uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
معرفی 5 مدل تلویزیون سایز بزرگ
نویسنده: فاطمه عبدی
13 شهریور 1400 | 7:45
افزودن به لیست علاقمندی ها

معرفی 5 مدل تلویزیون سایز بزرگ

5/5

انواع تلویزیون سایز بزرگ در بازار لوازم خانگی با برندهای ایرانی و خارجی، ویژگی، سایز و قیمت‌های متفاوتی موجود هستند. در ادامه تعدادی از این تلویزیون‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

یونید- تماشای فیلم، سریال، فوتبال و حتی انجام بازی‌های کامپیوتری با تلویزیون‌های سایز بزرگ بسیار لذت‌بخش بوده و جذابیت خاصی دارد. تلویزیون‌های سایز بزرگ در برندهای مختلف با ظاهری و امکانات متفاوت طراحی و تولید شده‌اند. قیمت تلویزیون‌های سایز بزرگ با توجه به برند و امکانات آن‌ها متفاوت هستند. تلویزیون‌های سایز بزرگ برای مکان‌هایی با متراژ بالا گزینه‌ی مناسبی هستند و این تلویزیون‌ها حس جدید از تماشای تلویزیون را به شما خواهند داد. در ادامه ویژگی و امکانات چند مدل تلویزیون سایز بزرگ را برای شما آماده کرده‌ایم.

تلویزیون سایز بزرگ سامسونگ مدل 82NU8900

تلویزیون سایز بزرگ سامسونگ مدل 82NU8900 یکی از تلویزیون‌های سری ۸ سامسونگ است. سایز این مدل تلویزیون سامسونگ ۸۲ اینچ است و طراحی بسیار شیک آن قابل هماهنگی با هر دکوراسیونی است. این مدل تلویزیون هم قابلیت نصب روی پایه و هم قابلیت نصب روی دیوار را دارد. تلویزیون سامسونگ مدل 82NU8900، مجهز به صفحه‌نمایش LED و کیفیت تصویر 4K است و تصاویر را با کیفیت بی‌نظیری به نمایش می‌گذارد. از دیگر امکانات این تلویزیون هوشمند می‌توان به قابلیت اتصال به اینترنت، دسترسی به مرورگر وب، تکنولوژی Dolby Digital Plus و صدایی واضح و بدون نویز، پورت one connect کهیم تواند تمام دستگاه‌ها را به وسیله یک پورت به تلویزیون وصل کند، اشاره کرد.

تلویزیون سایز بزرگ

تلویزیون سایز بزرگ سونی مدل KD-65X8500G

تلویزیون ال ای دی سونی مدل KD-65X8500G از محصولات باکیفیت و شناخته شده این کمپانی است. سایز این تلویزیون ۶۵ اینچ است و طراحی بسیار زیبایی دارد. این محصول مجهز به صفحه‌نمایش با کیفیت 4K است و تصاویر را با کیفیت و وضوح بالایی به تصویر می‌کشاند. سیستم صوتی Acoustic Multi-Audio tm، صدا را با قدرت و کیفیت بالا به گوش می‌رساند. این محصول قابلیت اتصال به گوشی و وای فای را نیز دارد.

تلویزیون سایز بزرگ

 

برای اطلاع از قیمت این مدل تلویزیون‌ها به جدول قیمت تلویزیون‌های سایز بزرگ مراجعه کنید.

 

تلویزیون سایز بزرگ دوو مدل DSL-65K5700UL

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-65K5700UL، از سری تلویزیون‌های بسیار خوب و باکیفیت این کمپانی است. سایز این تلویزیون ۶۵ اینچ و طراحی آن مناسب هر نوع دکوراسیونی است. این محصول از تکنولوژی ال ای دی برخوردار بوده و کیفیت تصویر صفحه‌نمایش آن 4K است. دو پورت USB تعبیه شده در این محصول امکان به اشتراک‌گذاری فایل‌ها را فراهم کرده است. ورودی‌های HDMI این تلویزیون باعث شده تا بتوانید سایر لوازم صوتی را به این دستگاه متصل کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به گیرنده دیجیتالی، تکنولوژی محافظ چشم، استانداردهای صوتی Dolby Digital, Dolby و… اشاره کرد.

تلویزیون سایز بزرگ

تلویزیون سایز بزرگ ایکس ویژن 65XTU835

تلویزیون ایکس ویژن مدل 65XTU835، از محصولات باکیفیت این کمپانی است. این تلویزیون ۶۵ اینچی از صفحه‌نمایش نوع LED بهره‌مند بوده و تصاویری با کیفیت  ULTRA HD را به نمایش می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون سایز بزرگ می‌توان به سیستم صدای DOLBY، قابلیت اتصال به WIFI، درگاه HDMI، درگاه USB و… اشاره کرد.

تلویزیون سایز بزرگ

تلویزیون سایز بزرگ فیلیپس مدل 65OUT6023

تلویزیون ۶۵ اینچی فیلیپس مدل 65OUT6023 محصولی باکیفیت و متناسب با فضاهای متوسط است. تکنولوژی به‌کاررفته در صفحه‌نمایش این محصول مانند تلویزیون‌های مدرن LED است و کیفیت تصویر آن Ultra HD-4K است. این محصول مجهز به اسپیکر با توان خروجی صدا ۶ وات است و صدا را واضح پخش می‌کند. تلویزیون سایز بزرگ فیلیپس مدل 65OUT6023 مجهز به درگاه HDMI, USB و قابلیت اتصال به WiFi نیز است.

تلویزیون سایز بزرگ

در این مطلب ۵ مدل تلویزیون سایز بزرگ را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های مختلف این تلویزیون‌ها‌ و بودجه خود، تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای خرید تلویزیون نیازی به مراجعه حضوری و رفتن به فروشگاه نیست.

با کمک یونید می‌توانید با همه فروشگاه های فعال در حیطه لوازم برقی خانگی که تلویزیون می فروشند ارتباط برقرار کنید، با آنها به گفتگو بپردازید و در نهایت ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین کالا را خریداری کنید. برای خرید تلویزیون سایز بزرگ به وبسایت یا اپلیکیشن یونید مراجعه کنید.


تلویزیون تلویزیون سایز بزرگ لوازم خانگی تلویزیون بزرگ

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید