uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
آشنایی با برند اسمگ SMEG
نویسنده: میترا ارسنجانی
23 بهمن 1400 | 7:32
افزودن به لیست علاقمندی ها

آشنایی با برند اسمگ SMEG

5/5

برند اسمگ برندی ایتالیایی است و محصولات آن با طرح‌های منحصربه‌فرد و خاص خود در تمام دنیا محبوبیت بسیاری دارد. محصولات اسمگ طراحی بسیار شیک و جذابی دارند و قیمت این محصولات بالا است.

یونید- شرکت اسمگ SMEG، در سال 1948 توسط ویتوریو برتازونی Vittorio Bertazzoni تأسیس شد. نام اسمگ مخفف کلماتی ایتالیایی Smalterie Metallurgiche Emiliane Guastalla گرفته شده  و بر روی محصولات گذاشته شده است. سعی و تلاش تولیدکنندگان محصولات اسمگ بر این بوده است که محصولاتی طراحی کنند که علاوه بر کیفیت بالا، زیبایی و جذابیت بالایی نیز داشته باشند.

برند اسمگ در ساخت محصولات خود، علاوه بر در نظر گرفتن فناوری مورد نیاز برای هر محصول، زیبایی و خوش استایل بودن آن‌ها را نیز درنظر دارد و بهترین و خلاق‌ترین طراحان برتر دنیا همانند گیدوکانالی، ماریو بلینی، مارک نیوسون و… در طراحی محصولات اسمگ نقش اساسی دارند.

مواد اولیه استفاده شده در ساخت محصولات اسمگ بسیار باکیفیت هستند و طبق جدیدترین و به‌روزترین فناوری‌های روز دنیا ساخته می‌شوند. تمامی محصولات این برند معروف، با آزمایش‌های سخت و بسیار دقیق کنترل و تولید می‌شوند. لوازم اسمگ مجهز به تجهیزات به‌روزی هستند و می‌توانند تمام نیاز مصرف‌کنندگان را برطرف کنند.

محصولات برند اسمگ برای اولین بار در یکی از شهرهای شمالی کشور ایتالیا تولید شد. در حال حاضر و پس از گذشت سال‌ها برند اسمگ در چند کشور دیگر کمپانی‌های خود را افتتاح کرده است.

محصولات برند اسمگ شامل چه وسایلی است؟

برند اسمگ محصولات بسیار متنوعی را طراحی و تولید کرده است. محصولات متنوع اسمگ علاوه بر مجهز کردن آشپزخانه، زیبایی و جذابیت بی‌نظیری به آشپزخانه هدیه می‌دهند. در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا می‌شوید.

ماشین لباسشویی اسمگ

برند اسمگ

ماشین ظرفشویی اسمگ

برند اسمگ

یخچال‌های اسمگ

برند اسمگ

برند اسمگ

قهوه‌ساز اسمگ

برند اسمگ

آبمیوه‌گیری اسمگ

برند اسمگ

چرخ گوشت اسمگ

برند اسمگ

همزن برقی اسمگ

برند اسمگ

توستر اسمگ

برند اسمگ

مخلوط کن اسمگ

برند اسمگ

کتری برقی

برند اسمگ

برند اسمگ

اجاق گاز اسمگ

برند اسمگ


برند اسمگ SMEG محصولات اسمگ اسمگ لوازم اسمگ

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید