uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین مایکروفر در بازار کدام برند است؟
نویسنده: میترا ارسنجانی
06 اسفند 1399 | 4:28
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین مایکروفر در بازار کدام برند است؟

ماکروفر یا مایکروفر یکی از مهم ترین و پرکاربردترین لوازم خانگی است و کارایی زیادی در آشپزخانه دارد. پس بهتر است بهترین مایکروفر های بازار را بشناسید و یک ماکروفر باکیفیت برای خود خریداری کنید.

یونید امروزه در دنیای لوازم خانگی، وسایل و ابزارهای پیشرفته و مدرنی وجود دارند که کار پخت‌وپز را برای ما آسان می‌کنند. مایکروفر یا ماکروفر یکی از همین وسایل است که روزانه زیاد با آن سروکار داریم و نیاز است که هر خانه‌ای یک عدد دستگاه مایکروفر داشته باشد.

امروزه انواع مختلفی از مایکروفر در بازار موجود است که هر کدام امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند. این تنوع گاهی اوقات انتخاب را برای ما دشوار می‌کند. در ادامه بهترین مایکروفر های موجود در بازار لوازم‌خانگی را به شما معرفی می‌کنیم.

مایکروفر ال جی مدل  MC65 بهترین مایکروفر

مایکروفر ال جی مدل MC65 یکی از باکیفیت‌ترین مایکروفرهای این شرکت است. ظرفیت این مایکروفر ۳۶ لیتر است و ۳۴ عدد برنامه پخت دارد. همچنین این دستگاه مجهز به صفحه‌نمایش لمسی و قابلیت تنظیم دما است. علاوه بر این، مایکروفر ال جی مدل MC65 از کانوکشن و پخت ترکیبی بهره‌مند است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت یخ‌زدایی و تنظیم دمای آن اشاره کرد.

قابلیت مایکروویو این دستگاه توانی معادل ۱۱۰۰ وات دارد و توان گریل آن ۹۵۰ وات است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه که آن را از دیگر دستگاه‌ها متمایز کرده و جزو بهترین مایکروفر بازار شناخته‌شده، مجهز بودن به تکنولوژی اینورتر هوشمند، امکان سرخ کردن و خشک‌کردن، پوشش ضد باکتری، برنامه پخت با بخار و داشتن ظرف بخار است.

بهترین مایکروفر

مایکروفر پاناسونیک مدل NN-CD997S

مایکروفر مدل NN-CD997S  دستگاهی باکیفیت از شرکت پاناسونیک است. ظرفیت این مایکروفر ۴۲ لیتر و دارای ۲۰ برنامه پخت است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت مایکروویو با توان ۱۰۰۰ واتی و توان گریل ۱۲۵۰ واتی برای برشته کردن غذاهایی مانند پیتزا و انواع کیک اشاره کرد.

همچنین، توان کانوکشن ۱۸۰۰ واتی این دستگاه گرما را به همه قسمت‌های غذا منتقل می‌کند. قابلیت یخ‌زدایی، قفل کودک، قابلیت تنظیم دما، پخت ترکیبی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌آیند و آن را به عنوان بهترین مایکروفر پاناسونیک در بازار می‌شناسند.

بهترین مایکروفر

مایکروفر فلر مدل MW341

مایکروفر فلر مدل MW341 دستگاهی بسیار با کیفیت و با کارایی عالی و جزو بهترین مایکروفرهای موجود در بازار است. ظرفیت این دستگاه ۳۴ لیتر و از ۸ منوی پخت خودکار بهره‌مند است که شامل گرم کردن، طبخ سیب‌زمینی، سبزیجات، پاستا، سوپ، گوشت، ماهی و پیتزا می‌شود. این مایکروفر مجهز به قفل کودک، سیستم تنظیم دما و صفحه‌نمایش دیجیتال است.

بهترین مایکروفر

مایکروفر سامسونگ مدل GE402TB بهترین مایکروفر

یکی دیگر از بهترین مایکروفرهای موجود در بازار ماکروفر سامسونگ مدل GE402TB است. این مایکروفر ظرفیتی ۴۰ لیتری دارد و محفظه‌ی داخلی آن از جنس سرامیک است که به راحتی تمیز می‌شود. این مایکروفر قابلیت‌های بی‌نظیر متعددی دارد. این قابلیت‌ها شامل قابلیت مایکروویو، پخت ترکیبی، گریل و یخ‌زدایی می‌شوند. این دستگاه نسبت به دستگاه‌های دیگر از برنامه پخت کمتری برخوردار است و تنها ۷ برنامه پخت دارد. از دیگر آپشن های این دستگاه می‌توان به قفل کودک، قابلیت تنظیم دما و صفحه‌نمایش دیجیتالی آن اشاره کرد.

بهترین مایکروفر

مایکروفر بوش مدل HMT84G451

مایکروفر بوش مدل HMT84G451 به عنوان بهترین مایکروفر در بازار لوازم‌خانگی به شمار می‌آید. این دستگاه ظرفیتی حدود ۲۵ لیتر دارد. از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به قابلیت‌های مایکروویوی ۹۰۰ واتی و گریل ۱۲۰۰ واتی اشاره کرد. به علاوه این مایکروفر از قابلیت پخت ترکیبی، تنظیم دما و یخ‌زدایی نیز بهره‌مند است. این مایکروفر تنها ۳ برنامه پخت دارد.

بهترین مایکروفر

برای خرید بهترین مایکروفر می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید در قسمت لوازم خانگی با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل دستگاه مایکروفر مورد نظر خود را خریداری کنید.


مایکروفر ماکروفر بهترین مایکروفر لوازم خانگی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید