uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
نسخه رسمی اندروید کلاب هاوس چه زمانی منتشر می شود؟
نویسنده: سالیا شهریاری
24 فروردین 1400 | 7:12
افزودن به لیست علاقمندی ها

نسخه رسمی اندروید کلاب هاوس چه زمانی منتشر می شود؟

5/5

اپلیکیشن کلاب هاوس (Clubhouse) که در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد، یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که می‌توان در آن به‌صورت چت صوتی با دیگران ارتباط داشت.

یونید-در این اپلیکیشن صوتی برای ورود به روم و ارتباط با دیگران باید با دعوت نامه وارد شوید تا بتوانید به‌راحتی در آن حرف بزنید و با دیگران ارتباط داشته باشید. این اپلیکیشن در سال ۲۰۲۱ با داشتن بیش از ۸ میلیون کاربر ارزش خود را به ۱ میلیون دلار رساند.

اپلیکیشن کلاب هاوس برای اندروید

اواخر ژانویه مدیران ارشد این اپلیکیشن اعلام کردند که قصد دارند کار روی نسخه اندروید این اپلیکیشن را آغاز کنند اما تاریخ دقیقی از انتشار آن برای اندورید اعلام نکردند.

تاریخ انتشار این اپلیکیششن صوتی برای کاربران اندورید تقریباً مشخص شده است. بنیان‌گذار کلاب هاوس اعلام کرده که برای اینکه کاربران اندورید بتوانند به‌راحتی به این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند  سخت مشغول توسعه نسخه اندروید آن هستند و قرار است که این اپلیکیشن در اواخر بهار و یا تابستان ۲۰۲۱ در اختیار کاربران اندرویدی قرار بگیرد.  

بنیان‌گذار این اپلیکیشن همچنین اعلام کرد که قرار است در ماه‌های آینده ثبت‌نام با دعوت‌نامه در اپلیکیشین را غیر فعال کند تا کاربران به راحت بتوانند در کلاب هاوس عضو شوند.

به دلیل اینکه نسخه رسمی برای کاربران اندروید وجود ندارد اپلیکیشن های زیادی با لوگو و آیکن کلاب هاوس در پلی استور دیده می‌شود و یکی از این اپلیکیشن‌ها  BlackRock نام دارد که نام کاربری و رمز عبور بیش از ۴۵۰ سرویس از جمله فیسبوک، توییتر و آمازون را سرقت می‌کند.

این بنیان‌گذار درباره‌ی این اپ ها هشدار داد و از کاربران اندروید خواست تا رسیدن نسخه‌ی اصلی این اپلیکیشن کمی صبور باشند و از اپ های کپی  را دانلود نکنند همچنین اعلام کرد که این شبکه اجتماعی نسخه دسکتاپی ندارد.

علاوه بر آن این بنیان‌گذار از احتمال اضافه شدن ابزارهای بیشتر برای تولیدکنندگان محتوا خبر داد که امکاناتی مثل سیستم پرداخت مستقیم، حق اشتراک، همکاری با حامیان مالی و حتی برگزاری رویدادهای پولی را امکان‌پذیر می‌کند.


نسخه رسمی اندروید کلاب هاوس چه زمانی منتشر می شود؟ کلاب هاوس نسخه اندروید کلاب هاوس

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید