uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
جای خالی پورت شارژ در آیفون ۱۳
نویسنده: سالیا شهریاری
03 اسفند 1399 | 10:03
افزودن به لیست علاقمندی ها

جای خالی پورت شارژ در آیفون ۱۳

4/5

در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱ قرار است شرکت اپل از گوشی‌های آیفون ۱۳ خود رونمایی کند و حالا اولین رندرهای آیفون ۱۳ نشان‌دهنده این است که این دستگاه بدون پورت شارژ است.

مشخصات آیفون ۱۳ 

یونید-طراحان این شرکت اعلام کرده‌اند که آیفون ۱۳ نیز مانند گوشی‌های آیفون ۱۲ دارای ۴ مدل است. باوجوداینکه گوشی آیفون ۱۲ مینی این شرکت فروش پایینی دارد و احتمال اینکه تولید آن متوقف شود زیاد است باز هم این شرکت قصد دارد از نسل جدید آن یعنی آیفون ۱۳ در سال ۲۰۲۱ رونمایی کند.

علاوه بر مدل مینی این گوشی مدل پرو و پرو مکس این گوشی نیز معرفی می‌شود و این گوشی‌ها به ترتیب دارای نمایشگرهای ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی خواهند بود. 

آیفون ۱۳ ازلحاظ ظاهری به گوشی‌های نسل کنونی خود شباهت دارد اما مهم‌ترین تفاوت آنها نداشتن پورت شارژ است بنابراین کاربران دارای آیفون ۱۳ باید برای شارژ کردن گوشی‌های خود از شارژ بی سیم استفاده کنند.

گوشی‌های آیفون ۱۳ سبت به محصولات کنونی خود دارای ناچ کوچک‌تری است علاوه بر آن گفته شده این گوشی‌ها علاوه برداشتن فیس آیدی از قابلیت تاچ آیدی زیر نمایشگر نیز بهره می‌برند همچنین با توجه به این موضوع طراحان این شرکت اعلام کرده‌اند که قرار است نسل بعدی گوشی‌های آیفون دو روش بیومتریک برای باز کردن قفل گوشی در اختیار کاربران قرار دهد.

گفته‌شده که پنل پشتی آیفون ۱۳ نیز مانند چند مدل قبلی دارای دوربین‌های چندگانه است که در داخل یک ماژول مربعی قرار دارد اما با این تفاوت که قرار است نسبت به گوشی آیفون ۱۲ پرو دارای طراحی متفاوت‌تری باشد.

احتمال دارد که شرکت اپل برای گوشی‌های مدل پرو خود از نمایشگر LTPO با رفرش ریت 120 هرتز استفاده کند و همان‌طور که از قبل گفته‌شده این گوشی‌ها دارای فناوری نمایشگر همیشه روشن نیز هستند.

این شرکت قصد دارد برای موبایل‌های نسل آینده خود از دوربین‌های ارتقا یافته استفاده کند و احتمال اینکه به حالت عکاسی نجومی خودکار نیز مجهز شوند بسیار زیاد است.

شرکت اپل اعلام کرده که گوشی‌های آیفون ۱۳ نیز قرار است که از چیپ ۵ نانومتری A۱۵ Bionic بهره ببرند که در مقایسه با نسل کنونی، قدرت بالاتر و مصرف انرژی کمتری خواهد داشت. 

آگه قصد خرید جدیدترین گوشی های بازار را دارید، می‌توانید با رفتن به سایت و یا اپلیکیشن یونید درخواست خود را فروشندگان مطرح و یک خرید راحت را تجربه کنید. 


جای خالی پورت شارژ در آیفون ۱۳ آیفون 13 آیفون اپل

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید