uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین برند مخلوط کن خانگی کدام است؟
نویسنده: میترا ارسنجانی
07 فروردین 1400 | 4:23
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین برند مخلوط کن خانگی کدام است؟

مخلوط کن یکی دیگر از لوازم کاربردی آشپزخانه است و موجب صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود. در ادامه لیستی از بهترین برند مخلوط کن خانگی را برای شما فراهم کرده‌ایم.

یونید- یکی از رایج‌ترین دستگاه‌های کاربردی آشپزخانه مخلوط کن‌ها هستند. این دستگاه‌ها انواع و مدل‌های مختلفی دارند و قابلیت مخلوط کردن مواد غذایی را دارند. در روزهای گرم سال با استفاده از مخلوط کن می‌توانید نوشیدنی‌های خنک مانند آب هندوانه، آب‌طالبی و … را تهیه کنید و از نوشیدن آن‌ها لذت ببرید. امروزه تنوع برندهای مختلف مخلوط کن انتخاب را برای بسیاری دشوار کرده است. در ادامه بهترین برند مخلوط کن خانگی را به شما معرفی می‌کنیم.

مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B بهترین برند مخلوط کن خانگی

مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B یکی از محصولات باکیفیت این برند و به عنوان برند بهترین مخلوط کن خانگی شناخته می‌شود. این دستگاه مجهز به دو سرعت قابل تنظیم جهت تهیه انواع مختلف نوشیدنی‌ها است. پیچ تنظیم و انتخاب سرعت این مخلوط کن در جلوی دستگاه قرارگرفته است. با استفاده از این مخلوط کن می‌توانانواع مختلف پوره ۷ شیک، کوکتل، سس و سوپ را تهیه کرد.

تیغه‌های این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ بوده و بسیار پرقدرت و تیز هستند. پارچ این مخلوط کن گنجایشی برابر با ۳ تا ۴ لیوان دارد و جنس آن از شیشه است. از دیگر ویژگی‌های این مخلوط کن می‌توان به وزن کم دستگاه، مجهز بودن به سیستم پالس، پایه‌ی ضد لغزش و جنس بدنه پلاستیک اشاره کرد.

بهترین برند مخلوط کن خانگی

مخلوط کن فلر مدل BL870

مخلوط کن فلر مدل BL870 محصولی منحصربه‌فرد و باکیفیت این برند به حساب می‌آید و جزو بهترین برند مخلوط کن خانگی در بازار شناخته شده است. این دستگاه موتور قدرتمندی دارد. جنس بدنه و پارچ آن از جنس پلاستیک باکیفیت است. این دستگاه مجهز به دو دور موتور بوده و تیغه‌های آن دندانه‌دار و از جنس استیل ضدزنگ هستند. گنجایش پارچ این مخلوط کن ۱.۵ تا ۲ لیتر است. این دستگاه مجهز به تنظیمات سرعت و عملکرد پالس لحظه‌ای است.

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2195 بهترین برند مخلوط کن خانگی

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2195 محصولی کارآمد از این شرکت است. این دستگاه مجهز به پیچ تنظیم سرعت بر روی دستگاه بوده و دارای ۳ حالت پالس، حالت یخ خردکن و حالت ساکت است. گنجایش پارچ این مخلوط کن ۵ لیوان است و تیغه‌های استیل ضدزنگ آن قابلیت خرد کردن مواد غذایی مختلف را دارد. پایه‌های ضد لغزش این دستگاه که در زیر بدنه آن تعبیه شده است از حرکت کردن و تکان خوردن دستگاه حین کار جلوگیری می‌کند. این دستگاه به عنوان بهترین برند مخلوط کن خانگی به شمار می‌آید.

مخلوط کن مولینکس مدل LM302

مخلوط کن مولینکس مدل LM302 دستگاهی سه کاره جهت مخلوط کردن مواد غذایی و آسیاب کردن مواد خشک است. این محصول دارای توان عملکردی بسیار بالایی است و مواد نرم و سخت را به راحتی خرد و مخلوط می‌کند. پارچ این دستگاه ظرفیت متوسطی دارد و جنس آن از پلاستیک است. تیغه‌های این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ بوده و قدرت زیادی در خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول عملکرد پالس و تنظیمات سرعت آن است.

بهترین برند مخلوط کن خانگی

مخلوط کن پارس خزر مدل BG-310P

مخلوط کن و آسیاب پارس خزر مدل BG-310P محصولی باکیفیت از این شرکت است و قیمت و دوام مناسبی دارد. این محصول قابلیت خرد و مخلوط کردن انواع مختلف مواد غذایی را دارد. تیغه‌های این مخلوط کن از جنس استیل ضدزنگ و بادوام بوده مواد غذایی مانند گردو، بادام، یخ و… را به راحتی خرد می‌کند.

آسیاب این دستگاه برای خرد کردن موادی مانند زعفران، انواع دانه‌ها و مغزها و… را به راحتی خرد می‌کند. پایه‌های ضد لغزش این مخلوط کن از تکان خوردن و جابه‌جا شدن دستگاه حین کار جلوگیری می‌کند. این دستگاه به عنوان یکی از بهترین برندهای مخلوط کن خانگی به شمار می‌آید.

مخلوط کن بلک اند دکر مدل BX600G بهترین برند مخلوط کن خانگی

یکی دیگر از انواع بهترین برند مخلوط کن خانگی، مخلوط کن بلک اند دکر مدل BX600G است. این دستگاه دارای توان مصرفی ۶۰۰ بوده و قابلیت مخلوط و آسیاب کردن انواع مواد غذایی را دارد. جنس بدنه‌ی این دستگاه از استیل و جنس پارچ آن از شیشه بادوام است. تیغه‌های این مخلوط کن از جنس استیل ضدزنگ بوده و قابلیت خرد کردن مواد غذایی سخت و نرم را دارد. گنجایش پارچ این مخلوط کن ۱ تا ۱.۵ لیتر بوده. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به  تنظیمات سرعت و عملکرد پالس آن اشاره کرد.

برای خرید بهترین برند مخلوط کن خانگی می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید در قسمت لوازم خانگی با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.


مخلوط کن محلوط کن خانگی بهترین برند مخلوط کن خانگی لوازم خانگی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید