uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین مارک اتو پرس – معرفی 6 اتو پرس با مارک معروف
نویسنده: میترا ارسنجانی
15 تیر 1400 | 7:54
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین مارک اتو پرس – معرفی 6 اتو پرس با مارک معروف

5/5

امروزه اتو پرس‌ها جایگزین اتوهای دستی شده‌اند و در بسیاری از خانه‌ها دیده می‌شوند. اتو پرس خانگی مارک و مدل‌های متنوعی دارند. در ادامه بهترین مارک اتو پرس را به شما معرفی می‌کنیم.

یونید – امروزه با روی کار آمدن اتو پرس‌ها در مدل و مارک‌های مختلف، اتوهای دستی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر سری به بازار لوازم خانگی زده باشید، با انواع اتوها مانند اتو بخار، اتو مخزن دار و اتو پرس روبه‌روشده‌اید. اتو پرس‌های خانگی، کار اتو کردن لباس‌ها را آسان تر کرده‌اند.

شما می‌توانید کار اتو کردن لباس‌ها را در هر زمان که می‌خواهید در خانه خود و بدون نیاز به رفت‌وآمد به مغازه‌های اتوشویی و خشک‌شویی انجام دهید. اگر شما قصد خرید یک اتو پرس خوب و باکیفیت را دارید، می‌بایست یک سری اطلاعات داشته باشید و با آگاهی کامل اقدام به خرید این وسیله کنید. در ادامه ما بهترین مارک اتو پرس را به شما معرفی می‌کنیم.

اتو پرس ژانومه مدل NX600 – بهترین مارک اتو پرس

ژانومه برندی ژاپنی است و سال‌هاست که در زمینه تولید و عرضه انواع چرخ‌خیاطی فعالیت داشته است. این برند معروف امروزه علاوه بر تولید چرخ‌خیاطی، وسایل دیگری مانند انواع اتو پرس را تولید به کشورهای مختلف صادر می‌کند. برند ژانومه در سطر لیست بهترین‌ها قرار دارد و برای افرادی که به دنبال خرید بهترین مارک اتو پرس هستند، گزینه‌ی مطمئنی محسوب می‌شود.

اتو پرس ژانومه مدل NX600، یکی از محصولات این برند ژاپنی است. این دستگاه کیفیت بالایی دارد و دارای ویژگی‌های متعددی است. وزن این دستگاه ۱۳ کیلوگرم، ابعاد آن ۷۰۰*۳۲۰*۶۴۰ میلی‌متر، گنجایش مخزن آب آن ۸۰۰ میلی‌لیتر و توان مصرفی آن ۲۲۰۰ وات است. این اتو پرس دارای قابلیت بخار از کف و بالا بوده و علاوه بر اتو کشی مرطوب قابلیت خشک‌شویی نیز دارد.

این دستگاه مجهز به یک نمایشگر دیجیتال جهت نمایش اطلاعات و تنظیمات مربوط به حالت بخار و درجه حرارت اتو است. این اتو پرس از سیستم هوشمند تصفیه آب و تشخیص‌دهنده مواد معدنی آب بهره‌مند است. کارتریج ضد رسوب این اتو پرس، این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت تجمع املاح به راحتی آن را شستشو دهید.

بهترین مارک اتو پرس

اتو پرس ژانومه مدل 3000

اتو پرس ژانومه مدل 3000 دارای ابعاد ۷۰۰*۳۲۰*۶۴۰، گنجایش مخزن ۳۰۰ میلی لیتر، وزن ۱۳ کیلوگرم و توان مصرفی ۱۶۰۰ وات است. این دستگاه دارای کفه از جنس آلومینیوم بوده و قدرت پرس آن معادل ۵۰ کیلوگرم است. اطلاعات مربوط به دما و میزان آب دستگاه توسط نمایشگر دیجیتال قابل مشاهده است. همچنین این اتو پرس مجهز به سیستم ضد رسوب و ضد چکه نیز است.

بهترین مارک اتو پرس

اتو پرس بایترون مدل BSI-511 – بهترین مارک اتو پرس

بایترون یک شرکت بین‌المللی آمریکایی است که در سال ۱۹۵۵ تأسیس شده و در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این برند معروف تا به امروز یکی از موفق‌ترین برندها در بازار لوازم خانگی بوده است.

اتو پرس بایترون مدل BSI – 511، یکی از بهترین مدل‌ها و بهترین مارک اتو پرس در بازار لوازم خانگی است. ابعاد این اتو پرس ۴۳۰*۲۹۰*۶۵۰، وزن دستگاه ۴ کیلوگرم، گنجایش مخزن ۳۰۰ میلی‌لیتر و توان مصرفی آن ۱۳۵۰ وات است. این دستگاه دارای سیستم قطع خودکار بوده و با بالا رفتن دما حین کار به صورت خودکار قطع می‌شود. همچنین این اتو پرس مجهز به سیستم ضد رسوب و ضد چکه است و هر دقیقه ۲۰۰۰ گرم آب تبخیر می‌کند.

بهترین مارک اتو پرس

اتو پرس بایترون مدل BSI-915

اتو پرس بایترون مدل BSI-915، به عنوان بهترین مارک اتو پرس در بازار لوازم خانگی شناخته شده است. این دستگاه در هز دقیقه ۴۰۰۰ گرم به خاز آب تولید می‌کند. توان مصرفی این اتو ۱۵۰۰ وات و قابلیت اسپری آب دستگاه عملکرد آن را بهتر کرده است. ابعاد این اتو پرس ۴۵۰*۸۲۰*۳۲۰ میلی‌لیتر، وزن آن ۶ کیلوگرم، گنجایش مخزن ۳۰۰ میلی‌لیتر و مجهز به سیستم ضد چکه و ضد رسوب است.

بهترین مارک اتو پرس

 

اتو پرس دومنا مدل SP 4401 Domena – بهترین مارک اتو پرس

شرکت فرانسوی دومنا در سال ۱۹۵۵ شده و اولین شرکتی ست که اتو مخزن دار را به بازار عرضه کرده است. محصولات این برند همگی دارای کیفیت بالایی هستند و محبوبیت زیادی دارند.

اتو پرس دومنا مدل SP4401، یکی از قدرتمندترین دستگاه‌ها و بهترین مارک اتو پر به حساب می‌آید. این دستگاه دارای توان مصرفی ۲۳۰۰ وات، وزن ۱۳ کیلوگرم، گنجایش مخزن ۷۵۰ میلی‌لیتر و ابعاد 700*600*360 است. این دستگاه مجهز به سیستم کنترل الکترونیکی مواد معدنی CAPT و سیستم رسوب‌زدایی بوده و نیازی به رسوب‌زدایی دستی ندارد و با قابلیت کنترل خودکار رسوب‌ها، از شستشو اتوماتیک مخزن مطمئن می‌شوید.

بهترین مارک اتو پرس

اتو پرس سرجیو مدل SSP-5200 Sergio – بهترین مارک اتو پرس

برند سرجیو سابقه درخشانی در عرضه بهترین لوازم برقی و غیر برقی دارد. این برند محصولات متنوع با کیفیت بالایی را روانه بازار می‌کند و به یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی معروف است.

اتو پرس سرجیو مدل SSP-5200، بهترین مارک اتو پرس و یکی از بهترین اتوهای این برند به شمار می‌آید. این دستگاه دارای توان ۱۶۰۰ وات و صفحه اتو ۲۶ اینچی یا ۶۵ سانتی‌متری است. این مدل اتو پرس، دارای سیستم هوشمند و ایمنی قطع جریان برق بوده و در صورت بسته بودن درب در مدت ۱۵ ثانیه و در صورت عدم استفاده از دستگاه پس از ۱۵ دقیقه دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. کفی این اتو از جنس تفلون، وزن آن ۱۶ کیلوگرم، گنجایش دستگاه ۴۵۰ میلی‌لیتر و دارای سیستم ضد رسوب است.

بهترین مارک اتو پرس

برای خرید بهترین مارک اتو پرس می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید و یا از طریق این لینک با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل اتو پرس مورد نظر خود را خریداری کنید.


اتو پرس بهترین مارک اتو پرس اتو پرس ژانومه اتو پرس بایترون اتو پرس دومنا اتو پرس سرجیو بهترین اتو پرس لوازم خانگی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید