uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
معرفی محبوب ترین لوازم تزئینی منزل
نویسنده: میترا ارسنجانی
15 اردیبهشت 1400 | 8:03
افزودن به لیست علاقمندی ها

معرفی محبوب ترین لوازم تزئینی منزل

5/5

لوازم تزئینی منزل، اشیایی هستند که بیشتر مربوط به طراحی داخلی بوده و به زیبایی منزل کمک دوچندانی می‌کنند. این اشیا بیشتر از اینکه مورداستفاده قرار بگیرند و کاربردی باشند، بیشتر جنبه‌ی تزئینی داشته و زینت‌بخش هر خانه‌ای هستند.

یونید-برای ساخت لوازم تزئینی منزل از موادی مانند سرامیک، چوب، شیشه، فلز و ... استفاده می‌شود. وسایل دکوراتیو منزل مانند انواع ظروف، آیینه، تابلوها، مجسمه و ... قابل‌جابه‌جایی هستند و گاهی مانند کاغذدیواری ثابت و غیرقابل جابه جایی هستند. هنگام خرید لوازم تزئینی منزل، بهتر است در ابتدا به محیط منزل خود نگاهی بیندازید و ببینید به چه وسایلی نیاز دارید، و یا چه نوع وسایل تزئینی، مناسب با سبک و طراحی منزل شما است. در اینجا شمارا با چند نوع از لوازم تزئینی منزل آشنا می‌کنیم.

شمع‌ها و جاشمعی‌های تزئینی

شمع یکی از پرطرفدارترین لوازم تزئینی منزل بوده که برای هر سبک و طراحی مناسب است. شمع‌های متعدد و در اندازه‌های مختلف، علاوه بر تزئین منزل به فضای شما نور و زیبایی بی‌نظیری می‌بخشند. از شمع‌های تزئینی می‌توانید درجاهای مختلف منزل استفاده کنید. جا شمعی‌های تزئینی نیز، یک ایده بسیار مناسب برای تزئین میزهای غذاخوری، بوفه و عسلی هستند. 

لوازم تزئینی منزل

سینی‌های دکوراتیو

سینی‌های دکوراتیو کاربرد متفاوتی دارند. به‌عنوان‌مثال می‌توان یک سینی تزئینی را روی میز مبل قرارداد و مقداری صدف تزئینی، چند عدد شمع و میوه کاج در آن قرارداد و صحنه‌ی چشم‌گیری ایجاد کرد. همچنین می‌توان از این سینی‌ها برای نظم دهی به وسایل بهداشتی و آرایشی خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید اکسسوری، زیورآلات و عطرهای خود را یک سینی لوکس بچینید و روی میز آرایش خود قرار دهید.

لوازم تزئینی منزل

گلدان- لوازم تزئینی منزل

گلدان‌های تزئینی یکی دیگر از وسایل تزئینی منزل هستند که جلوه و زیبایی خاصی به دکوراسیون می‌دهند. این گلدان‌ها طرح‌های متنوعی دارند و در اندازه مختلف موجود هستند.

لوازم تزئینی منزل

صندلی راک

صندلی راک از قدیمی‌ترین وسایل دکوراتیو منزل هستند که نه‌تنها در خانه‌های ایرانی بلکه در تمام دنیا طرفداران خاص خود را دارد. بهترین جا برای قرار دادن این صندلی در کنار شومینه، کنار پنجره و یا جلوی تلویزیون است.

لوازم تزئینی منزل

آینه‌های دکوراتیو

آینه‌های دکوراتیو، یکی از جدیدترین لوازم تزئینی است که در معماری مدرن برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل لوکس به‌کار می‌رود. از آینه‌ها در قسمت‌هایی از اتاق نشیمن، اتاق‌خواب، و سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند.

لوازم تزئینی منزل

تابلو- لوازم تزئینی منزل

تابلوها نقش مهمی در تزئین دیوارها دارند. شما می‌توانید با توجه به فضای موردنظر خود از تابلوهای مرتبط برای تزئین دیوارها استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، در فضای پذیرایی و نشیمن از تابلوهای متنوعی استفاده کنید و یا در اتاق کار خود، از تابلوهای مرتبط با شغل خود استفاده کنید.

لوازم تزئینی منزل

لوستر

یکی دیگر از وسایل تزئینی منزل که طرفداران بسیاری دارد لوستر است. لوسترها مدل‌های متنوعی دارند و در ساخت آن‌ها لوازم مختلفی استفاده شده است. لوسترها مدل‌های متفاوتی دارند و شما می‌توانید متناسب با طراحی و دکوراسیون منزل خود لوستر موردنظرتان را انتخاب کنید.

لوازم تزئینی منزل

آباژور- لوازم تزئینی منزل

یکی دیگر از وسایل دکوری و تزئینی منزل آباژورها هستند که علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به منزل شما می‌دهند، برای روشن کردن قسمت‌هایی از منزل نیز به کار می‌روند. آباژورها طرح و مدل‌های متفاوتی دارند و در دو نوع ایستاده و رومیزی هستند. بهتر است با توجه به دکوراسیون منزل خود یک آباژور مناسب انتخاب کنید. 

لوازم تزئینی منزل

کوسن

کوسن یکی از مهم‌ترین اکسسوری های مبلمان و لوازم تزئینی منزل است و طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی دارد. شما می‌توانید با توجه به مدل و رنگ مبلمان خود کوسن‌های زیبایی را انتخاب کنید و روی مبلمان قرار دهید.

لوازم تزئینی منزل

شال مبل

یکی دیگر از وسایل تزئینی منزل که در طراحی دکوراسیون زیاد استفاده می‌شود شال‌های مبل است. شال‌ها ی مبل رنگ‌آمیزی و جنس‌های مختلفی دارد و می‌توانید متناسب با مدل و رنگ مبل خود شال مناسبی را انتخاب کنید.

لوازم تزئینی منزل

 


لوازم تزئینی خرید لوازم تزئینی منزل وسایل تزئینی وسایل دکوراتیو

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید