uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین مارک سرویس پذیرایی چینی کدام است؟
نویسنده: میترا ارسنجانی
10 اسفند 1399 | 5:51
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین مارک سرویس پذیرایی چینی کدام است؟

سرویس پذیرایی چینی یکی از مهم‌ترین وسایل در خرید جهیزیه است. کارخانه‌ها و برندهای متفاوت ایرانی و خارجی هستند که انواع سرویس چینی را تولید می‌کنند.  

یونید خانم‌ها علاقه زیادی به خرید لوازم خانه و ظرف و ظروف‌های پذیرایی دارند. سرویس پذیرایی چینی از جمله وسایلی است که خانم‌ها حساسیت ویژه‌ای در انتخاب و حتی مراقبت از آن‌ها دارند. امروزه سرویس‌های پذیرایی چینی برندهای گوناگون ایرانی و خارجی دارند و هر کدام از این برندهای سرویس پذیرایی چینی دارای کیفیت و ویژگی‌های خاص خود هستند. در ادامه بهترین مارک سرویس پذیرایی چینی ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم.

چینی زرین بهترین سرویس پذیرایی چینی ایرانی

ظروف چینی زرین ایران یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین برندها در کشور به حساب می‌آید. کیفیت سرویس‌های چینی این برند ایرانی با نمونه‌های خارجی قابل‌رقابت هستند و تنوع بسیاری را در اختیار مشتریان قرار داده است. ظروف چینی زرین از لحاظ فرم بدنه، طرح و نقش نگار بسیار متنوع هستند و به نوعی نیاز هر نوع سلیقه‌ای را برآورده می‌کنند. سرویس‌های پذیرایی چینی زرین، سرویس‌های متنوعی را برای دوستداران طرح‌های کلاسیک، مدرن، فانتزی و رنگی تولید کرده است.

شرکت چینی زرین تنها تولیدکننده ایرانی دارای فناوری IGD(دکور درون لعابی) است. این فناوری که در مدل‌های مخصوص طلاکوب به کار می‌رود، از کدر یا محو شدن طلاکوب‌های استفاده‌شده در ظروف بر اثر شستشو جلوگیری می‌کند. همان‌طور که قبلاً گفته شد، سرویس‌های چینی زرین از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شستشوی این ظروف به جز ظروفی که با فناوری IGD طراحی و تولید شده‌اند، در ماشین‌های ظرف‌شویی امکان‌پذیر است. محصولات چینی زرین شامل ظروف چینی خانگی، ظروف چینی هتلی و رستورانی، ظروف چینی کودک، ظروف مکمل و سرویس قاشق چنگال می‌شوند.

شایان‌ذکر است، سرویس‌های چینی زرین طبق ضمانت‌نامه و گارانتی که روی کارتن آن‌هانصب‌شده تا یک سال از پشتیبانی و خدمات پس از فروش برخوردار هستند. این شرکت با توجه به ۳ شرط، تعویض کالا دارد. این سه شرط عبارت‌اند از: رنگ‌پریدگی ظروف پس از شستشو، ایراد کیفی ظروف و وجود قطعه شکسته در داخل کارتن سرویس چینی. بهتر است بدانید شرکت چینی زرین محصولات خود را به ۲۰ کشور جهان از جمله آلمان، انگلستان، سوئد، هلند، ایتالیا، اسپانیا و… صادر می‌کند.

سرویس پذیرایی چینی

ظروف چینی ایرانی توس

چینی توس یکی دیگر از بهترین مارک‌های سرویس پذیرایی چینی ایرانی است. چینی توس در صنعت چینی‌سازی بسیار مطرح است و صادرات بسیار خوبی نیز دارد و دومین تولیدکننده بزرگ چینی در جهان به شمار می‌آید. این برند ایرانی، انواع ظروف چینی را برای مصارف خانگی، هتل‌ها و رستوران‌ها تولید می‌کند. محصولات چینی توس از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و انواع سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند.

محصولات متنوع توس برای مصارف روزمره و پذیرایی مناسب هستند و طرح‌ها و مدل‌های متنوعی دارند. یکی از اصلی‌ترینویژگی‌های چینی توس، تنوع قالب‌های ظروف آن است که در طرح‌های مربع شکل، دایره‌ای، موج‌دار، قالب ستاره و… موجود هستند. ظروف و سرویس پذیرایی چینی توس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از مواد اولیه مرغوب تهیه می‌شوند.

سرویس پذیرایی چینی

چینی مقصود

چینی مقصود از دیگر برندهای مطرح تولیدکننده چینی ایرانی محسوب می‌شود و جزو اولین تولیدکننده ظروف چینی در خاورمیانه است. چینی مقصود انواع ظروف چینی خانگی، سرویس کودک و ظروف هتل را تولید می‌کند. ظروف و سرویس پذیرایی چینی مقصود طرح‌های مدرن و فانتزی متنوعی دارند و مناسب هر سلیقه‌ای هستند.

محصولات چینی مقصود، بسیار سبک‌وزن هستند و از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند این است که در صورت شکستن تکه‌ای از سرویس پذیرایی به راحتی می‌توانید آن را تهیه و به سرویس پذیرایی خود اضافه کنید.

سرویس پذیرایی چینی

سرویس چینی پردیس کاشان

یکی دیگر از برندهای باکیفیت تولیدکننده چینی ایرانی، چینی پردیس کاشان است. این برند در زمینه تولید ظروف و سرویس پذیرایی چینی خانگی و هتلی فعالیت دارد. محصولات این برند از سطح کیفیتی بالایی برخوردار است و مقاومت بسیار بالایی دارند. ظروف چینی پردیس قابل شستشو در ماشین ظرف‌شویی هستند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به طرح‌ها و نقش و نگارهای این برند اشاره کرد. این برند امکان تعویض کالا را تا مدت‌زمان ۷ روز فراهم کرده است. اگر محصول شما در حمل‌ونقل آسیب ببیند، دارای ایراد کیفی، شکستگی و لب‌پریدگی باشد، در صورت وجود کارتن اصلی امکان تعویض کالا برای شما فراهم است.

چینی تقدیس

چینی تقدیس از تولیدکنندگان بنام ظروف و سرویس پذیرایی چینی در ایران است. این برند سالیانه حدود ۹۰۰۰ تن ظروف چینی تولید و به بازار عرضه می‌کند. محصولات چینی تقدیس شامل ظروف هتلی و خانگی است و از طرح‌ها و نقش نگارهای متنوعی برخوردارند. طرح‌های مجلسی سرویس پذیرایی چینی تقدیس برای جهیزیه گزینه مناسبی هستند. محصولات این برند بسیار سبک‌وزن هستند و از خاصیت چربی‌گریزی و پوشش نانو  برخوردارند. شستشوی این ظروف به دلیل این ویژگی‌های بسیار راحت و آسان است.

سرویس پذیرایی چینی

برای خرید بهترین مارک سرویس پذیرایی چینی می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید یا وارد شدن به این لینک با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل خرید کنید.


سرویس پذیرایی چینی سرویس چینی بهترین مارک سرویس پذیرایی چینی چینی ایرانی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید