uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها

یونید هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

پیام مستقیم
تماس تلفنی
خدمات تخصصی احیاء رنگ خودرو انواع خدمات از جمله: *رفع آفتاب سوختگی *رفع ماتی چراغ ها *رفع هولوگرام ها *رفع خط و خش *احیای رنگ انواع ماشین های خارجی *احیای رنگ انواع ماشین های داخلی *پوشش نانو و آبگریز شیشه و بدنه *پولیش شیشه و بدنه حرفه ای *پوشش سرامیکی از بهترین های جهانی *ترمیم و برگرداندن رنگ قطعات پلاستیکی و فایر گلاس *صفرشویی و توشویی انجام خدمات دیگر... و برای سهولت شما درصورت درخواست درمحل شماهم انجام میشود «با استفاده از بهترین متریال و استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته» «خودروی خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید» چک هم قبول می‌شود برای اطمینان بیشتر شما و مشاهده کیفیت برای شما تست گرفته میشود تا کیفیت را مشاهده کنید بهترین قیمت را با بهترین کیفیت باما تجربه کنید. «میتوانید برای مقایسه قیمت ها با ما درارتباط باشید»
خدمات تخصصی احیاء رنگ خودرو انواع خدمات از جمله: *رفع آفتاب سوختگی *رفع ماتی چراغ ها *رفع هولوگرام ها *رفع خط و خش *احیای رنگ انواع ماشین های خارجی *احیای رنگ انواع ماشین های داخلی *پوشش نانو و آبگریز شیشه و بدنه *پولیش شیشه و بدنه حرفه ای *پوشش سرامیکی از بهترین های جهانی *ترمیم و برگرداندن رنگ قطعات پلاستیکی و فایر گلاس *صفرشویی و توشویی انجام خدمات دیگر... و برای سهولت شما درصورت درخواست درمحل شماهم انجام میشود «با استفاده از بهترین متریال و استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته» «خودروی خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید» چک هم قبول می‌شود برای اطمینان بیشتر شما و مشاهده کیفیت برای شما تست گرفته میشود تا کیفیت را مشاهده کنید بهترین قیمت را با بهترین کیفیت باما تجربه کنید. «میتوانید برای مقایسه قیمت ها با ما درارتباط باشید»خدمات تخصصی احیاء رنگ خودرو انواع خدمات از جمله: *رفع آفتاب سوختگی *رفع ماتی چراغ ها *رفع هولوگرام ها *رفع خط و خش *احیای رنگ انواع ماشین های خارجی *احیای رنگ انواع ماشین های داخلی *پوشش نانو و آبگریز شیشه و بدنه *پولیش شیشه و بدنه حرفه ای *پوشش سرامیکی از بهترین های جهانی *ترمیم و برگرداندن رنگ قطعات پلاستیکی و فایر گلاس *صفرشویی و توشویی انجام خدمات دیگر... و برای سهولت شما درصورت درخواست درمحل شماهم انجام میشود «با استفاده از بهترین متریال و استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته» «خودروی خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید» چک هم قبول می‌شود برای اطمینان بیشتر شما و مشاهده کیفیت برای شما تست گرفته میشود تا کیفیت را مشاهده کنید بهترین قیمت را با بهترین کیفیت باما تجربه کنید. «میتوانید برای مقایسه قیمت ها با ما درارتباط باشید»خدمات تخصصی احیاء رنگ خودرو انواع خدمات از جمله: *رفع آفتاب سوختگی *رفع ماتی چراغ ها *رفع هولوگرام ها *رفع خط و خش *احیای رنگ انواع ماشین های خارجی *احیای رنگ انواع ماشین های داخلی *پوشش نانو و آبگریز شیشه و بدنه *پولیش شیشه و بدنه حرفه ای *پوشش سرامیکی از بهترین های جهانی *ترمیم و برگرداندن رنگ قطعات پلاستیکی و فایر گلاس *صفرشویی و توشویی انجام خدمات دیگر... و برای سهولت شما درصورت درخواست درمحل شماهم انجام میشود «با استفاده از بهترین متریال و استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته» «خودروی خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید» چک هم قبول می‌شود برای اطمینان بیشتر شما و مشاهده کیفیت برای شما تست گرفته میشود تا کیفیت را مشاهده کنید بهترین قیمت را با بهترین کیفیت باما تجربه کنید. «میتوانید برای مقایسه قیمت ها با ما درارتباط باشید»
قیمت:توافقی
لینک به اشتراک گذاری
uneed.ir/posts/cpUdIEfOcqI
لینک اشتراک گذاری کپی شد.

توضیحات آگهی

خدمات تخصصی احیاء رنگ خودرو

انواع خدمات از جمله: *رفع آفتاب سوختگی *رفع ماتی چراغ ها *رفع هولوگرام ها *رفع خط و خش *احیای رنگ انواع ماشین های خارجی *احیای رنگ انواع ماشین های داخلی *پوشش نانو و آبگریز شیشه و بدنه *پولیش شیشه و بدنه حرفه ای *پوشش سرامیکی از بهترین های جهانی *ترمیم و برگرداندن رنگ قطعات پلاستیکی و فایر گلاس *صفرشویی و توشویی انجام خدمات دیگر... و برای سهولت شما درصورت درخواست درمحل شماهم انجام میشود «با استفاده از بهترین متریال و استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته» «خودروی خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید» چک هم قبول می‌شود برای اطمینان بیشتر شما و مشاهده کیفیت برای شما تست گرفته میشود تا کیفیت را مشاهده کنید بهترین قیمت را با بهترین کیفیت باما تجربه کنید. «میتوانید برای مقایسه قیمت ها با ما درارتباط باشید»

نظرات کاربران