uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین مارک زودپز های بازار کدامند؟ معرفی 6 زودپز پرفروش
نویسنده: میترا ارسنجانی
27 اسفند 1399 | 5:09
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین مارک زودپز های بازار کدامند؟ معرفی 6 زودپز پرفروش

3/5

زودپز برای پخت و آماده سازی مواد غذایی در سریع ترین زمان مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است که برای خرید این وسیله بهترین مارک زودپزها را بشناسید و یک زودپز باکیفیت انتخاب کنید.

یونید– زودپز یکی از وسایل پرکاربردی در آشپزخانه است. این وسیله جهت پخت مواد غذایی دیرپز مانند گوشت، حبوبات و… مورد استفاده قرار می‌گیرد و این نوع مواد غذایی را در مدت‌زمان کمی پخته و آماده می‌کند. زودپز به دلیل اینکه در مدت‌زمان کمی غذا را آماده می‌کند، مواد مغذی و ویتامین‌های مواد غذایی را حفظ می‌کند و طعم غذا بهتر می‌شود. از دیگر مزایای استفاده از زودپز، صرفه‌جویی در مصرف گاز است.

این وسیله پخت چند ساعته مواد غذایی را در مدت‌زمان کمتری انجام می‌دهد و در مصرف گاز صرفه‌جویی می‌کند. این مزایا موجب شده تا اکثر افراد به فکر خرید یک زودپز برای آشپزخانه خود باشند. زودپزها مدل‌ها و مارک‌های مختلفی دارند. در ادامه بهترین مارک زودپزهای بازار را به شما معرفی می‌کنیم تا هنگام خرید این وسیله یک انتخاب درست و ایده آل داشته باشید.

انواع زودپز

زودپزهای معمولی

زودپزهای معمولی یا رو گازی جهت پخت غذا از اجاق‌گاز گرمای لازم را می‌گیرند. این مدل شست شوی راحت، قیمت پایین‌تر، مصرف انرژی کم، دوام بالاتر و اندازه‌های متنوعی دارد. این مدل زودپزها از امنیت پایین‌تری برخوردارند و برنامه‌ی تنظیم پخت ندارند.

زود پز برقی

زودپزهای برقی همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است با برق کار می‌کنند و گرما را از طریق برق تأمین می‌کنند. این مدل زودپزها مجهز به برنامه تنظیم پخت هستند و امنیت بالایی دارند. زودپزهای برقی چندکاره هستند و طرز استفاده راحتی دارند و پس از پخت غذا به صورت خودکار خاموش می‌شوند. این مدل زودپزها قیمت بالایی دارند و طول عمر آن‌ها نسبت به زودپزهای معمولی کمتر است.

زودپز دوقلو WMF مدل پرفکت – بهترین مارک زودپز

زودپز دوقلوی WMF مدل پرفکت، یکی از زودپزهای باکیفیت این شرکت است و جزو بهترین مارک زودپز در بازار به حساب می‌آید. گنجایش این زودپز در اندازه‌های ۶.۵ لیتری و ۳ لیتری و وزن آن ۵ کیلوگرم است. جنس بدنه این زودپز از استیل باکیفیت و هر دو محفظه‌ی این زودپزها درجه‌بندی شده است. هر کدام از این دو ظرف، دستگیره‌ای از جنس پلاستیک نسوز دارد و در برابر حرارت تحمل بالایی دارند.

زودپز سوپر لایف 92004

برند ایتالیایی سوپر لایف محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است. زودپز سوپر لایف 92004 دارای گنجایش ۴ لیتری بوده و مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت است. جنس این زودپز از استیل باکیفیت و براق است و قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی را دارد. جنس دستگیره‌های این زودپز باکالیت و قابل جدا شدن هستند. سوپاپ تنظیم فشار هوا و اطمینان بر روی درب این زودپز قرار دارد و موجب ایمن شدن این زودپزها می‌شود. درب این زودپز پیچشی است و پس‌ازاینکه همه‌ی بخار داخل محفظه خارج شد و به صفر رسید، با یک پیچش درب باز می‌شود. این مدل زودپز به عنوان بهترین مارک زودپز در بازار است.

زودپز دوقلوی فیسلر مدل Vitavit Comfort بهترین مارک زودپز

زودپز دوقلوی آلمانی فیسلر مدل Vitavit Comfort محصولی باکیفیت و بهترین مارک زودپز در بازار است. این زودپز دوقلوی باکیفیت، دارای دو ظرف با گنجایش متفاوت است قابلمه بزرگ آن ۸ لیتر و قابلمه کوچک آن ۴ لیتر گنجایش دارد. این زودپز علاوه بر داشتن درب سوپاپ دار، دارای درب شیشه‌ای نیز است. جنس بدنه‌ی این محصول از استیل باکیفیت، جنس دستگیره‌های آن باکالیت و پلاستیک مقاوم و وزن زودپز ۴ کیلوگرم است.

زودپز دوقلوی تفال مدل Secure 5 NEO

زودپز دوقلوی تفال مدل Secure 5 NEO، محصولی باکیفیت و بهترین مارک زودپز در بازار است. این زودپز دوقلو ۶ لیتر گنجایش دارد و وزن آن ۳۰۰۰ گرم است. جنس بدنه و درب این محصول، استیل باکیفیت و جنس دسته‌ی آن باکالیت است. این زودپز مجهز به قفل اتوماتیک، سوپاپ کنترل میزان خروج بخار، سبد بخارپز و ۱۰ سال ضمانت اتصالات استیل است.

زود پز برقی  Geepas مدل GPC307

زودپز برقی  Geepas مدل GPC307، برند ترکیه‌ای و بهترین مارک زودپز برقی در بازار است. این زودپز غذا را در سریع‌ترین زمان آماده می‌کند و مزه غذا را تغییر نمی‌دهد و ویتامین‌های مواد غذایی را حفظ می‌کند. گنجایش این محصول ۶ لیتر، جنس بدنه‌ی آن از استیل ضدزنگ و روکش محفظه داخلی آن نچسب و مقاوم است. این زودپز دارای سیستم ایمنی و قفل ایمنی، دکمه‌های تنظیم زمان و نوع پخت‌وپز و خاموش شدن خودکار است.

زودپز برقی دسینی مدل 6006 بهترین مارک زودپز

زودپز برقی دسینی مدل 6006، یک برند ایتالیایی و دارای طراحی و ظاهر زیبایی است. ظرفیت این محصول ۶ لیتر، و جنس بدنه‌ی آن از استیل ضدزنگ است. این زودپز مجهز به چراغ‌های آل ای دی، برنامه تنظیم زمان پخت‌وپز، روکش محفظه‌ی تفلون و سیستم محافظت در برابر حرارت بیش‌ازحد، قابلیت لغو پخت‌وپز، قفل درب و سوپاپ اطمینان است.

این دستگاه دارای برنامه تنظیم پخت بوده و حتی زمانی که شما منزل نیستید دستگاه پروسه‌ی پخت را انجام داده و به صورت خودکار خاموش می‌شود. این محصول به عنوان بهترین مارک زودپز برقی در بازار شناخته می‌شود.

برای خرید بهترین مارک زودپز می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید در قسمت لوازم خانگی با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل زودپز مورد نظر خود را خریداری کنید


زودپز انواع زودپز بهترین زودپز بهترین مارک زودپز لوازم خانگی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید