uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
معرفی 7 مدل از بهترین برندهای سرویس قابلمه
نویسنده: سالیا شهریاری
17 خرداد 1400 | 6:19
افزودن به لیست علاقمندی ها

معرفی 7 مدل از بهترین برندهای سرویس قابلمه

5/5

سرویس‌های قابلمه بسیار متنوع هستند و هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. آشنایی با بهترین برندهای سرویس قابلمه تصمیم‌گیری برای خرید این وسایل را تا حد زیادی آسان می‌کند.

یونید– سرویس قابلمه از جمله وسایل ضروری برای پخت‌وپز به حساب می‌آید. سرویس‌های قابلمه تنوع بسیار زیادی دارند و برای پخت انواع خورشت، برنج و دیگر غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرند. سرویس‌های قابلمه گرانیتی، تفلون، سرامیکی، چدن، استیل و… هر کدام ویژگی، معایب و مزایای مخصوص به خود را دارند و برای پخت غذای مخصوصی به کار می‌روند. از طرفی دیگر، تنوع  مدل و برند سرویس‌های قابلمه تصمیم‌گیری برای خرید را کمی دشوار کرده است. ازاین‌رو، در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای سرویس قابلمه را به شما معرفی کنیم تا به شما در تصمیم‌گیری کمک کرده باشیم.

 سرویس قابلمه دبلیو ام اف WMF مدل Fusiontec بهترین برندهای سرویس قابلمه

برند وی ام اف WMF برندی آلمانی است و در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت دارد. سرویس قابلمه ۸ پارچه WMF مدل Fusiontec یکی از بهترین برندهای سرویس قابلمه به شمار می‌آید و کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد. قابلمه های این سرویس سایزهای متنوعی دارند. قابلمه بزرگ ۲۴ سانتی متر و ۶.۴ لیتر، قابلمه متوسط ۲۰ سانتی‌متر و ۳.۷ لیتر، قابلمه کوچک ۲۰ سانتی‌متر و ۲.۴ لیتر و شیرجوش این سرویس ۱۶ سانتی‌متر و ۱.۳ لیتر گنجایش دارد.

کفی این قابلمه‌ها از سه لایه فولاد ساخته شده و برای تهیه غذاهای کم‌چرب بسیار مناسب هستند. جنس بدنه این سرویس قابلمه از استیل ضدزنگ و روکش آن از تفلون است. این قابلمه‌ها در برابر خط و خش بسیار مقاوم هستند و سطح فوق‌العاده صاف آن به راحتی تمیز و شسته می‌شود.

سرویس قابلمه ۲۰ پارچه جی فی نی مدل Wave 04

سرویس قابلمه ۲۰ پارچه جی فی نی مدل Wave 04، محصولی باکیفیت از برند ایتالیایی جی فی نی و از بهترین برندهای سرویس قابلمه است. جنس بدنه این سرویس قابلمه از ۵ لایه گرانیت است و با جدیدترین تکنولوژی نانو تهیه شده‌اند. این سرویس قابلیت ذخیره انرژی تا ۳۰ درصد را دارند. جنس بدنه این قابلمه‌ها از چدن و روکش آن‌ها از جنس گرانیت است. دستگیره‌های این قابلمه‌ها از جنس بدنه و چدن هستند و هرگز آسیب نمی‌بینند. قابلمه‌های این سرویس در سایزهای ۳۲، ۲۸، ۲۴، ۲۰، ۱۸، ۳ عدد تابه در سایزهای ۲۴، ۲۸، ۳۲ و یک تابه دو طرفه به سایز ۳۲ است.

سرویس قابلمه ۱۶ پارچه بوش مدل B 7901

سرویس قابلمه ۱۶ پارچه بوش مدل B 7901، یکی دیگر از بهترین برندهای سرویس قابلمه به شمار می‌آید. این سرویس قابلمه دارای پوششی سرامیکی است و برای تهیه انواع غذاها گزینه مناسبی هستند. قابلمه‌های این سرویس در سایزهای مختلف ۲۰، ۲۴، ۲۸ و ۳۲ و تابه این سرویس در سایز  ۲۸ است. این سرویس دارای درب‌های شیشه‌ای ضد لک بوده و سرویس کامل کفگیر، ملاقه و دستگیره نیز همراه این سرویس قابلمه عرضه شده است.

سرویس قابلمه ۱۰ پارچه تفال مدل Intuition بهترین برندهای سرویس قابلمه

سرویس قابلمه ۱۰ پارچه تفال مدل Intuition از بهترین برندهای سرویس قابلمه به شمار می‌آید و کیفیت بالایی دارد. این سرویس شامل ۵ قابلمه در سایزهای مختلف بوده و از استیل ضدزنگ ساخته شده است. این قابلمه‌ها برای پخت‌وپز غذاهای مختلف مناسب هستند. قابلمه‌های این سرویس، در اندازه‌های ۲۴، ۲۲، ۲۰، ۱۸ و قابلمه تک‌دسته این سرویس در سایز ۱۶ هستند. دسته‌ی قابلمه‌ها از جنس استیل و درب آن‌ها از شیشه پیرکس تهیه شده‌اند. درپوش‌ها دارای سوپاپ برای خروج بخار بوده و قابل شستشو در ماشین ظرف‌شویی هستند.

سرویس قابلمه ۸ پارچه دسینی مدل Rejina

سرویس قابلمه ۸ پارچه ایتالیایی دسینی مدل Rejina محصولی باکیفیت و مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت است. بدنه‌ی این سرویس قابلمه از جنس آلومینیوم و روکش آن از گرانیت بوده و درپوش‌های این سرویس از جنس شیشه نشکن هستند. قابلمه‌های این سرویس در سایزهای ۲۸، ۲۴، ۲۰ و سایز تابه آن ۲۸ است.

سرویس قابلمه ۲۲ پارچه فورته مدل تینا بهترین برندهای سرویس قابلمه

 سرویس قابلمه ۲۲ پارچه فورته مدل تینا، یکی دیگر از بهترین برندهای سرویس قابلمه است و از جنس آلومینیوم و چدن و روکش گرانیت است. این سرویس قابلمه برای پخت‌وپز انواع غذاها استفاده می‌شود و میزان مصرف روغن را به حداقل می‌رساند. این سرویس قابلمه شامل ۵ قابلمه به قطر ۱۶، ۲۰، ۲۴، ۲۸، ۳۲ و تابه دو دسته به قطر ۲۸، تابه تک‌دسته به قطر ۲۰، تابه دوطرفه در اندازه ۳۰ در ۲۴ سانتی‌متر و سرویس هفت پارچه کفگیر و ملاقه است. این سرویس قابلمه در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد و مدت‌زمان زیادی حرارت را داخل خود نگه می‌دارد.

سرویس قابلمه ۸ پارچه کرکماز مدل پرولاین  

سرویس قابلمه ۸ پارچه کرکماز مدل پرولاین، محصولی از کشور ترکیه است. جنس این قابلمه‌ها از استیل ضدزنگ و درب‌های شیشه‌ای قابلمه‌ها از شیشه نشکن حرارت دیده هستند. کفه سه لایه‌ی قابلمه‌ها حرارت را به طور یکسان انتقال داده و از سوختن و چسبیدن غذا به قابلمه جلوگیری می‌کنند. دستگیره‌ی قابلمه‌ها از جنس استیل ضدزنگ بوده و در برابر حرارت مقاوم هستند. تمامی ظروف این سرویس قابلمه قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی را دارند.

برای خرید بهترین برندهای سرویس قابلمه می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید در قسمت لوازم خانگی با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل سرویس مورد نظر خود را خریداری کنید.


سرویس قابلمه بهترین برند سرویس قابلمه بهترین برندهای سرویس قابلمه سرویس قابلمه دبلیو ام اف سرویس قابلمه بوش سرویس قابلمه کرکماز سرویس قابلمه تفال سرویس قابلمه فورته

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید