uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین مدل های ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی 2021
نویسنده: میترا ارسنجانی
25 خرداد 1400 | 7:45
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی 2021

5/5

امروزه خرید ماشین ظرفشویی بسیار متدوال شده است و به عنوان یک وسیله کاربردی در خانه‌ها استفاده می‌شود. بهترین مدل های ماشین ظرفشویی شامل برندهای ایرانی و خارجی می‌شوند و با توجه به برند و مدل قیمت، ویژگی و کیفیت متفاوتی دارند.

یونید– ماشین ظرفشویی از لوازم خانگی است که بدون شک قرار است سال‌های متمادی از آن استفاده کنیم. ازاین‌رو اکثر ما، هنگام خرید این وسیله به دنبال با کیفیت‌ترین برند هستیم. امروزه با پیشرفت علم و فن آوری، ماشین‌های ظرفشویی نیز متنوع‌تر شده و سیستم‌های پیشرفته‌ای دارند. ماشین‌های ظرفشویی با برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند که با کمترین میزان آب و قدرت تمیزکنندگی بالا، تعداد زیادی ظرف را می‌شویند.

با کمی بررسی در مورد بهترین مدل‌های ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی می‌توانید به این نتیجه برسید که کدام مدل برای شما مناسب‌تر است. در مطالب قبل انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی را به شما معرفی کردیم، تا بدانید کدام ظرفشویی مناسب منزل شما است. ما در این مقاله قصد داریم بهترین مدل های ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI01M – بهترین مدل های ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI01M، یکی از باکیفیت‌ترین محصولات شرکت بوش است و ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. این ماشین ظرفشویی از نوع مبله است و ظرفیت ۱۴ نفره آن نیاز خانواده‌های پرجمعیت و پر رفت و آمد را برآورده می‌کند. این مدل ماشین ظرفشویی، دارای ۳ طبقه برای قرار دادن ظروف مختلف، و یک سبد برای قرار دادن قاشق و چنگال است. رتبه مصرف انرژی این ماشین ظرفشویی A++ و دارای یک نمایشگر و دکمه‌های لمسی است.

امکانات ویژه این ماشین ظرفشویی شامل شستشوی اقتصادی (Eco)، شستشوی سریع و شستشو با دمای بالا می‌شود. پنل تنظیمات دستگاه، امکان انتخاب برنامه شستشو دلخواه را به شما می‌دهد. همچنین این دستگاه مجهز به قفل Aqua است و از دستگاه در برابر آسیب‌های ناشی از نشتی آب محافظت می‌کند. با توجه به این ویژگی‌ها، این مدل ماشین ظرفشویی بوش به عنوان یکی از بهترین مدل های ماشین ظرفشویی خارجی در بازار شناخته شده است.

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW02B

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW02B از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات این برند خارجی است. این ماشین ظرفشویی دارای ۳ قفسه از جنس استیل ضد زنگ، برای قرار دادن انواع ظروف مانند دیس، بشقاب، کاسه و لیوان است. سبدهای این دستگاه قابل تنظیم هستند. ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره بوش برای خانواده‌های پر جمعیت گزینه مناسبی است.

این دستگاه، مجهز به برنامه‌های مختلف شستشو شامل شستشوی اقتصادی (Eco)، شستشوی سریع و شستشوی با دمای بالا، یک صفحه نمایشگر لمسی جهت نشان دادن تنظیمات و برنامه‌ها و رتبه انرژی A+++ است. با توجه به این ویژگی‌ها، این مدل ماشین ظرفشویی بوش به عنوان یکی دیگر از بهترین مدل های ماشین ظرفشویی خارجی در بازار شناخته شده است.

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D175 – بهترین مدل های ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D175 از بهترین محصولات این برند خارجی است. این ماشین ظرفشویی از نوع توکار است و و ظرفیت ۱۴ نفره آن یک گزینه‌اید آل برای خانواده‌های با جمعیت متوسط رو به بالا است. این دستگاه مجهز به ۷ برنامه شستشو متنوع، سیستم ضد عفونی کردن ظروف، برنامه شستشوی قدرتمند، شستشوی سریع، قابلیت شستشوی ظروف بزرگ، و رتبه انرژی A++ است.

این ماشین ظرفشویی مجهز به سیستم Aqua است و از دستگاه در برابر آسیب‌های ناشی از نشتی آب محافظت می‌کند. ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل A175، دارای سبدهای مختلف قابل تنظیم جهت قرار دادن ظروف مختلف و قاشق و چنگال است. این ماشین ظرفشویی بسیار کم‌صدا و جزو بهترین مدل های ماشین ظرفشویی در بازار است.

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD88W 

ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD88W، از نوع مبله و از محصولات باکیفیت شرکت ال جی است. این ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره مناسب خانواده‌های با جمعیت متوسط رو بالا است. ماشین ظرفشویی ال جی مدل WD88W، مجهز به صفحه نمایشگر و دکمه‌های لمسی، قفل کودک، امکانات شستشو با نصف ظرفیت، خشک‌کن تکنولوژی Auto Olen Door و رتبه انرژی A+++ است.

این دستگاه ظرفشویی مجهز به سیستم QuadWash بوده و از تمام زوایا پاچش آب را انجام می‌دهد. این ویژگی دستگاه موجب می‌شود تا در کمترین زمان و با کمترین میزان آب و برق ظروف به خوبی شسته و تمیز شوند. این ماشین ظرفشویی جزو بهترین مدل های ماشین ظرفشویی خارجی در بازار است.

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-14304 – بهترین مدل های ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-14304 یکی از بهترین مدل های ماشین ظرفشویی ایرانی است. این ماشین ظرفشویی ایرانی ظرفیت ۱۴ نفره دارد و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. این دستگاه مجهز به قفل کودک، نمایشگر LED، رتبه انرژی A و امکانات ویژه شستشو است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-14304 از سیستم خشک کن، برنامه شستشوی سریع، شستشوی اقتصادی و شستشوی با نصف ظرفیت و سیستم الکترونیکی جهت تعیین درجه سختگیری آب بهره می‌برد. سبدهای قابل تنظیم ارتفاع این دستگاه برای قرار دادن ظروف مختلف و قاشق و چنگال است.

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W، از محصولات با کیفیت شرکت اسنوا و یکی از بهترین مدل های ماشین ظرفشویی ایرانی در بازار است. این دستگاه مجهز به نمایشگر و امکانات ویژه شستشوی خودکار، شستشوی سریع و شستشوی ظروف حساس است. ظرفیت این دستگاه ۱۲ نفر و برای خانواده‌های با جمعیت متوسط بسیار ایده آل یه حساب می‌آید. این ماشین ظرفشویی ۲ سبد جهت قرار دادن ظروف مختلف دارد.

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC-3C26F – بهترین مدل های ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC-3C26F، از بهترین مدل‌های ماشین ظرفشویی در بازار است و کیفیت خوبی دارد. این ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره مجهز به سنسور حس ۶ است و تمام ایرادها دستگاه را می‌گیرد و قبل خراب شدن هشدار می‌دهد.

این دستگاه دارای ۱۰ برنامه شستشو است و شامل شستشوی خودکار، شستشوی ظروف حساس، شستشوی اقتصادی (Eco)، شست و شوی سریع، خود پاک شونده، شستشو با دمای بالا، شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی شدید، شستشوی میوه و سبزی و شستشوی اکسپرس می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به ۲ سبد برای قرار دادن انواع ظروف، نمایشگر، قفل کودک و قفسه بالا اشاره کرد.

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90 – بهترین مدل های ماشین ظرفشویی ایرانی

ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90 از محصولات با کیفیت شرکت ال جی است. این دستگاه دارای ظرفین ۱۴ نفر و مجهز به سیستم QuadWash (پاچش آب) است. این سیستم به شستشوی سریع ظروف در کمترین زمان، با پایین‌ترین حد صدا و با کمترین مصرف آب و برق عمل شستشوی ظروف را انجام می‌دهد.

از دیگر امکانات ویژه این ماشین ظرفشویی، می‌توان به سیستم شستشوی با نصف ظرفیت، برنامه بخارشو، تکنولوژی باز شدن خودکار درب، قابلیت اتصال به وای فای، شستشوی Turbo، قفل کودک، دکمه‌های لمسی، نمایشگر، قفسه بالا و ۳ سبد جهت قرار دادن ظروف مختلف و مصرف انرژی A+++ اشاره کرد.

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی

  ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513

ماشین ظرفشویی کندی CDM 1513 از نوع مبله، یکی از بهترین مدل های ماشین ظرفشویی در بازار لوازم خانگی محسوب می‌شود. این ماشین ظرفشویی ۱۵ نفر ظرفیت دارد و برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه‌ی ایده آلی است. از ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به سیستم شستشوی خودکار، شستشوی ظروف حساس،، شستشوی اقتصادی (Eco)، شست و شوی سریع، شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی شدید، شستشوی میوه و سبزی، قفل کودک، نمایشگر، ۳ سبد قرار گیری ظروف و قفسه بالا اشاره کرد.

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی

برای خرید انواع ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید و یا از طریق این لینک با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل ماشین ظرفشویی مورد نظر خود را خریداری کنید.


ماشین ظرفشویی ماشین ظرفشویی ایرانی ماشین ظرفشویی خارجی بهترین مدل های ماشین ظرفشویی برند ایرانی برند خارجی لوازم خانگی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید