uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
معرفی 5 مدل سماور برقی ایرانی و خارجی
نویسنده: سالیا شهریاری
14 آذر 1400 | 7:32
افزودن به لیست علاقمندی ها

معرفی 5 مدل سماور برقی ایرانی و خارجی

از زمان‌های قدیم چای یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های محبوب ایرانی‌ها به حساب می‌آید و به مرور زمان انواع سماور زغالی و نفتی و سپس سماور برقی، کتری قوری و انواع چای‌ساز به منظور تهیه چای وارد بازار شدند.

یونید- نوشیدن چای یکی از لذت‌بخش‌ترین نوشیدنی‌ها در میان ایرانیان است. مواقعی که از سر کار با خستگی زیاد به خانه برمی‌گردید نوشیدن یک فنجان چای خوش عطر و تازه انرژی و آرامش ازدست‌رفته را به شما بازمی‌گرداند. سماورها، از زمان‌های قدیم یکی از مهم‌ترین و ثابت‌ترین لوازم آشپزخانه به حساب می‌آمدند و سماورهای زغالی و نفتی از جمله سماورهایی بوده‌اند که در آن زمان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع سماور برقی و چای‌ساز در مدل‌های بسیار متنوع وارد بازار شده‌اند و کار تهیه چای را آسان‌ترکرده‌اند. در ادامه تعدادی از این سماورهای برقی را به شما معرفی می‌کنیم.

سماور برقی فلر مدل TS301P

سماور فلر مدل TS301P محصولی باکیفیت از این شرکت است. جنس بدنه‌ی این سماور از شیشه و استیل ضد زنگ و جنس دستگیره‌ها از پلاستیک مقاوم است. ظرفیت این سماور ۳ و قوری آن ۱ لیتر است. از امکانات این سماور می‌توان به قابلیت خاموش شدن دستگاه به طور خودکار، کلید روشن و خاموش، صفحه گرم نگه‌دارنده، توان ۱۰۰۰ وات، علائم صوتی برای کلید روشن، خاموش و حالت گرم نگهداری، صفحه گرم‌کننده، قابلیت خاموش شدن پس از ۳ ساعت و… اشاره کرد.

سماور برقی

سماور برقی پلان مدل 6110

سماور برقی پلان مدل ۶۱۱۰ با ظرفیت ۶ لیتر برای خانواده‌های پرجمعیت که مصرف چای آن‌ها بالا است گزینه مناسبی به حساب می‌آید. این سماور دارای ترموستات هیدرولیک حساس کنترل دمای آب را بر عهده دارد و آب را جوش نگه می‌دارد. این سماور مجهز به قطع کن ثانویه، پیچ تنظیم، چراغ نشانگر، توان ۱۰۰۰ وات و… است. جنس بدنه‌ی این سماور از جنس برنج با روکش نیکل است.

سماور برقی 

سماور برقی مونوتک مدل MSR-82

سماور برقی مونوتک مدل MSR-82 با ظرفیت ۳ لیتر و بسیار کم‌مصرف است. این سماور از توان مصرفی ۲۰۰۰ وات بهره‌مند است و آب را سریع جوش می‌آورد. ترموستات اتوماتیک ایمنی و خاموش‌کن اتوماتیک در وضعیت بدون آب، از ویژگی‌های این سماور است. نشانگر میزان آب این سماور برای بررسی مقدار آب با اندازه مشخص شده از بی‌آب ماندن سماور جلوگیری می‌کند. جنس بدنه‌ی این سماور از استیل و پلاستیک مقاوم، جنس شیر آب فلزی، قوری پیرکس با گنجایش ۱.۲ لیتر و… از دیگر ویژگی‌های این سماور است.

سماور برقی

سماور برقی میگل مدل GTS 302

سماور برقی میگل مدل GTS 302 با ظرفیت ۳ لیتر محصولی باکیفیت از این برند است. توان مصرفی این سماور ۱۵۰۰ وات و جنس آن از شیشه و پلاستیک است. این مدل سماور میگل از سنسور یا حسگر الکترونیکی دما، قابلیت خاموش شدن خودکار و عملکرد محافظ در برابر گرمای بیش از اندازه کتری بهره‌مند است. سینی چکه گیر، چراغ نشانگر گرم نگه‌دارنده، چراغ قرمز هنگام جوش آوری آب، کنترل الکترونیکی هوشمند، جنس بدنه‌ی پلاستیک مقاوم به حرارت و ورق استیل ضد زنگ از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

سماور برقی

سماور برقی کرکماز مدل A841-01

سماور کرکماز مدل A841-01 محصولی باکیفیت از این برند ترکیه‌ای است. جنس بدنه‌ی این سماور از استیل ضد زنگ بوده و از ایجاد لایه‌ی چربی پس از جوشیدن آب جلوگیری می‌کند. این سماور دارای یک قوری با ظرفیت ۲ لیتر، حالت گرم نگه‌دارنده، سیستم قطع کن اتوماتیک، سینی چکه گیر، ظرفیت سماور ۵ لیتر، توان مصرفی ۲۰۰۰ وات و… از ویژگی‌های این محصول است.

سماور برقی

در این مطلب 5 مدل سماور برقی ایرانی و خارجی را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های مختلف این سماورها و بودجه خود، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای خرید این لوازم نیازی به مراجعه حضوری و رفتن به فروشگاه نیست.

با کمک یونید می‌توانید با همه فروشگاه های فعال در حیطه لوازم برقی خانگی ارتباط برقرار کنید، با آنها به گفتگو بپردازید و در نهایت ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین کالا را خریداری کنید. برای خرید سماور برقی به وبسایت یا اپلیکیشن یونید مراجعه کنید.


سماور سماور برقی سماور برقی ایرانی سماور برقی خارجی سماور برقی فلر سماور برقی پلان

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید