uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
معرفی 4 مدل از جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان
نویسنده: سالیا شهریاری
02 تیر 1400 | 5:27
افزودن به لیست علاقمندی ها

معرفی 4 مدل از جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان

امروزه اکثر ایرانیان با محصولات امرسان آشنایی دارند. جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان ویژگی‌های متعددی دارند و با توجه به افزایش تقاضای مردم وارد بازار شده‌اند.

یونید- لوازم برقی خانگی ایرانی امرسان، سهم عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص داده و تنوع بالایی از محصولات خود را در اختیار مردم قرار داده است. تولید محصولات رنگی و فانتزی مانند انواع یخچال فریزر و ماشین لباسشویی‌های رنگی توجه بسیاری از مشتریان خاص پسند را به سوی این برند جلب کرده است.

ماشین لباسشویی‌های امرسان از محصولات باکیفیت این برند ایرانی هستند و با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید لوازم خانگی ایرانی تولید این ماشین لباسشویی‌ها افزایش یافته است. در ادامه جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان را به شما معرفی می‌کنیم.

جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان مدل FS08ND ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی مدل FS08ND یکی از جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان محسوب می‌شود. این لباسشویی مجهز به فناوری‌های روز دنیاست و موتور کره‌ای آن ۲۴ ماه ضمانت دارد. این محصول به دلیل حذف تسمه از موتور آن دارای صدا و لرزش بسیار کمی است. ظرفیت این ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرم است برای خانواده‌های با جمعیت متوسط گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

این لباسشویی مجهز به صفحه نمایشگر، ۱۴ برنامه شستشو، قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو، لوله ورودی آب سرد و گرم، قفل کودک، مجهز به موتور دایرکت درایو ال جی و دیگ استیل الماسه، سیستم ضد چروک، امکان تنظیم سطح آب و دما، دور چرخش در محفظه شستشو، سرعت چرخش موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه، مجهز به SELF CLEAN و رتبه انرژی A+++ است.

جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان

ماشین لباسشویی امرسان مدل FS10N ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی امرسان مدل FS10N در لیست جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان قراردارد. این لباسشویی دارای موتور کره‌ای و از نوع تسمه‌ای است. از ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به نمایشگر LED، سرعت چرخش موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه، قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو، ۱۴ عدد برنامه شستشو، دیگ استیل الماسه، سیستم ضد چروک، امکان تنظیم سطح آب و دما، دور چرخش در محفظه شستشو، شستشوی آنتی باکتریال کودک، مجهز به SELF CLEAN و رتبه انرژی A+++ اشاره کرد. ظرفیت این ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرم است برای خانواده‌های با جمعیت متوسط گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان

جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان مدل FS11ND ظرفیت 8 کیلوگرم  

ماشین لباسشویی مدل FS11ND یکی دیگر از جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان است. این مدل ماشین لباسشویی امرسان طراحی بسیار شیکی دارد و جزو ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک این برند ایرانی است. ظرفیت این ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرم است برای خانواده‌های با جمعیت متوسط گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

از ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به به صفحه نمایشگر، ۱۴ برنامه شستشو، قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو، لوله ورودی آب سرد و گرم، قفل کودک، مجهز به موتور دایرکت درایو ال جی و دیگ استیل الماسه، سیستم ضد چروک، امکان تنظیم سطح آب و دما، دور چرخش در محفظه شستشو، سرعت چرخش موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه، مجهز به SELF CLEAN و رتبه انرژی A+++ است.

جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان

ماشین لباسشویی امرسان مدل مدل WM11 ظرفیت 11 کیلوگرم

ماشین لباسشویی امرسان مدل WM11 محصولی دیگر از این برند ایرانی است. این لباسشویی طراحی زیبایی دارد و جزو کارآمدترین ماشین لباسشویی‌های امرسان محسوب می‌شود. لباسشویی امرسان مدل WM11، دستگاهی مقرون‌به‌صرفه جهت شستشو و آبکشی انواع لباس در کمترین زمان است. این لباسشویی مجهز به مخزن دوقلو، سیستم شستشوی سریع، لوله ورودی آب سرد و گرم و سرعت موتور آن ۱۲۰۰ دور در دقیقه است.

حذف تسمه از موتور این ماشین لباسشویی موجب کاهش لرزش و صدا و افزایش طول عمر این محصول شده است. ظرفیت این دستگاه ۱۱ کیلوگرم و مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت است. این لباسشویی دارای رتبه‌ی انرژی A+++ است.

جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان

برای خرید جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید و یا از طریق این لینک با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل ماشین لباسشویی مورد نظر خود را خریداری کنید.


ماشین لباسشویی ماشین لباسشویی ایرانی ماشین لباسشویی امرسان جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی امرسان لوازم خانگی ایرانی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید