uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین برند گوشت کوب برقی های موجود در بازار
نویسنده: میترا ارسنجانی
12 اسفند 1399 | 4:27
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین برند گوشت کوب برقی های موجود در بازار

گوشت کوب برقی مدل‌ها و برندهای مختلفی دارد که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارد. شناختن بهترین برند گوشت کوب برقی‌ ها به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

یونید– گوشت کوب برقی از وسایل پرکاربردی است که استفاده از آن موجب صرفه‌جویی در زمان و سرعت بخشیدن به کارها می‌شود. از این وسیله پرکاربرد می‌توانید در خرد کردن یا مخلوط کردن انواع مواد غذایی استفاده کنید. در مطلب قبلی انواع گوشت کوب برقی با کاربردهای آن‌ها را برای شما گردآوری کردیم. در ادامه بهترین برند گوشت کوب برقی های موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم. قیمت ها هفته ای یکبار به روز رسانی می شوند.

گوشت کوب برقی براون مدل MQ785  بهترین برند گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی براون به عنوان بهترین برند گوشت کوب برقی به شمار می‌آید. این دستگاه دارای یک دسته اصلی است که موتور آن به حساب می‌آید و به وسایل جانبی دیگری وصل می‌شود و کارایی متنوعی را برای شما فراهم می‌کند. دکمه‌ی خاموش روشن روی دستگاه، نسبت به فشاری که روی آن وارد می‌شود، سرعت و عملکرد دستگاه را افزایش می‌دهد.

سری‌های گوشت کوب و همزن این دستگاه قدرت فوق‌العاده‌ای در له کردن و هم زدن مواد غذایی دارد. جنس این سری‌ها و تیغه‌ها از استیل ضدزنگ است و به راحتی شسته و تمیز می‌شوند. این دستگاه مجهز به ظرف غذا ساز، آسیاب، خردکن، همزن، خمیر زن و رنده ریز، درشت، چیپس ساز و خلال کن است. قیمت این گوشت کوب برقی در بازار ۳.۳۵۰.۰۰۰ تومان است.

بهترین برند گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی بوش مدل MSM67160

گوشت کوب برقی بوش مدل MSM67160 یکی از دستگاه‌های پرکاربرد و با کیفیت این برند است. این دستگاه یکی از بهترین برند گوشت کوب برقی های موجود در بازار محسوب می‌شود و دارای تیغه‌های چهارپره از جنس استیل ضدزنگ است. این گوشت کوب دارای ۱۲ سرعت و سری‌های مختلف مانند همزن، گوشت‌کوب و خردکن به همراه یک لیوان برای له کردن مواد غذایی داخل آن است. این دستگاه دارای سرعت توربو است که با نگه داشتن دکمه اصلی دستگاه، با سرعت کار می‌کند. قیمت این گوشت کوب برقی ۲.۵۸۰.۰۰۰ تومان است.

بهترین برند گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی فلر مدل HB808 بهترین برند گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی فلر مدل HB808 دارای موتور پرقدرتی است که کارهای متعددی را انجام می‌دهد. این موتور که در واقع بدنه اصلی دستگاه است به پایه گوشت کوب وصل شده و مواد غذایی مختلف را به خوبی له می‌کند. تیغه‌های پرقدرت آیت دستگاه از جنس استیل هستند. پایه‌ی گوشت کوب به راحتی با فشردن دکمه از بدنه‌ی اصلی جداشده و سری همزن را می‌توان به آن وصل کرد.

این دستگاه مجهز به پیچ تنظیم سرعت و ظرف خردکن که به موتور وصل می‌شود. تیغه‌های تیز و محکم این ظرف مواد غذایی را به خوبی خرد و ریز می‌کنند. تمامی قطعات این دستگاه روی پایه اصلی نصب می‌شوند و هم جای کمتری را اشغال می‌کنند و هم زیباتر به نظر می‌آیند. این دستگاه که جزو بهترین برند گوشت برقی در بازار است قیمتی حدود ۱.۷۲۰.۰۰۰ تومان دارد.

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD100141 TurboMix

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD100141 جزو بهترین برند گوشت کوب برقی در بازار است. این دستگاه کوچک و کم جا، موتور قدرتمندی دارد و دارای تیغه‌های بسیار تیز برای خرد مردن مواد غذایی است. بدنه و دسته‌ی گوشت‌کوب از جنس پلاستیک محکم است. لیوان ارائه‌شده همراه این دستگاه، ظرفیتی کمتر از یک لیتر دارد و از جنس پلاستیک جهت مخلوط یا له کردن مواد غذایی است. این دستگاه قیمتی حدود ۸۵۰.۰۰۰ تومان دارد.

بهترین برند گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2652 بهترین برند گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل، محصولی چندکاره و دارای قابلیت‌های خرد کن، همزن و شیکر است. تیغه‌های این دستگاه  از جنس استیل ضدزنگ و بدنه آن از استیل ضدزنگ و پلاستیک ساخته شده است. پایه‌ی استیل این گوشت کوب برقی نیز از جنس استیل ضدزنگ بوده و بسیار محکم و مقاوم است. اجزای قابل شستشو این دستگاه، قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی را دارند. قیمت این گوشت کوب برقی ۳.۵۵۰.۱۶۰ تومان است.

بهترین برند گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی مکسی BND-K

گوشت کوب برقی مکس مدل BND-K یک گوشت کوب برقی یک کاره با کارایی بسیار ساده است. میله و پره‌های این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و کیفیت و استحکام بالایی دارند. توان مصرفی این دستگاه ۵۰۰ وات بوده و برای مصارف خانگی گزینه‌ی مناسبی هستند. قیمت این گوشت کوب برقی ۳۱۷.۰۰۰ تومان است.

گوشت کوب برقی پاناسونیک مدل MX-SS40

گوشت کوب برقی پاناسونیک مدل MX-SS40 محصولی چهار کاره با کارایی آسان است. این دستگاه دارای سری همزن، لیوان پلاستیکی و دیسک رنده است. بدنه‌ی دستگاه از جنس پلاستیک و پایه آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است. این گوشت کوب برقی دارای دو تیغه عمودی و افقی جهت خرد و له کردن مواد غذایی است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به موتور پرقدرت و قابلیت تنظیم سرعت آن اشاره کرد. این دستگاه جزو بهترین برند گوشت کوب برقی محسوب می‌شود و قیمت آن ۲.۱۵۰.۰۰۰ تومان است.

بهترین برند گوشت کوب برقی

برای خرید بهترین برند گوشت کوب برقی می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید در قسمت لوازم خانگی با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.


گوشت کوب برقی بهترین گوشت کوب برقی بهترین برند گوشت کوب برقی لوازم خانگی قیمت گوشت کوب برقی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید