uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین دستگاه آبمیوه گیری در بازار لوازم خانگی کدام است؟
نویسنده: میترا ارسنجانی
05 اسفند 1399 | 4:36
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین دستگاه آبمیوه گیری در بازار لوازم خانگی کدام است؟

بسیاری از افراد قبل از خرید آبمیوه گیری به دنبال این هستند که بدانند بهترین دستگاه آبمیوه گیری در بازار کدام است.

یونیدهنگامی که برای خرید لوازم‌خانگی به بازار مراجعه می‌کنید با لوازم متنوعی روبه رو می‌شوید. هر کدام از این لوازم کارایی، قیمت، برند و کیفیت متفاوتی دارند. دستگاه‌های آب‌میوه‌گیری نیز از این قاعده مستثنا نیستند و مدل‌ها و برندهای متفاوتی دارند.

بسیاری از ما هنگامی که قصد خرید یک دستگاه آبمیوه گیری داریم، تحقیق  و پرس‌وجو می‌کنیم که کدام دستگاه و برند بهتر است و به نوعی به دنبال بهترین دستگاه آبمیوه گیری در بازار لوازم‌خانگی هستیم. در بلاگ قبلی انواع دستگاه آبمیوه گیری را به شما معرفی کردیم و حالا در ادامه چند مدل از بهترین دستگاه‌های آبمیوه گیری را به شما معرفی می‌کنیم.

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31 به دلیل ویژگی‌های بی‌نظیری که دارد به عنوان بهترین دستگاه آبمیوه گیری در بازار شناخته شده است. این دستگاه تنها یک آبمیوه گیری نیست و با اضافه شدن دو قطعه دیگر به مخلوط‌کن و آسیاب تبدیل می‌شود. تیغه‌ها و فیلتر استیل این دستگاه از استیل ضدزنگ ساخته‌شده و قابل شستشو هستند. این دستگاه دارای دو سرعت است و توسط یک پیچ قابل تنظیم است.

این آبمیوه گیری مجهز به پایه‌های ضد لغزش است که مانع تکان خوردن دستگاه هنگام کار می‌شود. تفاله‌های میوه هنگام آبگیری به مخزن جدایی منتقل می‌گردد و آب میوه‌ی خالص و بدون تفاله به پارچ مخصوص آبمیوه منتقل می‌شود. همچنین این دستگاه مجهز به سیستم ضد چکه است. با قرارگیری پارچ مخلوط‌کن روی این دستگاه، امکان مخلوط و خرد کردن مواد غذایی را برای شما فراهم می‌کند.

همچنین آسیاب این دستگاه دارای تیغه‌های قوی است و مواد غذایی مانند انواع آجیل، زعفران، هل و… به پودر تبدیل می‌کند.

آبمیوه گیری بوش مدل MES4000 بهترین دستگاه آبمیوه گیری

دستگاه آبمیوه گیری بوش MES4000 دستگاهی با ویژگی‌های فوق‌العاده است. تیغه‌های این دستگاه از جنس سرامیک هستند. این دستگاه دارای دو سرعت مختلف است که توسط پیچ روی دستگاه تنظیم می‌شود. همچنین این آبمیوه گیری مجهز به قابلیت چرخشی پالس و پایه‌های ضد لغزش است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه آبمیوه گیری می‌توان به گنجایش مخزن تفاله ۳ لیتری و پارچ آبمیوه ۱.۵ لیتری آن اشاره کرد.

قطر زیاد دهانه‌ی ورود میوه امکان ورود میوه با تکه‌های بزرگ و حتی بدون برش را فراهم کرده است. همچنین، تمام قطعات جداشدنی این دستگاه را می‌توانید داخل ماشین ظرف‌شویی بشویید. با توجه به این ویژگی‌ها، آبمیوه گیری بوش مدل MES4000 بهترین دستگاه آبمیوه گیری در بازار محسوب می‌شود.

آبمیوه گیری فلر مدل RJ1000

آبمیوه گیری فلر مدل RJ1000 یکی از باکیفیت‌ترین دستگاه‌های آبمیوه گیری برند فلر است. این دستگاه مجهز به کنترل پنل دیجیتال و نمایشگر رنگی است و سرعت دستگاه به وسیله پیچ تنظیم که زیر نمایشگر قرار دارد تنظیم می‌شود. قطر دهانه ورودی این آبمیوه گیری زیاد است و میوه‌ها بدون برش و با تکه‌های بزرگ به راحتی وارد دستگاه می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به مخزن تفاله، پارچ مخصوص آبمیوه، سیستم ضد چکه، تیغه‌های بسیار تیز، پایه‌های ضد لغزش این آبمیوه گیری اشاره کرد. این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه آبمیوه گیری در بازار شناخته‌شده است.

بهترین دستگاه آبمیوه گیری

آبمیوه گیری کنوود مدل JE880  بهترین دستگاه آبمیوه گیری در بازار

آبمیوه گیری کنوود مدل JE880، دستگاهی با قدرت و کیفیت بسیار بالا است. مخزن آبمیوه این دستگاه ۱.۵ لیتر و گنجایش مخزن تفاله گیری آن ۳ لیتر است. تیغه‌های این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ بوده و بدنه آن حالت مات دارد. این دستگاه آبمیوه گیری مجهز به سیستم ضد چکه است و در حال حاضر به عنوان بهترین دستگاه آبمیوه گیری در بازار شناخته می‌شود.

بهترین دستگاه آبمیوه گیری

آبمیوه گیری مولینکس مدل JU610D10

آبمیوه گیری مولینکس مدل JU610D10 دستگاهی باکیفیت و کاربردی است و به عنوان بهترین دستگاه آبمیوه گیری در بازار به شمار می آید. این دستگاه دارای تیغه‌های استیل و ضدزنگ بوده و بسیار محکم هستند. این آبمیوه گیری دارای ۲ سرعت مختلف است که با توجه به نوع میوه‌ی موردنظر، می‌توانید سرعت مناسب را انتخاب کنید. این دستگاه مجهز به سیستم ضد چکه، برس تمیزکننده دستگاه و مخزن آبمیوه گیری ۱.۲ لیتری است. بهترین دستگاه آبمیوه گیری

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1869

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1869 یکی از دستگاه‌های پرقدرت است که قابلیت آب‌گیری حجم بالایی از میوه‌ها را در مدت‌زمان کم دارد. گنجایش مخزن آبمیوه گیری این دستگاه ۲.۵ لیتر و تیغه‌های آن تماماً استیل ضدزنگ هستند. این دستگاه دارای ۲ سرعت کم ‌و زیاد است که با توجه به مواد مصرفی می‌توانید یکی از این سرعت‌ها را انتخاب کنید. این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه‌ آبمیوه گیری در بازار محسوب می‌شود.

بهترین دستگاه آبمیوه گیری

برای خرید بهترین دستگاه آبمیوه گیری می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید در قسمت لوازم خانگی با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل دستگاه آبمیوه گیری مورد نظر خود را خریداری کنید.


بهترین دستگاه آبمیوه گیری آبمیوه گیری دستگاه آبمیوه گیری لوازم خانگی قیمت آبمیوه گیری

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید