خط ساحلی این کشور مکانی‌ست برای پیاده‌روی، خوردن غذاهای دریایی، تماشای دلفین‌ها و جستجوی زندگی دریایی. موزه‌های متنوع، نمایشگاه‌های لباس، گالری‌های هنری از دیگر جاذبه‌های این کشور توریستی هستند.

زیباترین کشورهای توریستی

زیباترین کشورهای توریستی جهان – آلمان

آلمان مقصد بسیاری از گردشگران اروپایی است و پس از اروپایی‌ها گردشگران آمریکایی بیشترین تعداد گردشگر در این کشور را تشکیل می‌دهند. آلمان صنعتی‌ترین کشور اروپاست و بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر جهان به خود جلب می‌کند. شهرهای مدرن، مناظر طبیعی، مکان‌های تاریخی، خطوط ساحلی زیبا، مناطق کوهنوردی و... از جمله مناطق گردشگری آلمان هستند.

زیباترین کشورهای توریستی

 زیباترین کشور توریستی جهان – کانادا

کانادا از ایالت‌متحده در جنوب تا دایره قطب شمال در شمال امتداد دارد. این کشور به دلیل دارا بودن جاذبه‌های گردشگری متعدد به عنوان یکی از زیباترین کشورهای توریستی جهان شناخته شده است. از طرفی دیگر، کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی در این کشور مهاجرین و گردشگران بسیاری را به سوی این کشور روانه می‌کند. آبشارهای نیاگارا، پارک ملی بنف، ساحل نیوفاندلند، چشمه‌های آب گرم و پارک‌های یخی کوهستانی از جمله مناظر دیدنی این کشور هستند.

زیباترین کشورهای توریستی

زیباترین کشور توریستی جهان – ایرلند

ایرلند کشوری با آب‌وهوای معتدل و مرطوب و مزارع سبز و گیاهان است که توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است. قلعه‌های نمادین ایرلندی با نقوش باستانی و معماری منحصربه‌فرد، دریاچه‌های متعدد، سواحل شنی و سواحل سنگی و روستاهای سرسبز این کشور سالیانه پذیرای میلیون‌ها گردشگر و توریست است.

زیباترین کشورهای توریستی

زیباترین کشور توریستی جهان – هلند

کشور هلند به دلیل گل و گیاه و گلخانه‌های بسیار به عنوان کشور گل و گیاه در سراسر جهان معروف است. ازاین‌رو، بسیاری از توریست‌ها و مسافران آمریکایی و آسیایی، کشور هلند را برای تفریح و گشت‌وگذار انتخاب می‌کنند.

زیباترین کشورهای توریستی


کشور توریستی زیباترین کشورهای توریستی گردشگری توریست

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید