uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
یخچال فریزر دوقلو اسنوا – ويژگی و مشخصات 5 مدل یخچال فریزر دوقلو
نویسنده: سالیا شهریاری
28 تیر 1400 | 7:26
افزودن به لیست علاقمندی ها

یخچال فریزر دوقلو اسنوا – ويژگی و مشخصات 5 مدل یخچال فریزر دوقلو

5/5

یخچال فریزر دوقلو اسنوا یکی از انواع یخچال فریزرهای این برند ایرانی است. یخچال و فریزر در این محصول از دو بخش جداگانه تشکیل شده‌اند و فضای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

یونید- یخچال فریزر دوقلو اسنوا محصولی کارآمد و پرطرفدار از این برند ایرانی است. این مدل یخچال فریزر دارای طراحی بسیار شیک و مدرن بوده و با دکوراسیون‌های متفاوت آشپزخانه‌های ایرانی به راحتی هماهنگ می‌شود. یخچال فریزرهای دوقلوی اسنوا از دو بخش مجزا یخچال و فریزر تشکیل شده‌اند و هر کدام فضای بسیاری را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند. همچنین این مدل یخچال فریزر به دلیل اینکه از هم جدا هستند به راحتی جابه‌جامی‌شوند. شما می‌توانید در صورت کمبود فضا هر کدام از آن‌ها را در هر جایی که دوست دارید قرار دهید. در ادامه مشخصات و ویژگی چند مدل یخچال فریزر دوقلو اسنوا را برای شما آماده کرده‌ایم.

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل S6-0180-A5-0180TI

یخچال فریزر دوقلو اسنوا S6-0180-A5-0180TI، سری نیو کویین از محصولات کارآمد و باکیفیت این برند است. این محصول طراحی شیک و مدرنی دارد و زیبایی بخش آشپزخانه با هر دکوراسیونی است. یخچال در این محصول دارای ظرفیت ۳۶۸ لیتر و دارای ۵ کشو با ۲ محفظه میوه و ۴ محفظه روی درب است. طبقه تاشوی یخچال امکان قرار دادن ظروف با ارتفاع بالا را برای شما امکان پذیر می‌کند. فریزر این محصول نیز ۲۷۰ لیتر ظرفیت دارد و دارای ۶ طبقه  و ۲ محفظه روی درب است و حجم بالایی از انواع مواد غذایی را می‌توان در آن‌ها جای داد.

کمپرسور این یخچال فریزر دوقلو از نوع پربازده است و سبب ۲۰٪ صرفه‌جویی بیشتر می‌شود. این محصول مجهز به دو نمایشگر دیجیتال روی یخچال و فریزر جهت تنظیمات دستگاه و تنظیم دمای داخلی است. آبسردکن این یخچال دارای مخزن داخلی با ظرفیت مناسب است و یخ‌ساز مکانیکی این محصول نیز دارای مخزن بزرگ ذخیره یخ است. همچنین این محصول مجهز به بوگیر قدرتمند، سیستم اخطار بازماندن درب، طبقات ضد شوک حرارتی، چراغ‌های LED، سیستم نوفراست (بدون برفک) و رتبه انرژی A+ است.

یخچال فریزر دوقلو اسنوا

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW، از سری محصولات جدید و باکیفیت این برند ایرانی است. گنجایش یخچال این محصول ۳۶۸ لیتر و دارای ۵ طبقه، ۲ کشو و ۴ طبقه روی درب است. فریزر این محصول ۲۷۰ لیتر گنجایش دارد و دارای سیستم نوفراست (بدون برفک)، ۵ کشو و ۲ طبقه روی درب است و حجم بالایی مواد غذایی را در خود جای می‌دهد. این یخچال فریزر اسنوا مجهز به آبسرد کن و یخ‌ساز نیمه اتوماتیک، اخطار بازماندن درب، نمایشگر دیجیتال روی یخچال و فریزر جهت اعمال تنظیمات دستگاه و تنظیم دمای داخلی یخچال و فریزر، رتبه انرژی A+ و… است.

یخچال فریزر دوقلو اسنوا

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل SLFER1800EF1800GW

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل SLFER1800EF1800GW، سری کویین با ظرفیت ۶۳ فوت است. این یخچال فریزر مجهز به تکنولوژی نانو سیلور بدنه است. سیستم نانو سیلور در این یخچال فریزر دوقلو مواد غذایی را به مدت طولانی‌تری تازه و سالم نگه می‌دارد. این سیستم تأثیر بسیاری در از بین بردن بوی بد یخچال فریزر و میکروب‌زدایی می‌شود. این محصول مجهز به سیستم نوفراست بوده و هرگز برفک نمی‌زند. آب سرد کن این یخچال دارای مخزن دو طبقه بوده و از ترکیب سریع آب ورودی با آب سرد مخزن جلوگیری می‌کند.

یخچال در این محصول ۵۲۰ لیتر گنجایش دارد و دارای ۸ طبقه جهت قرار دادن مواد غذایی است. فریزر این محصول ۵۱۰ لیتر گنجایش و دارای ۷ طبقه و ۲ طبقه روی درب جهت نگهداری انواع مواد غذایی است. کمپرسور این یخچال فریزر دوقلو اسنوا از نوع پربازده است و تا ۲۰٪ بیشتر در مصرف برق صرفه جویی می‌کند. این یخچال فریزر اسنوا مجهز به آبسرد کن و یخ‌ساز مکانیکی، اخطار بازماندن درب، نمایشگر دیجیتال روی یخچال و فریزر جهت اعمال تنظیمات دستگاه و تنظیم دمای داخلی یخچال و فریزر، رتبه انرژی A+، گردش هوای سه بعدی و لامپ‌های LED است.

یخچال فریزر دوقلو اسنوا

  یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل SN5-0190TI-SN6-0190TI

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل SN5-0190TI-SN6-0190TI محصولی باکیفیت و کارآمد از شرکت ایرانی SNOWA است. این یخچال فریزر دوقلو، از مواد اولیه بسیار مرغوب و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و تولید شده است. ظرفیت کلی این محصول ۶۳۸ لیتر و ۳۶ فوت است و برای خانواده‌های با جمعیت متوسط و بالا گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

یخچال این محصول ۳۶۸ لیتر ظرفیت دارد و دارای ۵ عدد طبقه، ۲ کشو و ۴ طبقه روی درب یخچال است. فریزر در این محصول بدون برفک و دارای ۵ عدد کشو و ۲ طبقه روی درب است. این یخچال فریزر مجهز به آبسرد کن و یخ‌ساز، اخطار بازماندن درب و نمایشگر دیجیتال روی درب یخچال و فریزر جهت اعمال تنظیمات و تنظیم دمای داخلی دستگاه است.

یخچال فریزر دوقلو اسنوا

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل S5-0190SW-S5-0180SW

یخچال فریزر دوقلو اسنوا سری نیو کویین محصولی دیگر از شرکت SNOWA است. این محصول  با داشتن کمپرسور اینورتر ۲۰٪ بیشتر در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند. ظرفیت کلی این یخچال فریزر دوقلو ۳۶۸ لیتر و ۳۶ فوت است. یخچال این دستگاه دارای ظرفیت ۱۸ فوت بوده و دارای ۵ طبقه، ۲ کشو و ۴ محفظه روی درب است.

فریزر آن نیز دارای ظرفیت ۱۸ فوت بوده و مجهز به ۶ طبقه و ۳ محفظه روی درب است و حجم بالایی از مواد غذایی را در خود جای می‌دهد. یخچال فریزر دوقلو اسنوا مجهز به بوگیر قدرتمند، چراغ LED، سیستم سرمایش سریع، اخطار بازماندن درب، آبسرد کن، یخ‌ساز مکانیکی با مخزن بزرگ ذخیره یخ است. نمایشگر دیجیتال روی یخچال و فریزر جهت اعمال تنظیمات و تنظیم دمای داخلی دستگاه تعبیه‌شده است.

دربلاگ قبل انواع یخچال ساید اسنوا را به شما معرفی کردیم و ویژگی و مشخصات ساید بای سایدهای اسنوا را برای شما جمع آوری کردیم تا در صورت نیاز به این مطلب مراجعه نمایید. در این مطلب ۵ مدل متنوع یخچال فریزر دوقلو اسنوا را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های مختلف این یخچال ها و بودجه خود یخچال دوقلو مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای خرید یخچال فریزرهای اسنوا نیازی به مراجعه حضوری و رفتن به فروشگاه نیست.

با کمک یونید می‌توانید با همه فروشگاه های فعال در حیطه لوازم برقی خانگی که یخچال فریزرهای اسنوا می فروشند ارتباط برقرار کنید، با آنها به گفتگو بپردازید و در نهایت ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین کالا را خریداری کنید. برای خرید یخچال فریزر اسنوا به وبسایت یا اپلیکیشن یونید مراجعه کنید.

 


یخچال فریزر یخچال فریزر دوقلو یخچال فریزر دوقلو اسنوا اسنوا یخچال فریزر دوقلو SNOWA برند ایرانی برند اسنوا یخچال فریزر بدون برفک

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید