uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
سرویس آرکوپال بخریم یا چینی؟
نویسنده: میترا ارسنجانی
10 فروردین 1400 | 4:58
افزودن به لیست علاقمندی ها

سرویس آرکوپال بخریم یا چینی؟

4/5

سرویس آرکوپال یا چینی از جمله ظروف غذاخوری یا پذیرایی پرطرفدار در میان خانم‌ها است. بسیاری از خانم‌ها هنگام خرید این ظروف به این دو راهی می‌رسند که سرویس غذاخوری آرکوپال بخرند یا چینی.

یونید– سرویس آرکوپال و سرویس چینی یکی از مهم‌ترین وسایل یک خانه به حساب می‌آیند و خانم‌ها حساسیت ویژه‌ای در انتخاب و خرید این ظروف دارند. این سرویس‌ها مدل‌ها و طرح‌های مختلفی دارند و مناسب هر سلیقه‌ای هستند. هر یک از سرویس‌های آرکوپال و چینی ویژگی‌های خاص خود را دارند و همین ویژگی‌ها موجب شده اکثر خانم‌ها موقع انتخاب این دو بر سر دوراهی قرار بگیرند.

تفاوت سرویس آرکوپال و چینی

همان‌طور که گفته شد، سرویس‌های آرکوپال و چینی ظروف پذیرایی بسیار مهم و کاربردی در هر خانه‌ای هستند و در مهمانی‌ها و به طور روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ظروف غذاخوری یا پذیرایی تفاوت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند. سرویس آرکوپال از ترکیب شیشه و چینی تهیه شده‌اند و نسبت به ظروف چینی مقاوم‌تر و بسیار سبک‌تر هستند.

مقاومت ظروف آرکوپال نسبت به ظروف چینی

 ظروف آرکوپال به دلیل موادی که در ساخت آن‌ها استفاده شده است مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارند. این ظروف در صورت افتادن بر روی زمین نمی‌شکند و امکان آسیب کمتری نسبت به ظروف چینی دارند.

وزن ظروف آرکوپال

یکی دیگر از تفاوت‌های سرویس آرکوپال با سرویس‌های چینی وزن آن‌ها است. ظروف آرکوپال نسبت به ظروف چینی بسیار سبک‌تر هستند و جابه‌جا کردن آن‌ها بسیار آسان‌تر است.

قابلیت استفاده در مایکرویو

ظروف آرکوپال مانند ظروف چینی در برابر گرما مقاومت بالایی دارند و می‌توان آن‌ها را در مایکروویو قرار داد. البته بعضی از ظرف‌های چینی در برابر گرما مقاومت بالایی نداشته و قابلیت گذاشتن در مایکرویو را ندارند. بهتر است هنگام خرید ظروف چینی به توضیحات جعبه آن توجه داشته باشید.

لوکس و مجلسی بودن ظروف چینی

سرویس آرکوپال بیشتر برای مهمانی‌های خودمانی استفاده می‌شوند، اما ظروف چینی مجلسی‌تر هستند و از قدیم به عنوان ظروف لوکس و مناسب پذیرایی در مجالس و مهمانی‌های رسمی استفاده می‌شده است.

تنوع ظروف آرکوپال

 ظروف سرویس آرکوپال نسبت به ظروف چینی براقیت کمتری دارند، ولی در مقایسه با سرویس‌های چینی، طرح‌ها و رنگ‌های ظروف آرکوپال بسیار متنوع‌تر است و هنگام انتخاب دست خریدار را باز می‌گذارد.

برای خرید سرویس آرکوپال یا چینی می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید در قسمت لوازم خانگی با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل سرویس مورد نظر خود را خریداری کنید.


سرویس آرکوپال سرویس چینی آرکوپال آرکوپال یا چینی لوازم خانگی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید