سمت کاربر
معرفی آگهیهای دارای خرید:
یونید – در اپلیکیشن یونید آگهیهایی که دارای خرید باشند با بدج خرید نمایش داده میشوند و در قسمت آگهی خرید آنلاین هم به صورت مجزا دستهبندی میشوند. آگهیهای خرید در هر دو نمایش افقی و عمودی دارای بدج های خرید هستند.
هر آگهی خرید در صفحهی خود کلیک خرید دارد که با زدن روی آن میتوان با پرداخت آنلاین آن محصول را خریداری کرد.
در صفحه اطلاعات خرید بعد از کلیک بر روی دکمه خرید، فیلترهایی که در خرید محصول و قیمت آن تأثیرگذار هستند وارد میشود.
به عنوان مثال در این قسمت با تغییر رنگ درصورتیکه محصول موجود باشد قیمت آن و درصورتیکه ناموجود باشد، ناموجود نوشته میشود.
پس از انتخاب مشخصات قابل انتخاب و تعداد محصول وارد صفحه اطلاعات تحویلگیرنده میشوید. در صفحه اطلاعات تحویلگیرنده، مشخصات تحویلگیرنده و آدرس مقصد سفارش را انتخاب میکنید.
درصورتیکه از پیش لیست آدرسهای منتخب شما خالی باشد باید آدرس جدید را با زدن بر روی آدرس جدید ایجاد کنید. بهتر است برای آدرس خود عنوان انتخاب کنید تا به صورت واضح بتوانید مکان تحویل سفارش را انتخاب کنید.
پس از انتخاب مشخصات تحویلگیرنده و ثبت آدرس وارد مرحله بعد شده تا خلاصه سفارش را مشاهده و نحوه پرداخت را انتخاب کنید.
در صفحه شیوه پرداخت تمامی انتخاب شما به همراه هزینه ارسال و همچنین امکان اینکه به فاکتور احتیاج دارید یا خیر قابلمشاهده است.
پس از کلیک بر روی پرداخت شما وارد درگاه پرداخت میشوید. چنانچه پرداخت شما موفق باشد شناسه سفارش خود را دریافت و سفارش شما از طریق صفحه من – تاریخچه سفارشات در انتظار تأیید خواهد شد.
در این قسمت مراحلی که سفارش شما طی میکند به شما نمایش داده خواهد شد و در صورت داشتن هرگونه سؤالی با اعلام شناسه سفارش به تیم پشتیبانی میتوانید، سفارش خود را پیگیری کنید. در این فاصله شما قابلیت گفتگو با فروشنده را نیز خواهید داشت. چنانچه سفارش شما در وضعیت ارسال شد قرار بگیرد، گزینهی دریافت کردم برای شما فعال خواهد شد و با توجه به اینکه وجه واریزی شما در حساب فروشنده تا زمان اعلام تحویل شما مسدود میشود لازم است، پس از دریافت سفارش خود بر روی دریافت کردم کلیک کنید.
درصورتیکه به هر دلیل دچار مشکل شدید، از قسمت گزارش مشکل برای اعلام وضعیت خود که در بالای صفحه جزئیات هر سفارش قرار دادهشده استفاده و گزارش مشکل خود را اعلام کنید تا تیم پشتیبانی بلافاصله مشکلات شما را بررسی و پیگیری کند. تیم پشتیبانی جهت بررسی مشکلات شما با شما تماس خواهد گرفت.