uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
لباس های ضروری کمد خانم ها چه آیتم هایی هستند؟
نویسنده: میترا ارسنجانی
03 اسفند 1399 | 7:10
افزودن به لیست علاقمندی ها

لباس های ضروری کمد خانم ها چه آیتم هایی هستند؟

5/5

اکثر خانم‌ها فکر می‌کنند برای خوش‌تیپی باید لباس‌های بسیار زیاد و گران‌قیمت داشته باشند. اما این طور نیست، لباس های ضروری کمد خانم ها که به خوش استایلی آن‌ها کمک می‌کند شامل چند آیتم متفاوت است.

یونید – لباس‌های لوکس و بسیار گران‌قیمت همیشه موجب خوش استایل بودن شما نمی‌شود. لازم است برای خوش‌تیپ بودن علاوه بر داشتن تعداد لباس مناسب، اصول ست کردن لباس را هم بدانید و طبق اندام و لباس‌هایی که در دسترس دارید ست‌های زیبایی برای خود خلق کنید.

در کمد هر خانمی آیتم‌های پرکاربردی باید وجود داشته باشد تا بتواند برای مراسم‌های مختلف به راحتی آماده شوند. در ادامه انواع لباس های ضروری کمد خانم ها را به شما معرفی می‌کنیم.

پیراهن مشکی

پیراهن‌های مشکی ساده و کوتاه از جمله لباس های ضروری کمد خانم ها به حساب می‌آید. این لباس در مراسم‌های و مهمانی‌های مختلف به همراه کفش پاشنه‌دار استایل زیبایی را برای شما ایجاد می‌کند. اگر شما تا به امروز یک پیراهن مشکی در میان لباس‌های خود نداشته‌اید، حتماً یکی برای خود تهیه کنید.

شومیز سفید از لباس های ضروری کمد خانم ها

شومیز سفید از دیگر لباس‌ های ضروری کمد خانم ها است که کاربرد بسیاری دارد و این لباس را در مهمانی‌های دوستانه و به همراه شلوار جین یا دامن‌های اسپرت و حتی زیر کت می‌توانید استفاده کنید.  

بلوز یقه اسکی

بلوزهای یقه‌اسکی از جمله لباس های پرکاربرد خانم‌ ها در روزهای سرد سال است. این لباس را می‌توانید در زیر انواع پالتو، کت، کاپشن بپوشید و یا با شلوار یا دامن ست کنید.

لباس های ضروری کمد خانم ها

هودی یا پلیور اورسایز

هودی یا پلیور اورسایز از دیگر لباس های ضروری کمد خانم ها هستند و این لباس‌ها در روزهای سرد زمستان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و با انواع شلوار جین استایل راحت و زیبایی برای شما به وجود می‌آورد.

کت‌های ترنچ

کت‌های ترنچ یا همان بارانی به خاطر استایل کلاسیکی که دارند با هر لباسی به راحتی ست می‌شوند. این لباس‌ها در روزهای بارانی پاییز و زمستان کاربرد زیادی دارند.

شلوارهای جین یکی دیگر از لباس های ضروری کمد خانم ها

شلوارهای جین از آن دسته لباس‌های پرکاربردی هستند که داشتن چند مدل و رنگ از آن‌ها برای هر خانمی ضروری است. بهتر است هنگام انتخاب این شلوارها، به اندام خود توجه کنید و اگر پاهای لاغری دارید از خرید جین‌های اسکینی خودداری کنید.

دامن مشکی کوتاه یا زیرزانو

دامن‌های مشکی کوتاه یا زیر زانو، یکی از پرکاربردترین لباس‌ها در مهمانی‌ها و موقعیت‌های رسمی هستند. این مدل دامن‌ها نیز جزو لباس های ضروری کمد خانم ها هستند و با انواع شومیز، تاپ و حتی تی‌شرت ساده، ست و پوشیده می‌شوند.

کت بلیزر

کت‌های بلیزر با رنگ‌های متنوع برای استایل های مختلف موجود هستند. این کت‌ها که به نوعی از لباس های ضروری کمد خانم ها هستند و در مهمانی‌ها و استایل های روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. کت‌های بلیزر را هم با تیشرت و شلوار جین و هم با دامن می‌توانید ست کنید.

لباس های ضروری کمد خانم ها

شلوار پارچه‌ای

شلوارهای پارچه‌ای از لباس‌هایی هستند که همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شلوارها برای مناسبت و تیپ‌های رسمی گزینه مناسبی هستند.

تی‌شرت سفید ساده

تی‌شرت سفید از لباس‌هایی است که باید در کمد لباس خانم‌ها و آقایان وجود داشته باشد. تی‌شرت سفید را می‌توان به همراه شلوار جین، سوییشرت و… استفاده کنید.

کفش مشکی پاشنه دار

کفش پاشنه‌دار مشکی از جمله آیتم‌های ضروری کمد خانم‌ها است. این مدل کفش، با لباس‌های متفاوت و در مراسم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عینک آفتابی

عینک آفتابی یکی از اکسسوری های پرمصرف و کاربردی است که معمولاً در کمد لباس هر خانمی یکی یا چند مدل از آن دیده می‌شود.

لباس های ضروری کمد خانم ها

کیف‌های بزرگ و دستی کوچک

کیف از دیگر وسایل پرکاربرد میان خانم‌ها است. اصولاً، کیف‌های بزرگ برای محل کار، دانشگاه و مهمانی استفاده می‌شوند. کیف‌های کوچک فضای زیادی برای قرار دادن وسایل ندارند و مناسب مراسم‌های رسمی هستند.

کتانی سفید

کتانی سفید از آیتم‌هایی است که در استایل های کژوال، پیاده‌روی و ورزش زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نیم بوت مشکی

نیم بوت مشکی در روزهای پاییز و زمستان زیاد استفاده می‌شود و به همراه لباس‌های زمستانی استایل فوق‌العاده‌ای را برای شما ایجاد می‌کند. بهتر است هنگام نیم بوت به اندازه پاشنه آن توجه کنید.

لباس های ضروری کمد خانم ها

اگر به دنبال خرید انواع لباس زنانه هستید، به سایت یا اپلیکیشن یونید مراجعه کنید و با وارد شدن به دسته بندی پوشاک با فروشنده‌های فعال در این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید و در صورت تمایل خرید خود را انجام دهید.


لباس زنانه لباس های ضروری کمد خانم ها لباس های پرکاربرد خانم ها لباس

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید