uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
نوشیدنی های مناسب فصل بهار و تابستان
نویسنده: میترا ارسنجانی
23 فروردین 1400 | 3:30
افزودن به لیست علاقمندی ها

نوشیدنی های مناسب فصل بهار و تابستان

5/5

با نزدیک شدن به فصل‌های گرم سال همه‌ی ما تمایل زیادی به خوردن آب و نوشیدنی‌های دل‌چسب و گوارا داریم. نوشیدنی های مناسب فصل بهار و تابستان کمک زیادی به رفع تشنگی ما می‌کنند.

یونید– در روزهای گرم سال مخصوصاً روزهای طاقت‌فرسای تابستان نوشیدن یک لیوان شربت یا آبمیوه طبیعی خنک و گوارا در رفع خستگی و عطش ما بسیار تأثیرگذار هستند. بسیاری از خانم‌های ایرانی با فرارسیدن فصل گرما به فکر تهیه کردن انواع شربت یا نوشیدنی‌های مناسب فصل بهار و تابستان در خانه هستند. نوشیدنی‌های متنوع و رنگارنگ مناسب فصل بهار و تابستان پایه ثابت پذیرایی از مهمان‌ها در مراسم‌ها و دورهمی های روزهای گرم سال هستند. در ادامه انواع مختلف نوشیدنی‌ های مناسب فصل بهار و تابستان را به شما معرفی می‌کنیم.

شربت زعفران و بیدمشک، نوشیدنی های فصل بهار و تابستان

یکی از نوشیدنی های مناسب فصل بهار و تابستان شربت زعفران بیدمشک است.  این نوشیدنی علاوه بر طعم بی‌نظیر و خوش عطری که دارد، بسیار آرامش‌بخش و ضد اضطراب است. بیدمشک قند خون را پایین آورده و ضد سردرد و دردهای عضلانی است.

نوشیدنی های مناسب فصل بهار و تابستان

شربت نعناع

شربت نعناع یکی دیگر از نوشیدنی های مناسب فصل بهار و تابستان است و خواص متعددی نیز دارد. نعناع یک ضد نفخ قوی است و برای تقویت حافظه بسیار مفید شناخته‌ شده است.

شربت بهار نارنج نوشیدنی مناسب فصل بهار و تابستان

شربت بهارنارنج عطروطعم بسیار دل‌انگیزی دارد. این شربت برای افرادی که استرس دارند و به خاطر گرما عصبی می‌شوند گزینه مناسبی است. به همین دلیل این شربت یکی از نوشیدنی‌های مناسب فصل بهار و تابستان به شمار می‌آید و طرفداران زیادی دارد.

نوشیدنی های مناسب فصل بهار و تابستان

شربت کاسنی

کاسنی از آن دسته عرقیاتی است که به خنک شدن بدن کمک زیادی می‌کند. این نوشیدنی مناسب فصل بهار و تابستان گزینه مناسبی برای روزهای گرم و طاقت‌فرسای تابستان است.

شربت سکنجبین از قدیمی ترین نوشیدنی های مناسب فصل بهار و تابستان

یکی دیگر از نوشیدنی های مناسب فصل بهار و تابستان شربت سکنجبین است که از زمان‌های قدیم مورداستفاده قرار می‌گرفته است. این نوشیدنی طبعی سرد و خنک دارد و تشنگی را رفع می‌کند. شما نیز می‌توانید با این نوشیدنی از مهمان‌های خود در روزهای گرم سال پذیرایی کنید.

نوشیدنی های مناسب فصل بهار و تابستان

شربت تخم شربتی

یکی دیگر از شربت‌های قدیمی و مناسب روزهای گرما شربت تخم شربتی است. دانه‌های تخم شربتی سرشار از کلسیم هستند و خاصیت رفع عطش و خنک‌کنندگی دارد. به همین دلایل این شربت یکی از نوشیدنی‌های مناسب فصل بهار و تابستان به شمار می‌آید و از زمان‌های قدیم تابه‌حال طرفداران بسیاری داشته است.

شربت خاکشیر از قدیمی ترین نوشیدنی های مناسب فصل بهار و تابستان

بهتر است بدانید، دانه‌های خاکشیر هنگامی‌که در آب ریخته می‌شوند مقدار زیادی آب جذب می‌کنند. این نوشیدنی در روزهای گرم تابستان به خنک شدن و رفع عطش بدن کمک بسیاری می‌کند.

نوشیدنی های مناسب فصل بهار و تابستان

 نوشیدنی خنک موهیتو

یکی دیگر از نوشیدنی های مناسب فصل  بهار و تابستان نوشیدنی خنک موهیتو است که طرفداران بسیاری دارد. این نوشیدنی که از ترکیب لیموترش تازه، یخ، شکر، برگ نعناع و آب گازدار است به راحتی در منزل تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و گوارا است.

اسموتی ها

اسموتی ها یکی دیگر از نوشیدنی های مناسب فصل بهار و تابستان هستند. این نوشیدنی‌ها از میوه‌های تازه تهیه می‌شوند و آب بدن را تأمین می‌کنند.

نوشیدنی های مناسب فصل بهار و تابستان


نوشیدنی تابستانی نوشیدنی بهار نوشیدنی مخصوص فصل بهار و تابستان نوشیدنی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید