uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
9 نکته‌ مهم برای خرید جاروبرقی هوشمند
نویسنده: فاطمه عبدی
12 آبان 1400 | 9:02
افزودن به لیست علاقمندی ها

9 نکته‌ مهم برای خرید جاروبرقی هوشمند

5/5

جاروبرقی هوشمند وسیله‌ای است که نظافت نقاط مختلف منزل را به صورت خودکار انجام می‌دهد. برای خرید جاروبرقی هوشمند بهتر است نکاتی را بدانید تا با آگاهی کامل اقدام به خرید این وسیله کنید

یونید – جاروبرقی هوشمند دستگاهی کوچک است که به طور خودکار بخش‌های مختلف محیط مورد نظر را تمیز می‌کند. کارایی و عملکرد این مدل جاروبرقی با جاروبرقی‌های معمولی متفاوت است و به نوعی نظافت را برای افراد آسان کرده است. جاروبرقی‌های رباتیک از جاروبرقی‌های معمولی کوچک‌تر هستند و برندهای مختلفی دارند. این جاروبرقی‌ها دارای قابلیت برنامه‌ریزی برای انجام کارها دارند و می‌توان آن‌ها را به صورت دستی از طریق اپلیکیشن نیز کنترل کرد.

این دستگاه علاوه بر اینکه به صورت خودکار محل مورد نظر را تمیز می‌کند، بلکه پس از اتمام کار به ایستگاه شارژ خود برمی‌گردد تا برای بعد شارژ کافی داشته باشد. جالب است بدانید مدل‌هایی از این جاروبرقی هوشمند پر شدن محفظه‌ی خود را به کاربر اطلاع می‌دهند. جاروبرقی هوشمند، بدنه‌ی کوچی دارند و صدای آن‌ها نسبت به جاروبرقی‌های معمولی بسیار کمتر است. این دستگاه‌ها مجهز به برس های کوچکی هستند و قابلیت تشخیص سطوح مختلف را دارند و در صورت لزوم تنظیمات خود را تغییر می‌دهند. در مطلب قبل درباره مزایا و معایب جاروبرقی‌های هوشمند صحبت کردیم. در این بلاگ چند نکته‌ی مهم که قبل از خرید جاروبرقی هوشمند باید بدانید را برای شما آماده کرده‌ایم.

نکات مهم در خرید جاروبرقی هوشمند

 قدرت مکش جاروبرقی هوشمند

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید جارو برقی هوشمند باید به آن توجه کرد قدرت مکش جاروبرقی است. طبیعتاً قدرت مکش جاروبرقی تعیین‌کننده کیفیت آن است. هر چه قدرت مکندگی جارو بیشتر باشد، سطوح را بهتر تمیز می‌کند.

اندازه بدنه‌ی جاروبرقی هوشمند

نکته‌ی مهم دیگری که می‌بایست هنگام خرید جاروبرقی هوشمند یا رباتیک به آن توجه کرد، سایز و ابعاد بدنه‌ی جاروبرقی است. همان‌طور که می‌دانید، جاروبرقی‌های هوشمند تمام نقاط محیط مورد نظر را تمیز می‌کنند. در این صورت هر چه این مدل جاروبرقی نازک‌تر و کوچک‌تر باشد بهتر محیط را تمیز می‌کند. مدل‌های بزرگ‌تر نمی‌توانند به راحتی زیر مبل و یا لابه‌لای وسایل حرکت کند و آن نقاط را تمیز کنند.

جاروبرقی هوشمند

قابلیت برنامه‌دهی جاروبرقی هوشمند

اکثر جاروبرقی‌های هوشمند یا رباتیک دارای قابلیت برنامه‌ریزی هستند. این قابلیت امکان را به شما می‌دهد تا تعداد روزهای نظافت در هفته و ساعت دقیق را مشخص کنید و در برنامه جاروبرقی هوشمند ثبت نمایید. در این صورت هنگامی که کسی منزل نباشد نیز جاروبرقی طبق زمان‌بندی و روز مشخص‌شده شروع به کار و نظافت می‌کند.

میزان صدای جاروبرقی هوشمند

جاروبرقی‌های هوشمند صدای کمتری نسبت به جاروبرقی‌های معمولی دارند ولی کاملا بی‌صدا نیستند.

آیا جاروبرقی هوشمند خوب نظافت می‌کند؟

بهتر است بدانید، حتی بهترین برند و مدل جاروبرقی هوشمند کار جاروبرقی معمولی را انجام نمی‌دهد. این مدل جاروبرقی‌ها تمامی گوشه و کنارها را به خوبی تمیز نمی‌کند. اکثر جاروبرقی‌های رباتیک به دلیل مکش بالا برای جمع‌آوری مو و ذرات گردوغبار مناسب هستند.

جاروبرقی هوشمند

جاروبرقی هوشمند چگونه کار می‌کند؟

اگر می‌خواهید قبل از خرید جاروبرقی هوشمند از نحوه کار کردن با آن آشنا شوید، در ابتدا باید بدانید که برس های کناری این دستگاه گردوغبار روی زمین را به سمت برس اصلی هدایت می‌کند. لاستیک‌های قلتان جاروبرقی، گردوغبارها را جمع‌آوری کرده و در آخر از طریق ورودی هوا به داخل مخزن می‌کشاند.

مقدار نگهداری شارژ جاروبرقی هوشمند

از دیگر نکاتی که قبل خرید جاروبرقی هوشمند باید به آن توجه کرد، مقدار شارژی ست که این دستگاه نگه می‌دارد. جاروبرقی‌های رباتیک اصولاً ۱ ساعت شارژ نگه می‌دارند و برای شارژ مجدد به سه برابر زمان نیاز دارند. 

جاروبرقی هوشمند فرش و سطوح مختلف را تمیز می‌کند؟

اکثر جاروبرقی‌های هوشمند قابلیت تمیز کردن فرش و سطوح مختلف را دارند. اما بعضی مدل‌ها در جاروکشی و تمیز کردن سطوح خاصی بسیار قوی عمل می‌کنند. بعضی مدل‌ها جاروکشی سرامیک، سنگ و پارکت را به خوبی انجام می‌دهند و بعضی مدل‌های دیگر در جاروکشی فرش و موکت عالی هستند.

جاروبرقی هوشمند

خدمات پس از فروش

حتماً قبل از خرید جاروبرقی هوشمند نسبت به ضمانت آن مطمئن شوید. گارانتی کالا تضمین‌کننده این است که شرکت سازنده تعهد لازم جهت تعمیر هرگونه خرابی دستگاه را دارد.

با کمک یونید می‌توانید با همه فروشگاه های فعال در حیطه لوازم برقی خانگی ارتباط برقرار کنید، با آنها به گفتگو بپردازید و در نهایت ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین کالا را خریداری کنید.


جاروبرقی جاروبرقی هوشمند جاروبرقی روباتیک لوازم خانگی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید