uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها

یونید هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

پیام مستقیم
تماس تلفنی
آموزش فتوشاپ و ایلاستریتور و ایندیزاین آموزش خصوصی نرم‌افزار هم در آموزشگاه و هم آن‌لاین (اسکایپ) توسط مدرس نرم‌افزارهای گرافیکی با سابقه‌ی بیش از یازده سال تدریس دانشگاهی (فتوشاپ، ایلاستریتور، ایندیزاین)  از مبتدی (آموزش جزءبه‌جزء همه‌ی ابزارها و پالت‌ها) تا پیشرفته (آموزش و اجرای پروژه‌های ترکیبی)  Photoshop : نرم‌افزار فتوشاپ، نرم‌افزاری شناخته‌شده و بی‌رقیب در ادیت عکس‌ها و ترکیب آن‌ها با یکدیگرست، که در آثار گرافیکی کاربرد بسیاری دارد.  Illustrator : نرم‌افزار ایلاستریتور، بهترین و کارآمدترین نرم‌افزار برای طراحی و اجرای انواع آرم‌ها و لوگوها و تصاویر وکتور است.  InDesign : نرم‌افزار ایندیزاین نرم‌افزاری قدرتمند و مناسب برای طراحی و چیدمان صفحات انواع مجلد اعم از کتاب و کتابچه (بوکلت) و کاتالوگ، چه به‌صورت چاپی و چه به‌صورت دیجیتال است.
آموزش فتوشاپ و ایلاستریتور و ایندیزاین آموزش خصوصی نرم‌افزار هم در آموزشگاه و هم آن‌لاین (اسکایپ) توسط مدرس نرم‌افزارهای گرافیکی با سابقه‌ی بیش از یازده سال تدریس دانشگاهی (فتوشاپ، ایلاستریتور، ایندیزاین)  از مبتدی (آموزش جزءبه‌جزء همه‌ی ابزارها و پالت‌ها) تا پیشرفته (آموزش و اجرای پروژه‌های ترکیبی)  Photoshop : نرم‌افزار فتوشاپ، نرم‌افزاری شناخته‌شده و بی‌رقیب در ادیت عکس‌ها و ترکیب آن‌ها با یکدیگرست، که در آثار گرافیکی کاربرد بسیاری دارد.  Illustrator : نرم‌افزار ایلاستریتور، بهترین و کارآمدترین نرم‌افزار برای طراحی و اجرای انواع آرم‌ها و لوگوها و تصاویر وکتور است.  InDesign : نرم‌افزار ایندیزاین نرم‌افزاری قدرتمند و مناسب برای طراحی و چیدمان صفحات انواع مجلد اعم از کتاب و کتابچه (بوکلت) و کاتالوگ، چه به‌صورت چاپی و چه به‌صورت دیجیتال است.آموزش فتوشاپ و ایلاستریتور و ایندیزاین آموزش خصوصی نرم‌افزار هم در آموزشگاه و هم آن‌لاین (اسکایپ) توسط مدرس نرم‌افزارهای گرافیکی با سابقه‌ی بیش از یازده سال تدریس دانشگاهی (فتوشاپ، ایلاستریتور، ایندیزاین)  از مبتدی (آموزش جزءبه‌جزء همه‌ی ابزارها و پالت‌ها) تا پیشرفته (آموزش و اجرای پروژه‌های ترکیبی)  Photoshop : نرم‌افزار فتوشاپ، نرم‌افزاری شناخته‌شده و بی‌رقیب در ادیت عکس‌ها و ترکیب آن‌ها با یکدیگرست، که در آثار گرافیکی کاربرد بسیاری دارد.  Illustrator : نرم‌افزار ایلاستریتور، بهترین و کارآمدترین نرم‌افزار برای طراحی و اجرای انواع آرم‌ها و لوگوها و تصاویر وکتور است.  InDesign : نرم‌افزار ایندیزاین نرم‌افزاری قدرتمند و مناسب برای طراحی و چیدمان صفحات انواع مجلد اعم از کتاب و کتابچه (بوکلت) و کاتالوگ، چه به‌صورت چاپی و چه به‌صورت دیجیتال است.
قیمت:توافقی
لینک به اشتراک گذاری
uneed.ir/posts/Vf0MJGuojZY
لینک اشتراک گذاری کپی شد.

توضیحات آگهی

آموزش خصوصی نرم‌افزار هم در آموزشگاه و هم آن‌لاین (اسکایپ) توسط مدرس نرم‌افزارهای گرافیکی با سابقه‌ی بیش از یازده سال تدریس دانشگاهی (فتوشاپ، ایلاستریتور، ایندیزاین) از مبتدی (آموزش جزءبه‌جزء همه‌ی ابزارها و پالت‌ها) تا پیشرفته (آموزش و اجرای پروژه‌های ترکیبی) Photoshop : نرم‌افزار فتوشاپ، نرم‌افزاری شناخته‌شده و بی‌رقیب در ادیت عکس‌ها و ترکیب آن‌ها با یکدیگرست، که در آثار گرافیکی کاربرد بسیاری دارد. Illustrator : نرم‌افزار ایلاستریتور، بهترین و کارآمدترین نرم‌افزار برای طراحی و اجرای انواع آرم‌ها و لوگوها و تصاویر وکتور است. InDesign : نرم‌افزار ایندیزاین نرم‌افزاری قدرتمند و مناسب برای طراحی و چیدمان صفحات انواع مجلد اعم از کتاب و کتابچه (بوکلت) و کاتالوگ، چه به‌صورت چاپی و چه به‌صورت دیجیتال است.

نظرات کاربران