uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
5 اپلیکیشن برتر ورزش کردن در خانه
نویسنده: فاطمه عبدی
23 فروردین 1401 | 7:06
افزودن به لیست علاقمندی ها

5 اپلیکیشن برتر ورزش کردن در خانه

5/5

آشنایی با انواع اپلیکیشن برتر ورزش کردن در خانه با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا، کمک بسیاری به افراد و علاقه‌مندان به انجام فعالیت‌های ورزشی می‌کند.

یونید- همانطور که می‌دانید، با شیوع بیماری کرونا و تعطیل شدن اماکن عمومی مانند باشگاه‌های ورزشی، استخر و... تمام فعالیت‌های افراد جامعه به نوعی با مشکل روبه‌رو شده است. از طرفی اهمیت ورزش کردن و تقویت سیستم ایمنی و جسمانی بدن در برابر این بیماری، ما را مجبور کرده تا نگاه جدی‌تری به اهمیت ونقش ورزش در سلامتی‌مان داشته باشیم و اجازه ندهیم بسته بودن باشگاه‌های ورزشی، مانعی برای فعالیت و تحرک ما بشود. در دنیای مدرن امروز فناوری دائما در حال پیشرفت است و همین امر موجب آسان‌تر شدن زندگی شده است.

امروزه اپلیکیشن‌های ورزشی متعددی برای سلامتی و تناسب اندام وجود دارند که می‌توان آن‌ها را به راحتی روی گوشی نصب کرد و در خانه به انجام فعالیت‌های ورزشی مشغول شد. در ادامه چند اپلیکیشن برتر ورزش کردن با مربی را به شما معرفی می‌کنیم تا بدون هیچ مشکلی به فعالیت‌های ورزشی خود بپردازید.

اپلیکیشن برتر ورزش کردن در خانه - Nike Training Club

Nike Training Club اپلیکیشنی کاربردی برای تناسب اندام است. این اپلیکیشن برنامه و فیلم‌های ورزشی متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه فضایی فوق‌العاده پرانرژی باشگاه را برای شما تداعی می‌کند و به راحتی می‌توانید با راهنمایی مربیان و کارشناسان ورزشی تمرینات را انجام دهید. برنامه‌های نایک کلاب شامل تمرین‌های قدرتی HIT، یوگا و حرکات ورزشی هوازی می‌شوند.

اپلیکیشن برتر ورزش کردن در خانه

اپلیکیشن برتر ورزش کردن در خانه – Fiit

برنامه fiit برنامه ای کاربردی برای انجام تمرینات ورزشی از راه دور است. تمرینات این اپلیکیشن طوری طراحی شده است که بدن شما بدون تجهیزات ورزشی به اندازه کافی عرق خواهد کرد. این اپلیکیشن تمرینات گسترده‌ای برای سلیقه و سنین مختلف دارد که شامل یوگا، ورزش‌های تقویت قلب، سوزاندن چربی‌های شکم و ... می شود. اگر به کلاس‌های دسته جمعی علاقه نداشته باشید، می‌توانید با استفاده از جلسات مربی شخصی ضبط شده، کلاسی را انتخاب کنید.

اپلیکیشن برتر ورزش کردن در خانه – Sworkit

اپلیکیشن sworkit مجموعه‌ای از تمرین‌های متعدد ورزشی است و برای گوشی‌های اندروید توسعه یافته است. این اپلیکیشن با ارائه تمرینات ۶ هفته‌ای امکان انجام تمیرینات ورزشی بدون هیچ وسیله‌ای را برای کاربران فراهم کرده و به شما کمک می‌کند به عضله‌سازی و آب کردن چربی‌های بدن تان بپردازید. همچنین این برنامه این قابلیت را دارد تا تمام مراحل تمرین و پیشرفت شما را ضبط و نمودار روند کاهش یا افزایش وزن شما را نشان دهد.

اپلیکیشن برتر ورزش کردن در خانه – Female Hard Workouts

از آنجا که برنامه ورزشی خانم‌ها نسبت به آقایان متفاوت است، این اپلیکیشن به طور تخصصی برای خانم‌ها طراحی شده است. اپلیکیشن Female Hard Workouts بیش از ۲۰ تمرین متفاوت دارد که در سه درجه سختی به کاربران ارائه شده است.

اپلیکیشن برتر ورزش کردن در خانه

اپلیکیشن برتر ورزش کردن در خانه – Fiton-Free

برنامه fiton-free، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ورزشی و بدنسازی است که به راحتی می‌توانید وزن خود را کاهش دهید. این برنامه انواع تمرینات ورزشی را برای شما طراحی کرده تا به وزن دلخواه خود برسید. برنامه‌های ورزشی این اپلیکیشن شامل تمرینات کاردیو، برنامه‌های قدرتی HIT، پیلاتس و یوگا هستند.


ورزش کردن ورزش کردن در خانه اپلیکیشن برتر ورزش کردن در خانه اپلیکیشن برتر ورزش کردن

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید