uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین یخچال فریزرهای اسنوا در سال 1400
نویسنده: فاطمه عبدی
12 مرداد 1400 | 4:20
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین یخچال فریزرهای اسنوا در سال 1400

5/5

برند اسنوا سال هاست محصولات باکیفیت و متنوعی را تولید کرده و نیار هر خریداری را برآورده می‌کنند. بهترین یخچال فریزرهای اسنوا ویژگی و قابلیت‌های ویژه‌ای دارند و در بازار لوازم خانگی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

یونید – امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت لوازم خانگی خارجی، خرید از برندهای خارجی کمتر شده و بیشتر خریداران به سمت خرید لوازم خانگی ایرانی روی آورده‌اند. برند اسنوا سال‌هاست که در حوزه تولید محصولات مختلفی مانند انواع یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی، تلویزیون، هود، گاز رومیزی و… فعالیت دارد و تا به امروز توانسته با تولید محصولات باکیفیت، سهم بزرگی از بازار لوازم خانگی را از آن خود کند. در این مطلب قصد داریم چند مدل از پرفروش‌ترین و بهترین یخچال فریزرهای اسنوا در سال ۱۴۰۰ را به شما معرفی کنیم.

بهترین یخچال فریزرهای اسنوا – یخچال فریزر ساید بای ساید مدل S8-2261S 

یخچال ساید اسنوا مدل S8-2261S یکی دیگر از مدل‌های ساید به ای ساید سری هارمونی است. این یخچال با گنجایش ۲۷ فوت مناسب خانواده‌های متوسط است و قابلیت و امکانات قابل توجهی دارد. یکی از ویژگی‌های این یخچال کمپرسور Inverte Digital است که می‌تواند جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور برساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کند. این سیستم به کاهش مصرف برق کمک می‌کند و طول عمر موتور و سایر قسمت‌های مکانیکی را افزایش می‌دهد.

سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling این یخچال ساید بای ساید، دارای حسگرهای شش گانه هوشمند تشخیص دما بوده و به صورت کاملاً اتوماتیک سرمایش پایدار و یکنواختی را به سراسر یخچال می‌رساند. همچنین این یخچال فریزر اسنوا مجهز به قفل کودک، اخطار باز ماندن درب، آبسرد کن و یخ‌ساز با قابلیت اتصال به آب شهری، فیلتر تصفیه آب و نمایشگر است. این مدل یخچال فریزر ساید بای ساید، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و بهترین یخچال فریزرهای اسنوا در بازار لوازم خانگی به حساب می‌آید.

بهترین یخچال فریزرهای اسنوا

بهترین یخچال فریزرهای اسنوا – یخچال فریزر ساید بای ساید مدل SN8-3320SS

یخچال ساید اسنوا مدل SN8-3320SS، یکی دیگر از محصولات با کیفیت این برند است و می‌تواند زیبایی بخش آشپزخانه‌های ایرانی باشد. به این مدل ساید به ای ساید اسنوا گالری نیز گفته می‌شود و دارای طراحی استاندارد و مدرنی است. این یخچال فریزر هوشمند مجهز به کمپرسور Inverter Digital است و می‌تواند جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور برساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کند.

این سیستم به کاهش مصرف برق کمک می‌کند و طول عمر موتور و سایر قسمت‌های مکانیکی را افزایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این یخچال فریزر می‌توان به اخطار باز ماندن درب، آب‌سردکن، یخ‌ساز اتوماتیک، فیلتر تصفیه آب، نمایشگر، سیستم نوفراست و… اشاره کرد. یخچال فریزر ساید بای ساید SN8-3320SS، به عنوان یکی دیگر از پرفروش‌ترین و بهترین یخچال فریزرهای اسنوا در بازار لوازم خانگی است.

بهترین یخچال فریزرهای اسنوا

بهترین یخچال فریزرهای اسنوا – یخچال فریزر دوقلو مدل SN6-0190SW-SN5-0190SW

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW، از سری محصولات جدید و باکیفیت این برند ایرانی است. این یخچال فریزر دوقلو در بازار لوازم خانگی به عنوان پرفروش‌ترین و بهترین یخچال فریزرهای اسنوا شناخته شده است. این محصول دارای دو بخش مجزا یخچال و فریزر است و هر کدام گنجایش مخصوص خود را دارند.

گنجایش یخچال این محصول ۳۶۸ لیتر و دارای ۵ طبقه، ۲ کشو و ۴ طبقه روی درب است. فریزر این محصول ۲۷۰ لیتر گنجایش دارد و دارای سیستم نوفراست (بدون برفک)، ۵ کشو و ۲ طبقه روی درب است و حجم بالایی مواد غذایی را در خود جای می‌دهد. این یخچال فریزر اسنوا مجهز به آبسرد کن و یخ‌ساز نیمه اتوماتیک، اخطار بازماندن درب، نمایشگر دیجیتال روی یخچال و فریزر جهت اعمال تنظیمات دستگاه و تنظیم دمای داخلی یخچال و فریزر، رتبه انرژی A+ و… است.

بهترین یخچال فریزرهای اسنوا

بهترین یخچال فریزرهای اسنوا – یخچال فریزر مدل SN4-0250TI

یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI، یکی دیگر از پرفروش‌ترین و بهترین یخچال فریزرهای اسنوا است. این مدل یخچال فریزر از سری یخچال فریزرهای فریزر پایین و دارای گنجایش کل ۲۶۷ لیتر است. این محصول مجهز به کمپرسور پربازده با ۲۰ درصد صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی است. این یخچال فریزر اسنوا مجهز به آبسرد کن است و توسط مخزن داخل یخچال آب را خنک می‌کند.

این محصول دارای ویژگی‌های متعدد دیگری نیز است که شامل یخ‌ساز نیمه اتوماتیک، سیستم نوفراست ( بدون برفک) رتبه انرژی A+ نمایشگر و سیستم سرمایش سریع می‌شود. گنجایش یخچال در این محصول ۲۶۷ لیتر و دارای ۴ عدد طبقه، ۱ عدد کشو و ۴ عدد طبقه درب است. فریزر این محصول در پایین قرار گرفته و ۱۰۰ لیتر گنجایش دارد. این فریز مجهز به سیستم بدون برفک بوده و دارای ۴ عدد کشو جهت قرار دادن انواع مواد غذایی است.

بهترین یخچال فریزرهای اسنوا

 بهترین یخچال فریزرهای اسنوا – یخچال فریزر مدل S4-0261W

این محصول اسنوا از سری مدل‌های فریزر پایین و جزو بهترین یخچال فریزرهای اسنوا است. این محصول مجهز به آخرین فناوری‌های روز بوده و ویژگی‌های متعددی دارد. این یخچال فریزر مجهز به سیستم سرمایشی بدون برفک بوده و سرمای آن توسط فن‌ها قدرتمند به تمام قسمت‌های دستگاه انتقال پیدا می‌کند. این محصول مجهز به سیستم نانو سیلور است و سطح مقاومت سطوح را نسبت به رشد باکتری افزایش می‌دهد.

همچنین این یخچال فریزر از امکاناتی مانند آب‌سردکن، یخ ساز نیمه اتوماتیک، سیستم سرمایش جداگانه یخچال و فریزر ۷ سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی و رتبه انرژی A+ نیز بهره‌مند است. گنجایش کل این یخچال فریزر ۴۷۳ لیتر است. یخچال در این محصول ۳۴۸ لیتر گنجایش دارد و دارای ۳ عدد طبقه، ۱ عدد کشو دارای تنظیم دما و رطوبت و ۴ عدد طبقه درب است. فریزر در این محصول در پایین قرار دارد و ۱۲۵ لیتر گنجایش و دارای ۳ کشو است.

بهترین یخچال فریزرهای اسنوا

در این مطلب ۵ مدل از بهترین یخچال فریزهای اسنوا را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های مختلف این یخچال ها و بودجه خود یخچال ساید مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای خرید یخچال فریزرهای اسنوا نیازی به مراجعه حضوری و رفتن به فروشگاه نیست. برای اطلاع از قیمت روز یخچال های اسنوا به جدول قیمت یخچال فریزر اسنوا مراجعه کنید.

با کمک یونید می‌توانید با همه فروشگاه های فعال در حیطه لوازم برقی خانگی که یخچال فریزرهای اسنوا می فروشند ارتباط برقرار کنید، با آنها به گفتگو بپردازید و در نهایت ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین کالا را خریداری کنید. برای خرید یخچال فریزر اسنوا به وبسایت پا اپلیکیشن یونید مراجعه کنید.


یخچال فریزر یخچال فریزر اسنوا بهترین یخچال فریزرهای اسنوا لوازم خانگی اسنوا برند ایرانی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید