uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
معرفی 7 مدل یخچال فریزر دیپوینت
نویسنده: فاطمه عبدی
30 مرداد 1400 | 6:54
افزودن به لیست علاقمندی ها

معرفی 7 مدل یخچال فریزر دیپوینت

5/5

مدل‌های متنوع یخچال فریزر دیپوینت در بازار لوازم خانگی طرفداران خاص خود را دارند. محصولات برند دیپوینت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می‌شوند.

یونید- برند ایرانی دیپوینت چند سالی ست که در حوزه تولید انواع یخچال فریزر فعالیت دارد. این برند ایرانی با استفاده از فناوری‌های روز دنیا محصولات باکیفیت و با ظاهری مدرن را تولید می‌کند. یخچال فریزرهای دیپوینت در مدل‌های مختلف و متناسب با نیاز خانواده‌های ایرانی وارد بازار شده‌اند. هر کدام از مدل‌های یخچال فریزر دیپوینت ویژگی و امکانات خاص خود را دارد. در ادامه چند مدل از یخچال فریزرهای دیپوینت را به شما معرفی می‌کنیم.

یخچال فریزر دیپوینت مدل D5i

یخچال فریزر دیپوینت مدل D5i، از سری یخچال فریزرهای دوقلو این برند است و جزو محصولات پرفروش این برند محسوب می شود. این یخچال فریزر دیپوینت با توجه به آخرین فناوری روز ساخت و تولید شده و دارای موتور اینورتر کم مصرف است. ظرفیت یخچال ۳۳۰ لیتر و فریزر این محصول ۲۲۷ لیتر ظرفیت دارد. این یخچال‌فریزر مجهز به یخ‌ساز اتوماتیک، قفل کودک، اخطار باز ماندن در، آبریز بیرونی، حالت انجماد سریع، محفظه‌ی نگهداری مرغ، گوشت و سبزیجات، سنسور کنترل دما و سیستم روشنایی LED  کم‌مصرف نمودار مصرف انرژی A است. این یخچال‌فریزر بدون برفک دارای ۱۲ تا ۳۰ ماه خدمات پس از فروش است.

یخچال فریزر دیپوینت

یخچال فریزر دیپوینت مدل Discover

یخچال فریزر دیپوینت مدل Discover از سری یخچال‌فریزرهای هوشمند این برند است. این یخچال دارای بوگیر است و باکتری‌ها و بوی بد یخچال را از بین می‌برد. همچنین این محصول دارای طبقه مختص نگهداری گوشت و مرغ است و از سیستم ضربه زدن به صفحه‌نمایش KNOCK KNOCK بهره‌مند است. با ضربه زدن به صفحه‌نمایش می‌توانید محتویات داخل یخچال را بدون باز کردن درب یخچال مشاهده کنید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قفل کودک، اخطار باز ماندن درب، آبسردکن، یخساز نیمه اتوماتیک، نمایشگر و رتبه انرژی A اشاره کرد.

یخچال فریزر دیپوینت

یخچال فریزر دیپوینت مدل C5

یکی دیگر از مدل های یخچال فریزر دیپوینت یخچال کمبی مدل C5 دیپوینت است. این یخچال فریزر ۲۱ فوت گنجایش دارد و مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت است. این یخچال بدون برفک مجهز به آب‌سردکن، یخ‌ساز دستی، کشوی بزرگ یخچال، چراغ‌های مدرن LED بر روی درب یخچال است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال‌فریزر می‌توان به نمایشگر، قفل کودک، اخطار باز ماندن درب یخچال و رتبه انرژی A اشاره کرد.

یخچال فریزر دیپوینت

برای اطلاع از قیمت این یخچال فریزرها به جدول قیمت روز یخچال فریزر دیپوینت مراجعه نمایید.

یخچال فریزر دیپوینت T7S-W

یخچال فریزر دیپوینت T7S-W، از محصولات باکیفیت برند دیپوینت است. این محصول مناسب خانواده های پرجمعیت یا افرادی است یخچال با فضای بزرگ می پسندند. از مشخصه های بارز این یخچال بدون برفک می توان به فیلتر بهداشتی Hygiene fresh، نمایشگر، قفل کودک، اخطار باز ماندن درب، سنسور کنترل دما، محفظه نگهداری مرغ، گوشت و سبزیجات، یخساز نیمه اتوماتیک، آبریز بیرونی و رتبه انرژی A آن اشاره کرد. همچنین این محصول دارای ۱۲ تا ۱۸ ماه خدمات پس از فروش است.

یخچال فریزر دیپوینت

یخچال فریزر دیپوینت T7

یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 از محصولات باکیفیت با فضای بزرگ و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. این یخچال بدون برفک مجهز به فیلتر بهداشتی Hygiene fresh، قفل کودک، سنسور کنترل دما، محفظه نگهداری مرغ، گوشت و سبزیجات، رتبه انرژی A و آبریز بیرونی است. همچنین این محصول دارای ۱۲ تا ۱۸ ماه خدمات پس از فروش است.

یخچال فریزر دیپوینت

یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسنت

یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسنت دارای گنجایش ۱۴ فوت و بدون برفک است. این محصول مجهز به قفل کودک، اخطار باز ماندن درب، نمایشگر، یخسار نیمه اتومانیک، آبسرد کن و رتبه انرژی A است. کشوی سرما در بخش فریزر مواد غذایی را منجمد و تازگی آن‌ها را حفظ می‌کند.

یخچال فریزر دیپوینت

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل D4i-pro

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار و با کیفیت برند دیپوینت، یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل D4i-pro است. یخچال‌فریزر دوقلوی دیپونت دارای موتور اینورتر خطی کم‌مصرف و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. ظرفیت یخچال این محصول ۳۳۰ و فریزر آن ۲۲۷ لیتر است. این یخچال فریزر دیپوینت بدون برفک و مجهز به یخ‌ساز اتوماتیک، آبسرد کن، حالت انجماد سریع، قفل کودک، اخطار بازماندن در، نمایشگر، محفظه نگهداری سبزیجات، مرغ و گوشت، سنسور کنترل دما، سیستم روشنایی LED کم‌مصرف و رتبه انرژی A+ است. این محصول دارای ۱۲ تا ۳۰ ماه خدمات پس از فروش است.

یخچال فریزر دیپوینت

در این مطلب ۷ مدل یخچال فریزر دیپوینت را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های مختلف این یخچال فریزرها و بودجه خود یخچال فریزر مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای خرید یخچال فریزر دیپوینت نیازی به مراجعه حضوری و رفتن به فروشگاه نیست.

با کمک یونید می‌توانید با همه فروشگاه های فعال در حیطه لوازم برقی خانگی که یخچال فریزرهای دیپوینت می فروشند ارتباط برقرار کنید، با آنها به گفتگو بپردازید و در نهایت ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین کالا را خریداری کنید. برای خرید یخچال فریزرهای دیپوینت به وبسایت یا اپلیکیشن یونید مراجعه کنید.


یخچال فریزر یخچال فریزر ایرانی یخچال فریزر دیپوینت دیپوینت لوازم خانگی خرید یخچال فریزر دیپوینت

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید