uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
6 مدل ماشین لباسشویی اسنوا
نویسنده: میترا ارسنجانی
23 مرداد 1400 | 7:13
افزودن به لیست علاقمندی ها

6 مدل ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا یکی از محصولات این برند است که می‌توانید از میان مدل‌های مختلف آن، یکی را انتخاب و برای منزل خود خریداری کنید.

یونید- ماشین لباسشویی از وسایل ضروری و مهم منزل به حساب می‌آید. شستن لباس‌ها با دست، کار دشوار و بسیار زمان‌گیری است و در دنیای پرمشغله امروز کار غیرممکنی محسوب می‌شود. ماشین‌های لباسشویی کار شستشو لباس را بسیار آسان و بی‌دردسرکرده‌اند و علاوه بر آن در مصرف آب و برق نیز صرفه‌جوییمی‌کنند. ماشین‌های لباسشویی مدل و برندهای متفاوتی دارند و قیمت هر مدل ماشین لباسشویی به برند آن بستگی دارد.

ماشین‌های لباسشویی اسنوا از محصولاتی هستند که می‌توانید از میان مدل‌های آن یکی را برای منزل خود تهیه کنید. در مطلب قبل انواع ماشین لباسشویی امرسان را به شما معرفی کردیم . در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی و مشخصت چند مدل لباسشویی اسنوا را به شما معرفی کنیم تا قبل از خرید اطلاعاتی در مورد مدل‌های مختلف این محصولات داشته باشید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل واش این واش842S  SWM –

لباسشویی اسنوا مدل واش این واش SWM-842S، از محصولات باکیفیت و پرقدرت این برند ایرانی است. این دستگاه ۸ کیلوگرم ظرفیت دارد و مجهز به موتور قدرتمند با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. موتور این دستگاه از نوع دایرک درایو است و این مدل موتور در طول زمان دچار استحکاک کمتری شده و عمر طولانی‌تری دارد. این لباسشویی اسنوا دارای برنامه‌های شستشو متنوعی است که توسط پنل تنظیم مخصوص انتخاب می‌شوند. این دستگاه دارای ۱۴ برنامه پیش‌فرض شستشو است.

دیگر قابلیت این دستگاه اسپری مستقیم آب و مواد شوینده بر روی البسه و شستشوی لباس‌ها با حداقل مصرف انرژی است. این لباسشویی مجهز به برنامه و حالت‌های خاص شستشو مانند شستشوی سریع، صرفه جویی (ECO)، فناوری حباب‌ساز، سیستم ضد چروک، امکان شستشو با تأخیر و امکان اضافه کردن لباس حین شستشو است. همچنین صفحه‌نمایش که بر روی دستگاه نصب‌شده اعمال تنظیمات را برای شما آسان‌تر کرده است. این ماشین لباسشویی مجهز به قفل کودک و رتبه انرژی A++ است.

ماشین لباسشویی اسنوا

لباسشویی اسنوا مدل SWD – 571S

یکی دیگر از مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا، مدل SWD – 571S است. ظرفیت این لباسشویی ۷ کیلوگرم و گزینه مناسبی برای خانواده‌های متوسط و پرجمعیت به حساب می‌آید. این لباسشویی مجهز به موتوری پرقدرت با سرعت ۱۰۰۰ دور در دقیقه است. این دستگاه برنامه‌های متنوعی را پشتیبانی می‌کند که شستشوی سریع و فناوری حباب‌ساز از جمله این برنامه‌های شستشو هستند. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به صفحه‌نمایش جهت اعمال تنظیمات اشاره کرد. این دستگاه دارای رتبه انرژی A++ است و در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند.

ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM – 84506

لباسشویی اسنوا مدل SMW-84506، از دیگر مدل‌های لباسشویی این برند است. این محصول بسیار باکیفیت و کاربردی است و ظرفیت ۸ کیلوگرمی آن برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. موتور این دستگاه با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه گردش می‌کند. این دستگاه مجهز به قفل کودک، صفحه‌نمایش و رتبه انرژی A++ است. این دستگاه از برنامه‌های شستشو مختلف مانند شستشوی سریع، چرخه اضافه و صرفه جویی ECO بهره‌مند است.

ماشین لباسشویی اسنوا

 

برای اطلاع از قیمت روز یخچال های اسنوا به جدول قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM – 84516

لباسشویی اسنوا مدل SWM – 84516، از دیگر مدل‌هایلباسشویی‌های برند اسنوا است. این لباسشویی طراحی بسیار شیکی دارد و ظرفیت ۸ کیلوگرمی آن برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. سرعت چرخش موتور این دستگاه ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. این دستگاه دارای برنامه‌های شستشوی متنوعی است و دست شما را باز می‌گذارد تا متناسب با هر جنس پارچه لباسی، برنامه شستشو مناسب آن را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های این لباسشویی می‌توان به سیستم شستشو با تاخیر، خشک‌کن با قابلیت تنظیم دور، آبکشی اضافه، سیستم جت واش، حباب‌ساز، شستشوی سریع، شستشوی لباس کودک، صرفه جویی ECO، رتبه انرژی A++ و صفحه‌نمایش جهت اعمال تنظیمات اشاره کرد.

ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD – 260W

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260W، از دیگر محصولات باکیفیت و پرقدرت برند اسنوا است. این لباسشویی طراحی بسیار شیکی دارد و از فناوری‌های جدیدی بهره‌مند است. سرعت موتور این دستگاه ۱۰۰۰ دور در دقیقه است و ظرفیت دیگ ۶ کیلوگرمی این محصول برای خانواده‌های کم‌جمعیت گزینه مناسبی است. این دستگاه مجهز به سیستم بالانس لباس، تکنولوژی نانو سیلور، هیتر سرامیکی و سیستم عیب‌یاب خودکار، صفحه‌نمایش و رتبه انرژی A+ است.

ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM – 71200

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM – 71200 از سری محصولات هارمونی شرکت اسنوا است. این مدل لباسشویی اسنوا ظاهری شیک و فناوری پیشرفته‌ای دارد. این لباسشویی مجهز به برنامه صرفه‌جویی ECO، چرخه اضافی، شستشوی سریع، شستشوی ترکیبی، فناوری نانو سیلور، شستشو با تأخیر، آبکشی اضافه، رتبه انرژی A+++ و صفحه‌نمایش جهت اعمال تنظیمات است.

ماشین لباسشویی اسنوا

در این مطلب ۶ مدل ماشین لباسشویی اسنوا را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های مختلف این لباسشویی‌ها‌ و بودجه خود لباسشویی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای خرید لباشویی اسنوا نیازی به مراجعه حضوری و رفتن به فروشگاه نیست.

با کمک یونید می‌توانید با همه فروشگاه های فعال در حیطه لوازم برقی خانگی که لباسشویی اسنوا می فروشند ارتباط برقرار کنید، با آنها به گفتگو بپردازید و در نهایت ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین کالا را خریداری کنید. برای خرید لباسشویی اسنوا به وبسایت پا اپلیکیشن یونید مراجعه کنید.


لباسشویی ماشین لباسشویی ماشین لباسشویی اسنوا لباسشویی اسنوا اسنوا لوازم خانگی برند ایرانی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید