uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین اتو بخار های بازار کدامند؟
نویسنده: میترا ارسنجانی
13 اسفند 1399 | 5:00
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین اتو بخار های بازار کدامند؟

5/5

اتو بخار وسیله‌ای ضروری و پرکاربرد است که هنگام خرید آن می‌بایست دقت بیشتری به خرج داد و محصولی باکیفیت را از میان بهترین اتو بخار های موجود در بازار انتخاب کرد.

یونید– در زمان‌های خیلی قدیم برای صاف کردن لباس‌های خود از اتوهای زغالی استفاده می‌کردند. با پیشرفت تکنولوژی افراد به فکر ساختن اتوهای برقی افتادند و امروزه انواع اتو بخار در مدل‌ها و برندهای مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. اتوبخار از وسایلی است که در طول روز از آن استفاده زیادی می‌شود.

بهتر است هنگام خرید اتو بخار کمی دقت به خرج بدهید و اتویی باکیفیت و با طول عمر مفید بخرید. با ما همراه باشید تا در این مطلب بهترین اتو بخار های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

اتو بخار فیلیپس مدل GC4870 Azur Steam Iron  بهترین اتو بخار

اتو بخار فیلیپس مدل GC4870 Azur Steam Iron یکی از بهترین اتو بخارهای در حال حاضر بازار است. این اتو بخار رنگ‌آمیزی زیبا و چشم‌نوازی دارد و توان آن معادل ۲۶۰۰ وات است. وزن این اتو بخار ۱.۶ کیلوگرم و جنس کفه آن استیم گلاید است.

یکی از قابلیت‌های این اتو بخار، بخار عمودی آن است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا وسایل را به صورت عمودی اتو بکشید. همچنین این مدل اتو بخار، ویژگی دیگری به نام یونیزه دارد که این ویژگی چروک‌های عمیق پارچه را به راحتی از بین می‌برد.

بهترین اتو بخار

اتو بخار فیلیپس مدل GC5037

اتو بخار فیلیپس مدل GC5037 محصولی باکیفیت از شرکت فیلیپس است. موتور این دستگاه بسیار قدرتمند و توان آن ۳۰۰۰ وات است. یکی از قابلیت‌های این دستگاه بخار دهی پیوسته است که با فشردن دکمه‌ی مخصوص بخار دهی، بخار با قدرت و شدت زیادی خارج می‌شود و هر چروکی به راحتی از بین می‌رود.

جنس کفی اتو استیم گلاید و ضد خش است و به راحتی روی پارچه حرکت می‌کند. این دستگاه دارای مخزن آب با ظرفیت ۳۵۰ میلی‌لیترآیت و از روی دریچه‌ای که روی دسته اتو قرار دارد قابل پر کردن است. یک دکمه روی دسته اتو قرار دارد که جهت اسپری کردن آب روی لباس به کار می‌رود. از دیگر قابلیت‌های این اتو بخار، بخار دهی عمودی، سیستم ضد چکه و سیستم قطع خودکار آن است.

بهترین اتو بخار

اتو بخار بوش مدل BOSCH TDS6080

اتو بخار بوش مدل BOSCH TDS6080 یکی از مدل‌های حرفه‌ای و بسیار باکیفیت این برند است. این اتو به عنوان بهترین اتو بخار در بازار محسوب می‌شود و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. کفی این اتو از جنس سرامیک است و به راحتی روی پارچه حرکت می‌کند.

توان مصرفی این اتو بخار ۲۴۰۰ وات و گنجایش مخزن آن ۱۵۰۰ میلی‌لیتر است. این اتو بخار مجهز به سیستم بخار دهی عمودی بوده و در هر دقیقه به طور پیوسته ۱۲۰ گرم بخار تولید می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این اتو سیستم یادآوری تمیز کردن و تلفیق دما و بخار است.

بهترین اتو بخار

اتو بخار مخزن دار تفال مدل TEFAL GV 7850

اتو بخار مخزن دار تفال مدل TEFAL GV 7850 از مدل‌های باکیفیت و رده‌بالای این برند معتبر است. گنجایش مخزن آب این اتو بخار در حدود ۱.۶ لیتر است. جنس کفه این اتو از سرامیک بوده و مجهز به سیستم اولترا گلاید است که به راحتی روی پارچه حرکت می‌کند. این اتو بخار بسیار کم‌مصرف بوده و دارای سیستم بخار دهی عمودی، سیستم قطع خودکار و سیستم ضد رسوب است. کارایی با این دستگاه بسیار آسان است و به خاطر این ویژگی‌ها جزو بهترین اتو بخارهای موجود در بازار به شمار می‌آید.

بهترین اتو بخار

اتو بخار پاناسونیک مدل Panasonic NI-JWT980

پاناسونیک برندی خوش‌نام و معتبر در حوزه تولید انواع لوازم خانگی برقی است. اتو بخار پاناسونیک مدل Panasonic NI-JWT980 یکی از محصولات بسیار باکیفیت و رده‌بالای  این برند و بهترین اتو بخار موجود در بازار به حساب می‌آید. این اتو بخار دارای موتوری با قدرت ۲۸۰۰ وات بوده و گنجایش مخزن آب آن ۳۵۰ میلی‌لیتر است.

جنس کفه این دستگاه از سرامیک و به راحتی روی پارچه حرکت می‌کند. از دیگر نکات مثبت این اتوبخار می‌توان به سیستم‌های بخار دهی عمودی، ضد رسوب، پاک‌سازی خودکار آن اشاره کرد.

بهترین اتو بخار

برای خرید بهترین اتو بخار می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید در قسمت لوازم خانگی با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.


اتو بخار بهترین اتو بخار لوازم خانگی اتو

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید