uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها

یونید هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

مبل راحتی

مبل راحتی

دسته بندی:

دکوراسیون داخلی و نما

تهران، نیاوران-پاسداران
پیام مستقیم
تماس تلفنی
مبل راحتی تاب ریلکسی  یا صندلی تابی وسیله ای برای لذت بردن از اوقات استراحت می باشد . تاب صندای معمولا برای فضای بسته و داخل دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار میگیرد . سبد تاب ریلکسی اکثرا بصورت گرد و اشکی است که یا با کنف‌های رنگی به صورت عنکبوتی بافته شده یا از جنس سرمه با بافت تک یا دوبل ساخته می‌شوند .
مبل راحتی تاب ریلکسی  یا صندلی تابی وسیله ای برای لذت بردن از اوقات استراحت می باشد . تاب صندای معمولا برای فضای بسته و داخل دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار میگیرد . سبد تاب ریلکسی اکثرا بصورت گرد و اشکی است که یا با کنف‌های رنگی به صورت عنکبوتی بافته شده یا از جنس سرمه با بافت تک یا دوبل ساخته می‌شوند .مبل راحتی تاب ریلکسی  یا صندلی تابی وسیله ای برای لذت بردن از اوقات استراحت می باشد . تاب صندای معمولا برای فضای بسته و داخل دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار میگیرد . سبد تاب ریلکسی اکثرا بصورت گرد و اشکی است که یا با کنف‌های رنگی به صورت عنکبوتی بافته شده یا از جنس سرمه با بافت تک یا دوبل ساخته می‌شوند .مبل راحتی تاب ریلکسی  یا صندلی تابی وسیله ای برای لذت بردن از اوقات استراحت می باشد . تاب صندای معمولا برای فضای بسته و داخل دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار میگیرد . سبد تاب ریلکسی اکثرا بصورت گرد و اشکی است که یا با کنف‌های رنگی به صورت عنکبوتی بافته شده یا از جنس سرمه با بافت تک یا دوبل ساخته می‌شوند .مبل راحتی تاب ریلکسی  یا صندلی تابی وسیله ای برای لذت بردن از اوقات استراحت می باشد . تاب صندای معمولا برای فضای بسته و داخل دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار میگیرد . سبد تاب ریلکسی اکثرا بصورت گرد و اشکی است که یا با کنف‌های رنگی به صورت عنکبوتی بافته شده یا از جنس سرمه با بافت تک یا دوبل ساخته می‌شوند .
قیمت:توافقی
لینک به اشتراک گذاری
uneed.ir/posts/nPyjHq4rw0
لینک اشتراک گذاری کپی شد.

توضیحات آگهی

تاب راحتی | صندلی ریلکسی یک نفره و دونفره

تاب ریلکسی یا صندلی تابی وسیله ای برای لذت بردن از اوقات استراحت می باشد . تاب صندای معمولا برای فضای بسته و داخل دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار میگیرد . سبد تاب ریلکسی اکثرا بصورت گرد و اشکی است که یا با کنف‌های رنگی به صورت عنکبوتی بافته شده یا از جنس سرمه با بافت تک یا دوبل ساخته می‌شوند .

نظرات کاربران