uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
7 مدل یخچال فریزر دوقلو ایرانی
نویسنده: میترا ارسنجانی
27 مهر 1400 | 8:25
افزودن به لیست علاقمندی ها

7 مدل یخچال فریزر دوقلو ایرانی

یخچال فریزرهای دوقلو به دلیل دارا بودن گنجایش بالا طرفداران بسیاری دارند و شرکت‌های ایرانی تولیدکننده لوازم خانگی، انواع یخچال فریزر دوقلو ایرانی با طراحی زیبا و کیفیت بالا را تولید کرده‌اند.

یونید – یخچال فریزر از لوازم ضروری هر آشپزخانه است و کاربردی بسیاری دارد. این وسیله معمولاًسال‌ها مهمان هر آشپزخانه‌ای است. به همین دلیل هنگام یک خرید یخچال فریزر باکیفیت و بادوام می‌بایست زمان بگذارید و مدل‌های مختلف آن را بررسی کنید تا در آخر یک خرید خوب و ایده آل داشته باشید.

امروزه یخچال‌فریزرهای بسیار متنوعی از نظر مدل، برند، قیمت، کارایی و رنگ‌بندی در بازار لوازم خانگی به فروش می‌رسند. انواع مختلف یخچال فریزر دوقلو ایرانی از مدل یخچال‌هایی هستند که تنوع مدل، برند و قیمت بسیار خوبی دارند. در ادامه چند مدل از یخچال فریزرهای دوقلو ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم.

یخچال فریزر دوقلو ایرانی جی پلاس GRF – K214

یخچال فریزر دوقلو ایرانی جی پلاس GRF – K214، دارای طراحی مدرن و مناسب خانواده‌های پرجمعیت و افرادیست که مواد غذایی زیادی را در یخچال و فریزر نگهداری می‌کنند. این مدل یخچال فریزر دوقلو بدون برفک (نوفراست)، مجهز به کمپرسور هوشمند بوده و با بهبود مصرف انرژی موجب می‌شود کمپرسور با عملکرد بهینه سرمایش مورد نظر را تأمین کند.

تکنولوژی‌های متفاوتی در ساخت این یخچال فریزر دوقلو به کار گرفته شده است که موجب حفظ تازگی مواد غذایی می‌شود. سیستم گردش هوای چندگانه و امکان سرمایش سریع از جمله ویژگی‌های مهم و کاربردی است که در ساخت این یخچال فریزر به کار گرفته شده است. یخچال این محصول ۳۵۱ لیتر گنجایش دارد و دارای ۴ طبقه درب، ۴ طبقه و ۳ عدد کشو است. از ویژگی یخچال این محصول می‌توان به سیستم گردش هوای چندگانه، امکان سرمایش سریع در یخچال، مجهز به عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر، مجهز به محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی اشاره کرد.

 گنجایش فریزر در این محصول ۲۵۰ لیتر بوده و دارای ۳ طبقه و ۴ کشو است. سیستم گردش هوای چندگانه، امکان انجماد سریع در فریزر و عملکرد صرفه‌جویی در مصرف انرژی از ویژگی‌های فریزر این محصول هستند. نمودار مصرف انرژی این یخچال فریزر A++ است.

یخچال فریزر دوقلو ایرانی

یخچال فریزر دوقلو ایرانی سام مدل RR40 – RZ14

یخچال فریزر دوقلو ایرانی سام مدل RR40 – RZ14، محصولی مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت است. این یخچال فریزر طراحی زیبایی دارد و از نوع بدون برفک است. یخچال در این محصول  ۳۴۸ لیتر گنجایش دارد و دارای ۶ عدد طبقه است. فریزر این محصول نیز ۲۱۲ لیتر گنجایش دارد و دارای ۷ عدد کشو است. از ویژگی‌های این یخچال فریزر ایرانی می‌توان به آبسرد کن، قفل کودک، یخ‌ساز نیمه اتوماتیک و اخطار بازماندن درب اشاره کرد. نمودار مصرف انرژی این یخچال فریزر دوقلو A  است.

یخچال فریزر دوقلو ایرانی

یخچال فریزر دوقلو یخساران مدل U8001M – U8005M

یخچال فریزر دوقلو یخساران مدل U8001M – U8005M، از محصولات باکیفیت این شرکت است. این یخچال فریزر یخساران گنجایش بالایی دارد و مقدار زیادی مواد غذایی را می‌توان در آن جای بدهید. گنجایشی که برای یخچال در این محصول در نظر گرفته شده ۴۳۱ لیتر بوده و دارای ۷ طبقه و ۲ کشو جهت قرار دادن مواد غذایی و میوه و سبزیجات است. طبقات در این یخچال از جنس شیشه نشکن است.

این یخچال مجهز به برد کنترل دیجیتال، جریان هوای اجباری، کمپرسور کم‌مصرف، سیستم گردش هوای اجباری، پایه‌های قابل تنظیم و چرخ‌دار، نمایشگر لمسی و جابطری است. فریزر این محصول ۳۱۰ لیتر گنجایش دارد و دارای ۷ کشو جهت نگهداری مواد غذایی است. از ویژگی‌های فریزر این محصول می‌توان به برد کنترل دیجیتال، سیستم انجماد سریع، مجهز به کمپرسور کم‌مصرف، سیستم گردش هوای اجباری، پایه‌های قابل تنظیم و چرخ‌دار و نمایشگر لمسی اشاره کرد. این یخچال فریزر دوقلو از نوع بدون برفک (نوفراست) و نمودار مصرف انرژی A+ است.

یخچال فریزر دوقلو ایرانی

 

برای اطلاع از قیمت جدید این یخچال فریزرها به جدول قیمت یخچال فریزرهای دوقلو مراجعه نمایید.

یخچال فریزر دوقلو ایرانی کلور مدل GLORY

یخچال فریزر دوقلو کلور مدل GLORY، از سری یخچال فریزرهای ایرانی و باکیفیت است. این محصول مجهز به نسل جدید کمپرسورهای کم‌مصرف اینورتر بوده و رتبه مصرف انرژی آن A+ است. یخچال در این محصول ۳۶۵ لیتر گنجایش دارد و دارای ۵ طبقه، ۲ کشو و ۴ طبقه روی درب است. فریزر این محصول ۳۱۰ لیتر گنجایش، ۵ کشو و ۲ طبقه دارد.

یخچال فریزر دوقلو کلور مجهز به یخ‌ساز اتوماتیک، آبسرد کن اتوماتیک، فیلتر تصفیه آب خانگی، مجهز به سیستم Twin Cooling، نسل جدید کمپرسورهای کم‌مصرف با سیستم تبرید گاز R600 برای راندمان بهتر، مجهز به سیستم بدون برفک (نوفراست)، یخ‌ساز اتوماتیک، قفل کودک، اخطار بازماندن درب، فیلتر تصفیه آب، تنظیم دمای داخلی به صورت هوشمند، طراحی مناسب گردش هوا در طبقات، مجهز به سیستم عیب‌یاب اتومات، دستگیره‌های اهرمی و… است.

یخچال فریزر دوقلو ایرانی

یخچال فریزر دوقلو ایرانی نیکسان مدل NR592DN – NF592DN

یخچال فریزر دوقلو نیکسان مدل NR592DN – NF592DN، از دیگر یخچال فریزرهای دوقلوی ایرانی است. این محصول گنجایش بالایی دارد و مناسب افرادیست که مواد غذایی زیادی در یخچال و فریزر نگهداری می‌کنند. یخچال این محصول دارای گنجایش ۳۷۳ لیتر، ۵ طبقه و ۴ طبقه درب یخچال و فریزر این محصول ۳۳۰ لیتر و دارای ۶ کشو است. این محصول امکانات مختلفی از قبیل لامپ روشنایی یخچال، یخ‌ساز نیمه اتوماتیک، نمایشگر، آبسرد کن، قفل کودک، اخطار بازماندن درب و سیستم بدون برفک دارد. از دیگر ویژگی‌های این یخچال فریزر دوقلو می‌توان به سیستم سرمایش سریع، سیستم کنترل اضطراری در صورت نقص فنی، حالت انجماد سریع و رتبه انرژی A+ اشاره کرد.

یخچال فریزر دوقلو ایرانی

یخچال فریزر دوقلو ایرانی اسنوا مدل  SN5 – 0190TI – SN6 – 0190TI

یخچال فریزر دوقلو ایرانی اسنوا مدل SN5-0190TI-SN6-0190TI محصولی باکیفیت و کارآمد از شرکت ایرانی SNOWA است. این یخچال فریزر دوقلو، از مواد اولیه بسیار مرغوب و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و تولید شده است. ظرفیت کلی این محصول ۶۳۸ لیتر و ۳۶ فوت است و برای خانواده‌های با جمعیت متوسط و بالا گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

یخچال این محصول ۳۶۸ لیتر ظرفیت دارد و دارای ۵ عدد طبقه، ۲ کشو و ۴ طبقه روی درب یخچال است. فریزر در این محصول بدون برفک و دارای ۵ عدد کشو و ۲ طبقه روی درب است. این یخچال فریزر مجهز به آبسرد کن و یخ‌ساز، اخطار بازماندن درب و نمایشگر دیجیتال روی درب یخچال و فریزر جهت اعمال تنظیمات و تنظیم دمای داخلی دستگاه است.

یخچال فریزر دوقلو ایرانی

یخچال فریزر دوقلو ایرانی آزمایش مدل AZF2366HO

یخچال فریزر آزمایش مدل AZF2366HO از سری یخچال فریزرهای دوقلو شرکت آزمایش است. یخچال این محصول ۳۲۷ لیتر و دارای ۶ طبقه و یک کشو است. فریزر این محصول ۲۵۰ لیتر آر به خود اختصاص داده و دارای ۸ کشو و یک طبقه است و حجم بالایی مواد غذایی در آن جای می‌گیرد. این یخچال فریزر مجهز به آبسرد کن، یخ‌ساز نیمه اتوماتیک (منبع آب)، اخطار بازماندن درب، سیستم بدون برفک، مجهز به دو سیستم خنک‌کننده جهت جلوگیری از انتقال بوی فریزر به یخچال، طبقات شیشه نشکن با سبد ABS و پایه‌های قابل تنظیم و چرخ‌دار و لامپ یخچال است.

یخچال فریزر دوقلو ایرانی

در این مطلب ۷ مدل یخچال فریزر دوقلو ایرانی را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های مختلف این یخچال فریزرها و بودجه خود، یخچال فریزر مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای خرید یخچال فریزر دوقلو ایرانی نیازی به مراجعه حضوری و رفتن به فروشگاه نیست.

با کمک یونید می‌توانید با همه فروشگاه های فعال در حیطه لوازم برقی خانگی ارتباط برقرار کنید، با آنها به گفتگو بپردازید و در نهایت ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین کالا را خریداری کنید. برای خرید یخچال فریزرهای دوقلو ایرانی به وبسایت یا اپلیکیشن یونید مراجعه کنید.


یخچال فریزر دوقلو ایرانی یخچال فریزر دوقلو یخچال فریزر یخچال فریزر ایرانی لوازم خانگی ایرانی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید