uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین برندهای سشوار در بازار کدام است؟ معرفی 8 برند معروف
نویسنده: مونا ولی‌نژاد
15 اردیبهشت 1400 | 3:06
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین برندهای سشوار در بازار کدام است؟ معرفی 8 برند معروف

5/5

سشوار از مهم‌ترین لوازم‌ بین آقایان و خانم‌ها است و از آن برای حالت دادن و خشک‌کردن مو در منزل و آرایشگاه‌ها استفاده می‌کنند.  آشنایی با بهترین برندهای سشوار به شما کمک می‌کند تا سشواری مناسب با نیاز خود را تهیه کنید.

یونید - به‌طورکلی سشوار وسیله‌ای ست که جهت خشک‌کردن سریع و حالت دادن به موها طراحی شده است. سشوارها تنوع زیادی دارند و شامل سشوارهای برس دار (چرخشی)، سشوارهای برس دار ( غیر چرخشی)، سشوار پایه‌دار، سشوار حرفه‌ای(آرایشگاهی)، سشوار خانگی، سشوار نیمه‌حرفه‌ای، سشوار دیواری، سشوار مسافرتی می‌شوند. هر کدام از این سشوارها بسته به میزان کارکردشان کارایی متفاوتی دارند و در منازل و آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. سشوارهای حرفه‌ای که بیشتر در آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای موتور AC هستند ولی موتور سشوارهای خانگی از نوع DC است. در ادامه بهترین برندهای سشوار را به شما معرفی می‌کنیم. 

بهترین برندهای سشوار- سشوار و اتو مو مدل وی بنز مدل V0807

پک سشوار و اتو مو وی بنز دارای به‌عنوان یکی از بهترین برندهای سشوار حرفه‌ای با توان ۳۰۰۰ وات و یک اتو مو با درجه حرارت ۱۰۸۰ است. این مدل سشوار حرفه‌ای وی بنز، قابلیت یون‌سازی دارد و جزو سشوارهای جدید و آیونیک به حساب می‌آید که  موجب سریع‌تر خشک شدن و براق شدن موها می‌شود. این دستگاه ۲ سرعت و ۲ حالت گرمای قابل تنظیم دارد. اتو موی وی بنز با صفحه سرامیکی مناسب استفاده آرایشگران است. این دستگاه دارای دکمه تنظیم درجه حرارت است و با توجه به جنس موی افراد امکان تنظیم دمای اتو مو وجود دارد. سیم این دستگاه قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و در حین کار به‌هیچ‌عنوان پیچ نمی‌خورد. 

بهترین برندهای سشوار

 سشوار بوش مدل HD 5987

سشوار بوش مدل HD5987 به‌عنوان یکی از بهترین برندهای سشوار به‌حساب می‌آید. این سشوار مطابق تکنولوژی روز طراحی و تولید شده دارای موتور DC 2000 وات است. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به تکنولوژی محافظت از کراتین مو، قابلیت یون سازی، حالت توربو، دو حالت سرعت و سه حالت دما، دیسپانسر، دکمه‌ی باد سرد و فیلتر هوای قابل جدا شدن اشاره کرد.

بهترین برندهای سشوار

بهترین برندهای سشوار- سشوار فیلیپس مدل BHD274

این مدل دستگاه به‌عنوان یکی از بهترین برندهای سشوار شناخته شده و به دلیل داشتن موتور AC به سشوار آرایشگاهی شهرت دارد. موتور این دستگاه معادل ۲۲۰۰ وات توان دارد. این محصول فیلیپس از سری سشوارهای آیونیک است و از مو در برابر گرما و حرارت سشوار محافظت می‌کند. این محصول در ۳ سرعت و ۲ حالت گرمایی قابل تنظیم بوده و مجهز به یک متمرکز کننده ۹ میلی متری و یک سری دیسپانسر است.

بهترین برندهای سشوار

سشوار سندرسون مدل SH1581

سشوار سندرسون ساخت کشور مالزی دارای موتور AC و توان ۲۰۰۰ وات است. این دستگاه به‌صورت نیمه‌حرفه‌ای طراحی شده و مناسب مصارف خانگی است. این سشوار دارای دو عدد متمرکز کننده و یک حلقه آویز و به‌عنوان یکی از بهترین برندهای سشوار در بازار است. 

بهترین برندهای سشوار

سشوار نیکائی مدل Nhd77st

سشوار نیکائی مدل Nhd77st با موتور پرقدرت ۲۰۰۰ وات و موتور AC به‌صورت نیمه‌حرفه‌ای طراحی شده است. این محصول برای مصارف خانگی بسیار مناسب است. بدنه این دستگاه از پلاستیک مقاوم ساخته شده و سشوار دارای یک سری متمرکز کننده حرارت و حلقه آویز است. این سشوار به‌عنوان یکی از بهترین برندهای سشوار موجود در بازار است.

بهترین برندهای سشوار

سشوار فاپا انزو مدل برس دار چرخشی 1699

سشوار فاپا انزو مدل ۱۶۹۹ برس دار دارای توان ۶۰۰۰ وات و نوع موتور DC است. این دستگاه به‌صورت نیمه‌حرفه‌ای طراحی شده و مناسب مصارف خانگی است. سشوار برس دار فاپا انزو مجهز به فناوری تولید یون و تقویت‌کننده توربو بوده و یک حلقه جهت آویزان کردن دستگاه دارد.

بهترین برندهای سشوار- سشوار پرو بابیلیس مدل PRO8817

سشوار حرفه‌ای بابیلیس با توان مصرفی ۵۰۰۰ وات از قوی‌ترین سشوارهایی ست که برای مصارف خانگی و آرایشگاهی بسیار مناسب است. موتور این دستگاه از نوع DC است و باد را با طور یکنواخت پخش می‌کنند. این دستگاه دارای دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت دما، حلقه آویز و سیم نسبتاً بلندی است. با این ویژگی‌ها این محصول به‌عنوان یکی از بهترین برندهای سشوار در بازار شناخته می‌شود.

بهترین برندهای سشوار

پک سشوار، اتو مو و فرکننده مو رمینگتون مدل CI5219GPR

پک سشوار رمینگتون محصولی باکیفیت و حرفه‌ای مناسب مصرف منزل و آرایشگاه‌ها است. قدرت این سشوار ۲۰۰۰ وات، ۳ درجه حرارت با ۲ سرعت است. اتو مو این پک دارای کفه‌ی سرامیکی بوده و قابلیت گرم شدن تا ۲۱۵ درجه سانتی‌گراد دارد. دستگاه فر کننده این پک در عرض ۳۰ ثانیه گرم می‌شود و می‌توانید دمای دستگاه فر کننده را بین ۱۳۰ تا ۱۸۰ درجه تنظیم کنید. همه‌ی دستگاه‌های این پک دارای کابل چرخشی هستند و استفاده را بسیار آسان کرده‌اند.

بهترین برندهای سشوار

برای خرید بهترین برند سشوار می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید در قسمت لوازم آرایشی بهداشتی با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.


سشوار سشوار حرفه ای سشوار خانگی سشوار چرخشی بهترین برندهای سشوار لوازم آرایشی و بهداشتی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید