uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
راهنمای خرید امن در یونید
نویسنده: مهدی آهنگر
03 اسفند 1399 | 8:16
افزودن به لیست علاقمندی ها

راهنمای خرید امن در یونید

5/5

یونید سامانه هوشمند درخواست کالا و خدمات است که تمامی نیازهای خریداران و فروشندگان را برآورده می‌کند. در یونید علاوه بر ثبت رایگان آگهی، امکان خرید مستقیم کالا و خدمات هم فراهم شده است.

یونیدسامانه هوشمند درخواست کالا و خدمات یونید یک فضای اینترنتی جدیدی را برای رفع نیازهای مردم به وجود آورده است. یونید، به شما این امکان را داده تا یک بازار بزرگ آنلاین همراه خود داشته باشید و خیلی راحت و بدون دغدغه خدمات یا خریدهای مورد نیاز خود را فراهم کنید. این سامانه به منظور داشتن خریدی امن و مطمئن، درگاه پرداخت امن را به پلتفرم خود اضافه کرده تا بدون نگرانی خریدهای اینترنتی خود را انجام بدهید.

خرید با پرداخت امن در یونید

 پس از احراز هویت هر کسب و کار در یونید یک حساب مالی به آن اختصاص می یابد. کاربران پس از ثبت سفارش و پرداخت اینترنتی، یک کد سفارش دریافت می‌کنند و نزد خود نگه می دارند تا سفارش خود را دریافت و در صورت نیاز پیگیری کنند. سفارش کاربران پس از انتخاب و طی کردن مراحل پرداخت برای کسب‌وکار مربوطه ارسال می‌گردد. کسب‌وکار پس از تأیید سفارش و ارسال آن، کد رهگیری مرسوله را برای کاربر ارسال می‌کند.

وجه واریزشده توسط کاربر تا زمان تحویل کامل کالا و ثبت رضایت خریدار توسط یونید در حساب مالی کسب‌وکار در یونید مسدود می‌شود تا در صورت بروز هر نوع مشکلی و ارسال نکردن کالا توسط تامین کننده، کاربر نگرانی بابت هزینه پرداخت‌شده نداشته باشد. چنانچه تأمین کننده کالا و خدمات به تعهدات خود عمل کرده باشد و خریدار از کالای ارسالی رضایت داشته باشد، وجه مسدود شده آزاد و به حساب مالی تامین کننده واریز می‌شود.

فرآیند کامل سفارش کالا و خدمات یونید در شکل نمایش داده شده است:

پرداخت امن یونید

اگر از آنچه به دستتان رسیده ناراضی بودید یا محصول در موعد مقرر به دست شما نرسید از راه های ارتباطی به پشتیبانی یونید اطلاع داده یا از طریق راه های در نظر گرفته در سایت و اپلیکیشن گزارش مشکل خود را ارسال کنید. پشتیبانی یونید در کمتر از ۱۲ ساعت با شما تماس خواهد گرفت. در این زمان شما می توانید به صورت مستقیم با تامین کننده کالا نیز صحبت کنید. تیم پشتیبانی سامانه هوشمند درخواست کالا و خدمات همه تلاشش را برای جلب رضایت کاربران انجام خواهد داد. در صورتی که به هر دلیلی فرآیند سفارش کالا و خدمات شما با مشکل مواجه شود یکی از موارد زیر در دستور کار قرار خواهد گرفت:

                - وجه پرداختی بابت سفارش به حساب کاربری سفارش دهنده بعد از هماهنگی، توسط واحد پشتیبانی بازگردانده می شود.

                - بعد از هماهنگی با سفارش دهنده،‌ تامین کننده دیگری برای کالا و خدمات با همان مبلغ قبلی انتخاب می گردد. 

                - از تامین کننده کالا و خدمات خواسته می شود تا مطابق تعهدات جایگزین صحیح را ارسال نماید.

در تمام مراحل سفارش و خرید شما همکاران واحد پشتیبانی یونید به شما کمک خواهند کرد: 

راه های ارتباط با واحد پشتیبانی یونید در اپلیکیشن چت مستقیم با واحد پشتیبانی از قسمت ارتباط با ما، در سایت گفتگو با پشتیبانی و شماره تماس 02145536 می باشد.


پرداخت امن یونید پرداخت اینترنتی فروش آنلاین در یونید سفارش و پرداخت اینترنتی چگونه در یونید خرید کنم؟ خرید با پرداخت امن در یونید

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید