uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین مارک پلوپز برقی- معرفی 6 مدل پلوپز برقی
نویسنده: میترا ارسنجانی
14 فروردین 1400 | 4:10
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین مارک پلوپز برقی- معرفی 6 مدل پلوپز برقی

4/5

پلوپز برقی یکی از وسایل مفید آشپزخانه است که به وسیله‌ی آن می‌توانید برنج و غذاهای دیگر را درست کنید. در ادامه بهترین مارک پلوپز برقی را به شما معرفی می‌کنیم.

یونید- پلوپز برقی دستگاه کاربردی است که برای پخت انواع برنج و سوپ و خوراک‌ها استفاده می‌شود. دستگاه‌های پلوپز برقی مدل‌های مختلفی دارند و همه این دستگاه قابلیت انجام کارهای مختلف را ندارند. بهتر است قبل از خرید ویژگی‌های این دستگاه‌ها را خوب بررسی کنید و از میان بهترین مارک پلوپز برقی دستگاهی را انتخاب کنید که از همه نظر مطابق نیازهای شما باشد. در ادامه بهترین مارک پلوپز برقی و ویژگی‌های آن‌ها را  به اطلاع شما می‌رسانیم.

پلوپز بوش مدل MUC22B42 بهترین مارک پلوپز برقی

پلوپز و مولتی کوکر بوش مدل MUC22B42 دستگاهی کاربردی و باکیفیت است. این دستگاه به عنوان بهترین مارک پلوپز برقی شناخته شده. این پلوپز دارای برنامه‌های مختلف پخت است و انواع خورشت، پلو و خورشت را می‌توانید به راحتی طبخ کنید. سیستم  Smart Auto Cook این دستگاه امکان ثبت تنظیمات جهت پخت غذاهای موردنظر را به صورت اتوماتیک به شما می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این پلوپز و مولتی کوکر می‌توان به صفحه کنترل دیجیتال، تایمر و تنظیمات دستگاه اشاره کرد. این دستگاه دارای ظرفیت ۵ لیتری بوده و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. این دستگاه حرارت را به صورت سه بعدی و یکنواخت به جریان می‌اندازد. این دستگاه پلوپز برقی مجهز به لوازم جانبی مانند کاسه سرامیکی، سبد سرخ‌کن، ظرف بخار، جداکننده قابلمه، پیمانه، کفگیر و ملاقه است.

پلوپز فیلیپس مدل HD3038

پلوپز فیلیپس مدل HD3038 دستگاهی شیک و مدرن و به عنوان بهترین مارک پلوپز برقی شناخته شده است. این دستگاه پلوپز علاوه بر ظاهر و طراحی زیبا، عملکردهای متفاوتی نیز دارد. پلوپز فیلیپس قابلیت پخت برنج به صورت‌های مختلف را دارد و ۱۰ نفره است. شما می‌توانید با انتخاب روش پخت و فشار دادن کلید پخت، پخت غذاهای موردنظر خود را به این دستگاه بسپارید. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه، قابلیت کیک پز، قابلیت سرعت پخت، تایمر، گرم نگه دارنده‌ی قابل تنظیم، دستگیره‌ی قابل چرخش و… است.

بهترین مارک پلوپز برقی

پلوپز تفال مدل RK7058 بهترین مارک پلوپز برقی

پلوپز تفأل مدل RK7058 محصولی باکیفیت با توان مصرفی بالا است. ظرفیت این دستگاه ۱.۸ لیتر بوده و ۱۰ نفره است. جنس بدنه‌ی این دستگاه پلوپز برقی از پلاستیک مقاوم و ظرف آن از جنس سرامیک است. این پلوپز برقی مجهز به تایمر، عملکرد گرم نگه‌داشتن ۲۴ ساعته، درپوش با قفل خودکار، سوپاپ بخار و محافظ بخار است. همچنین این دستگاه دارای لوازم جانبی مختلفی مانند یک سبد بخارپز، پیمانه و قاشق و ملاقه است. با احتساب این ویژگی‌های این دستگاه به عنوان بهترین مارک پلوپز برقی شناخته شده است.

پلوپز پارس خزر مدل RC271TYAN

پلوپز پارس خزر مدل RC271TYAN دستگاهی ست که می‌توانید از آن جهت پخت انواع برنج استفاده کنید. این دستگاه بسیار باکیفیت بوده و کار کردن با آن بسیار آسان است. ظرفیت این پلوپز ۲.۷ لیتر بوده و ۱۲ نفره است. جنس ظرف این دستگاه تفلون نچسب و قابلمه آن قابل شدن است. این دستگاه دارای قابلیت پخت برنج با درجه‌های متفاوت رنگ ته‌دیگ بوده و برای دوستداران ته‌دیگ گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌آید. این پلوپز برقی مجهز به درب شیشه‌ای پیرکس سوپاپ دار و تایمر بوده و جزو بهترین مارک پلوپز برقی ایرانی به حساب می‌آید.

پلوپز میگل مدل GRC830

پلوپز میگل مدل GRC830 دستگاهی چندکاره باکیفیت و کاربردی است. جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک و دیگ آن قابل جدا شدن است. این پلوپز یا مولتی کوکر ۸ کاره قابلیت پخت انواع برنج، ته‌دیگ، ته‌چین و کیک را دارد. ظرفیت این محصول ۳ لیتر است و قابلیت پخت غذا برای ۴ تا ۸ نفر را دارد.

پلوپزبرقی فلر مدل RC61 بهترین مارک پلوپز برقی

پلوپز فلر مدل RC61 با قابلیت‌های متفاوت به عنوان بهترین مارک پلوپز برقی شناخته می‌شود. این دستگاه قابلیت پخت برنج، حلیم، سوپ، بخارپز کردن، کیک، ماست‌بندی و… را دارد. این دستگاه مجهز به نمایشگر دیجیتال، تایمر و دیگ قابل جدا شدن بوده و کارایی آسانی دارد. روکش ظرف داخل پلوپز تفلون نچسب بوده و دارای درجه‌بندی است. این پلوپز برقی مجهز به لوازم جانبی مانند سبد بخارپز، کفگیر و ملاقه مخصوص است که در کنار دستگیره دستگاه قرار می‌گیرند.

برای خرید بهترین مارک پلوپزبرقی می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید در قسمت لوازم خانگی با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل دستگاه پلوپز مورد نظر خود را خریداری کنید.


پلوپز پلوپز برقی دستگاه پلوپز برقی بهترین مارک پلوپز برقی لوازم خانگی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید