uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها

یونید هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

پیام مستقیم
تماس تلفنی
فروش انواع دستگاه بدنسازی باشگاهی وخانگی این دوچرخه دارای کارایی بسیار بیشتری نسبت به دو چرخه های ثابت معمولی است . با این دوچرخه شما میتونید در یک مکان به طور ثابت اما  به صورت حرفه ای دوچرخه سواری کنید . استفاده از این دوچرخه حس استفاده از یک دوچرخه کورسی را به شما می دهد .
فروش انواع دستگاه بدنسازی باشگاهی وخانگی این دوچرخه دارای کارایی بسیار بیشتری نسبت به دو چرخه های ثابت معمولی است . با این دوچرخه شما میتونید در یک مکان به طور ثابت اما  به صورت حرفه ای دوچرخه سواری کنید . استفاده از این دوچرخه حس استفاده از یک دوچرخه کورسی را به شما می دهد .فروش انواع دستگاه بدنسازی باشگاهی وخانگی این دوچرخه دارای کارایی بسیار بیشتری نسبت به دو چرخه های ثابت معمولی است . با این دوچرخه شما میتونید در یک مکان به طور ثابت اما  به صورت حرفه ای دوچرخه سواری کنید . استفاده از این دوچرخه حس استفاده از یک دوچرخه کورسی را به شما می دهد .فروش انواع دستگاه بدنسازی باشگاهی وخانگی این دوچرخه دارای کارایی بسیار بیشتری نسبت به دو چرخه های ثابت معمولی است . با این دوچرخه شما میتونید در یک مکان به طور ثابت اما  به صورت حرفه ای دوچرخه سواری کنید . استفاده از این دوچرخه حس استفاده از یک دوچرخه کورسی را به شما می دهد .
قیمت:توافقی
لینک به اشتراک گذاری
uneed.ir/posts/Fagus4C2FPM
لینک اشتراک گذاری کپی شد.

توضیحات آگهی

انواع دوچرخه سواری اسپینیگ

این دوچرخه دارای کارایی بسیار بیشتری نسبت به دو چرخه های ثابت معمولی است . با این دوچرخه شما میتونید در یک مکان به طور ثابت اما به صورت حرفه ای دوچرخه سواری کنید . استفاده از این دوچرخه حس استفاده از یک دوچرخه کورسی را به شما می دهد .

نظرات کاربران