uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها

یونید هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

پیام مستقیم
تماس تلفنی
شوینده،آرایشی و بهداشتی پارلا رنگ کردن موها علاوه بر چند برابر کردن زیبایی ظاهر باعث درخشندگی موها نیز می شود که اگر مراقبت لازم از موها صورت نگیرد باعث می شود که در زمان اندکی درخشندگی رنگ روی تار موها و ماندگاری رنگ از بین رود و بافت مو کدر و وز شود. شامپوی مخصوص موهای رنگ شده سولکس با فرمولاسیون خاص خود، ظاهری زنده و درخشان به موها می بخشد و ماندگاری طولانی مدت رنگ مو را تضمین می کند. استفاده از این شامپو برای از بین بردن چربی و آلودگی های موهای رنگ شده بسیار مناسب می باشد زیرا این شامپو فاقد نمک و مواد مضر می باشد و بدون ایجاد کف اضافی با ملایمت چربی ها را از بافت مو پاک می کند و به بافت طبیعی تارهای مو آسیبی وارد نمی کند. همچنین فرمولاسیون فاقد سولفات این محصول باعث جلوگیری از خشکی پوست سر، خارش و ریزش موها می شود، به علاوه کراتین موجود در شامپوی مخصوص موهای رنگ شده سولکس ریشه و تارهای مو را به طور عمیق تغذیه می کند، بافت و حجمی طبیعی در موها به وجود می آورد و همچنین با خاصیت نرم کنندگی، انعطاف پذیری موها را افزایش می دهد. استفاده مداوم از این شامپو در زمان استحمام باعث بازسازی لایه ی کراتینی آسیب دیده، جلوگیری از موخوره و شکنندگی موها، ترمیم کوتیکول های مو و فیبرهای ساقه مو می شود که در نتیجه تاثیر بسزایی در افزایش استحکام و استقامت ریشه مو دارد و خشکی و شکنندگی ساقه مو را از بین می برد. پس از استفاده از این محصول در زمان استحمام یک لایه  محفاظت کننده از بافت مو بر روی تارهای مو تشکیل می شود که از بافت مو در مقابل رادیکال های آزاد و حرارت وسایل گرمایشی مانند سشوار محافظت می کند. 

حاوی کراتین هیدرولیز شده

✅دارای فرمولاسیون ارگانیک

✅ترمیم کننده مو

✅آبرسان و صاف کننده مو

✅افزایش نرمی و کشسانی مو

✅جلوگیری از ایجاد وز و گره در مو

✅فاقد نمک، پارابن، رنگ مصنوعی و الکل

✅مناسب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده
حجم 1 لیتری

برای مشاهده محصولات و ثبت سفارش به صفحه اینستاگرام ما به ادرس parla.shop.tbz@ مراجعه یا با شماره 09143503753تماس بگیرید.
قیمت:80,000 تومان
لینک به اشتراک گذاری
uneed.ir/posts/cvKjDt2rlg
لینک اشتراک گذاری کپی شد.

توضیحات آگهی

شامپو کراتین بدون سولفات سولکس

رنگ کردن موها علاوه بر چند برابر کردن زیبایی ظاهر باعث درخشندگی موها نیز می شود که اگر مراقبت لازم از موها صورت نگیرد باعث می شود که در زمان اندکی درخشندگی رنگ روی تار موها و ماندگاری رنگ از بین رود و بافت مو کدر و وز شود. شامپوی مخصوص موهای رنگ شده سولکس با فرمولاسیون خاص خود، ظاهری زنده و درخشان به موها می بخشد و ماندگاری طولانی مدت رنگ مو را تضمین می کند. استفاده از این شامپو برای از بین بردن چربی و آلودگی های موهای رنگ شده بسیار مناسب می باشد زیرا این شامپو فاقد نمک و مواد مضر می باشد و بدون ایجاد کف اضافی با ملایمت چربی ها را از بافت مو پاک می کند و به بافت طبیعی تارهای مو آسیبی وارد نمی کند. همچنین فرمولاسیون فاقد سولفات این محصول باعث جلوگیری از خشکی پوست سر، خارش و ریزش موها می شود، به علاوه کراتین موجود در شامپوی مخصوص موهای رنگ شده سولکس ریشه و تارهای مو را به طور عمیق تغذیه می کند، بافت و حجمی طبیعی در موها به وجود می آورد و همچنین با خاصیت نرم کنندگی، انعطاف پذیری موها را افزایش می دهد. استفاده مداوم از این شامپو در زمان استحمام باعث بازسازی لایه ی کراتینی آسیب دیده، جلوگیری از موخوره و شکنندگی موها، ترمیم کوتیکول های مو و فیبرهای ساقه مو می شود که در نتیجه تاثیر بسزایی در افزایش استحکام و استقامت ریشه مو دارد و خشکی و شکنندگی ساقه مو را از بین می برد. پس از استفاده از این محصول در زمان استحمام یک لایه محفاظت کننده از بافت مو بر روی تارهای مو تشکیل می شود که از بافت مو در مقابل رادیکال های آزاد و حرارت وسایل گرمایشی مانند سشوار محافظت می کند. 

حاوی کراتین هیدرولیز شده

✅دارای فرمولاسیون ارگانیک

✅ترمیم کننده مو

✅آبرسان و صاف کننده مو

✅افزایش نرمی و کشسانی مو

✅جلوگیری از ایجاد وز و گره در مو

✅فاقد نمک، پارابن، رنگ مصنوعی و الکل

✅مناسب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده
حجم 1 لیتری

برای مشاهده محصولات و ثبت سفارش به صفحه اینستاگرام ما به ادرس parla.shop.tbz@ مراجعه یا با شماره 09143503753تماس بگیرید.

نظرات کاربران