uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها

یونید هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

پخش صوتی مستر

پخش صوتی مستر

دسته بندی:

فروشگاه لوازم صوتی و تصویری

تهران، جمهوری از حافظ تا فردوسی
پیام مستقیم
تماس تلفنی
پخش صوتی مستر معرفی میکروفون بی سیم  BEYER مدل 3000 توسط پخش صوتی  MASTER

برای  یک خرید هوشمندانه و به صرفه باید از قبل اطلاعاتی راجع به کالای مورد نظر داشته باشید. در این رابطه  ما شما را با میکروفون BEYER مدل 3000آشنا می کنیم.

میکروفن بی سیم BEYER مدل 3000، تلفیقی از کیفیت عالی و ساختار بدنه ای مستحکم، با 8 ساعت ماندگاری باطری و وزن 350 گرم، با ارتفاع 254 میلی متر و قطر 50 میلی متری است. میکروفون به همراه متعلقاتی شامل آداپتور ، کابل رابط ،  بست اتصال به رک و دفترچه راهنما می باشد.

 میکروفن Beyer مدل 300 با محدوده فرکانسی  223 ~ 174 مگاهرتز (MHz)  و رنج پاسخ فرکانسی 100Hz ~ 16Khz و نوع آنتن 2x BNC می باشد. همچنین با قابلیت  تغییر فرکانس این امکان را به شما می دهد که چندین  دستگاه میکروفون را به هم متصل کنید ، دیگر قابلیت میکروفون بی سیم.  برد بیش از ۱ کیلومتری است که رضایت مشریان مستر را به همراه داشته
قیمت:توافقی
لینک به اشتراک گذاری
uneed.ir/posts/5dC1grukkPU
لینک اشتراک گذاری کپی شد.

توضیحات آگهی

میکروفون بی سیم دو کانال BEYER

معرفی میکروفون بی سیم BEYER مدل 3000 توسط پخش صوتی MASTER

برای  یک خرید هوشمندانه و به صرفه باید از قبل اطلاعاتی راجع به کالای مورد نظر داشته باشید. در این رابطه ما شما را با میکروفون BEYER مدل 3000آشنا می کنیم.

میکروفن بی سیم BEYER مدل 3000، تلفیقی از کیفیت عالی و ساختار بدنه ای مستحکم، با 8 ساعت ماندگاری باطری و وزن 350 گرم، با ارتفاع 254 میلی متر و قطر 50 میلی متری است. میکروفون به همراه متعلقاتی شامل آداپتور ، کابل رابط ، بست اتصال به رک و دفترچه راهنما می باشد.

میکروفن Beyer مدل 300 با محدوده فرکانسی  223 ~ 174 مگاهرتز (MHz)  و رنج پاسخ فرکانسی 100Hz ~ 16Khz و نوع آنتن 2x BNC می باشد. همچنین با قابلیت تغییر فرکانس این امکان را به شما می دهد که چندین دستگاه میکروفون را به هم متصل کنید ، دیگر قابلیت میکروفون بی سیم. برد بیش از ۱ کیلومتری است که رضایت مشریان مستر را به همراه داشته

نظرات کاربران