uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
سرویس چینی خارجی بخریم یا ایرانی؟
نویسنده: میترا ارسنجانی
05 اردیبهشت 1400 | 7:20
افزودن به لیست علاقمندی ها

سرویس چینی خارجی بخریم یا ایرانی؟

5/5

امروزه در بازارهای لوازم خانگی سرویس چینی نیز مدل‌ها و برندهای مختلفی دارند. انواع سرویس چینی خارجی و ایرانی در فروشگاه‌های لوازم خانگی با قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسند.

یونید- سرویس چینی یکی از مهم‌ترین وسایل پذیرایی است و خانم‌ها و دخترخانم‌های جوان حساسیت ویژه‌ای در انتخاب آن دارند. این ظروف پذیرایی از ایام قدیم در خانه‌ها وجود داشته و در خانه مادربزرگ‌های همگی ما سرویس چینی گل‌سرخی جزو مهم‌ترین وسایل پذیرایی آن‌ها بوده و در مهمانی‌های رسمی و ایام نوروز از آن‌ها استفاده می‌شده است. حتی با مد شدن ظروف پذیرایی دیگری مانند سرویس‌های سرامیک، آرکوپال، پیرکس و… سرویس پذیرایی چینی همچنان جایگاه اولیه خود را حفظ کرده است و جزو مهم‌ترین وسایل پذیرایی به حساب می‌آیند.

هنگامی‌که صحبت از خرید جهیزیه می‌شود یا خانم‌های خانه دار به فکر خرید سرویس چینی جدید می‌افتند، این سؤال برای همه‌ی آنها به وجود می‌آید که سرویس چینی خارجی بخریم یا سرویس چینی ایرانی؟ سرویس‌های چینی انواع مختلفی دارند و با توجه به برند، کیفیت و تعداد پارچه‌ها با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. به طور کلی سرویس‌های چینی خارجی و ایرانی در مدل‌ها، طرح‌ها و تعداد پارچه‌های مختلفی تولید می‌شوند و برای هر سلیقه‌ایانتخاب‌های زیادی را فراهم کرده‌اند.   

سرویس چینی خارجی

بسیاری از ما هنگامی‌که برای خرید یک سرویس چینی به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنیم، در ابتدا محو تماشای سرویس‌های چینی خارجی می‌شویم. سرویس‌های خارجی بسیار سبک هستند و طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌آمیزی های بسیار شیک و مدرنی دارند. بهترین برند سرویس چینی خارجی در کشورهای آلمان و فرانسه تولید می‌شوند. سرویس‌های چینی خارجی، بسیار مدرن و به‌روز هستند و به همین دلیل طرفداران بسیاری دارند.

کیفیت سرویس‌های چینی خارجی بسیار بالا است و بسیاری از آن‌ها دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند. بعضی از این سرویس‌های خارجی به خاطر کیفیت بالا و صاف بودن سطحشان مواد غذایی به آن‌ها نمی‌چسبد و برای شستشو به مایع ظرف‌شویی نیاز ندارند و با آب تمیز می‌شوند. سرویس چینی خارجی، مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی دارد و در شکل‌های گرد، مربع و چندضلعی طراحی شده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های مثبت سرویس چینی خارجی، طراحی‌های متنوع مدرن و سلطنتی آن‌ها است. بسیاری از این سرویس‌ها، بسیار مجلل و سلطنتی هستند و طرح‌های تجملاتی دارند و اغلب برای مراسم‌های بسیار خاص و رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. طرح‌های مدرن‌تر و ساده‌تر این سرویس‌ها نیز برای طرفداران خاص خود طراحی و تولید شده‌اند. اغلب سرویس‌های چینی خارجی، قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی را دارند و در برابر شستشو با مواد شیمیایی رنگ و  آن‌ها از بین نمی‌رود.

سرویس‌های چینی خارجی به دلیل کیفیت بسیار بالا و ویژگی‌هایی که دارند، بسیار گران‌قیمت هستند و می‌بایست مبلغ بالایی برای خرید یک سرویس چینی خارجی بپردازید.

سرویس چینی خارجی

 

سرویس چینی ایرانی

سرویس‌های چینی ایرانی که در اکثر فروشگاه‌های لوازم‌خانگی دیده می‌شود، ازنظر کیفیت و زیبایی در سطح بالایی قرار دارند و با نمونه‌های خارجی در رقابت هستند. این محصولات باکیفیت نه تنها در بازارهای ایران مطرح هستند بلکه بازارهای خارج را نیز در دست گرفته‌اند. بهتر است بدانید، برخی از برندهای ایرانی محصولات خود را به کشورهای اروپایی مانند آلمان، انگلستان، ایتالیا، هلند و… صادر می‌کنند.

سرویس‌های چینی ایرانی، تنوع بسیاری در طرح و مدل دارد و انتخاب را برای هر سلیقه‌ای آسان می‌کند. در ساخت چینی ایرانی علاوه بر استفاده از مواد اولیه درجه‌یک، از استانداردهای برندهای خارجی استفاده می‌کنند و به همین دلایل سرویس‌های چینی باکیفیت به بازار عرضه می‌کنند. اکثر برندهای سرویس‌های چینی ایرانی قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی را دارند و در اثر شستشو با قرص‌های شوینده، کیفیت و رنگ خود را از دست نمی‌دهند.

سرویس‌های چینی ایرانی ازنظر قیمت از سرویس‌های چینی خارجی مناسب‌تر هستند. بسیاری از برندهای مطرح ایرانی مانند چینی زرین، لیست قیمت مشخصی را برای کالای های خود عرضه می‌کنند و ازاین‌روفروشگاه‌های لوازم خانگی ملزم به فروش این محصولات با قیمت‌های تعیین‌شده هستند و حق گران‌فروشی ندارند.

سرویس چینی خارجی

سرویس چینی خارجی بخریم یا ایرانی؟

سرویس‌های چینی خارجی با توجه به فرهنگ همان کشورها تولید می‌شوند و اغلب در این سرویس‌ها اقلامی وجود دارد که اکثراً مورد استفاده سفره‌های ایرانی قرار نمی‌گرد. از طرفی دیگر، جدای از کیفیت بالا، تنوع و طرح‌هایبی‌نظیرسرویس‌های چینی خارجی، قیمت بالای این محصولات، امکان خرید را برای بسیاری از ما غیرممکن و دشوار می‌کند. بنابراین، اگر برای خرید سرویس چینی خارجی مشکلی ندارید، حتماً به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و هنگام خرید سرویس موردنظر خود شناسنامه و برگه ضمانت را از فروشنده دریافت کنید.

اگر شما جزو افرادی هستید که به هر دلیلی موافق خرید لوازم خارجی نیستید و می‌خواهید از تولیدات ملی حمایت کنید سرویس‌های چینی ایرانی را انتخاب کنید. همان‌طور که قبلاً توضیح داده شد، این محصولات از نظر کیفیت و زیبایی در سطح بالایی قرار دارند و قیمت آن‌ها نیز بسیار مناسب است.


سرویس چینی سرویس چینی ایرانی سرویس چینی خارجی خرید سرویس چینی تولید ملی لوازم خانگی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید