uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن در بازار لوازم خانگی 1400
نویسنده: فاطمه عبدی
08 تیر 1400 | 7:23
افزودن به لیست علاقمندی ها

پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن در بازار لوازم خانگی 1400

5/5

تلویزیون‌های ایکس ویژن تنوع بسیاری دارند و در بازار لوازم خانگی جایگاه ویژه‌ای دارند. پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن ویژگی و قیمت‌های متفاوتی دارند.

یونید- برند ایرانی ایکس ویژن توسط شرکت مادیران به بازار لوازم خانگی معرفی شده است. ایکس ویژن هم اکنون در زمینه تولید انواع تلویزیون، یخچال‌فریزر، ماشین لباسشویی و محصولات دیجیتال مانند مانیتور، تبلت و گیرنده‌های دیجیتال فعالیت گسترده‌ای دارد. تمامی محصولات این برند ایرانی، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می‌شوند و کیفیت بالایی دارند. بهتر است بدانید کیفیت بالای محصولات ایکس ویژن موجب قرار گرفتن این برند در جایگاه سوم بازار شده است.

تلویزیون‌های ایکس ویژن یکی از محصولات باکیفیت و پرفروش این برند ایرانی محسوب می‌شوند. پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن، دارای طراحی بسیار ظریف و زیبا و نقاط قوت بسیاری هستند و توانسته‌اند رضایت کاربران بسیاری را جلب کنند. ما در این مطلب قصد داریم پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن را به شما معرفی کنیم.

پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XKU635

تلویزیون آل ای دی هوشمند مدل 49xku635، یکی از محصولات باکیفیت و از پرفروش‌ ترین تلویزیون‌ های ایکس ویژن  به حساب می‌آید. کیفیت تصویر خوب، قیمت مناسب و گارانتی از مهم‌ترین دلایل پرطرفدار بودن این تلویزیون هستند. این تلویزیون مجهز به دو درگاه USB، رابط هوشمند، دو درگاه HDMI، HDR، قابلیت اتصال به Wi-Fi و استانداردهای صوتی Dolby است. سایز صفحه این تلویزیون ۴۹ اینچ، نوع صفحه آن LED کیفیت تصویر Ultra HD. 4K و رزولوشن آن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ است.

پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK580، پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 49XK580 محصولی باکیفیت و زیبا از این کمپانی است. این تلویزیون امکانان بسیاری دارد و به همین دلیل جزو پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن شناخته شده است. کیفیت تصویر این دستگاه Full HD و وضوح و شفافیت بسیار بالایی دارد. این تلویزیون ۴۹ اینچی، زاویه دید وسیعی دارد و نسبت تصویر آن ۱۶:۹ است. سیستم صوتی این دستگاه دوکاناله بوده و به وسیله دو بلند گوی ۱۰ واتی ۲۰ وات صدا تولید می‌کند. این تلویزیون مجهز به دو درگاه USB، سه درگاه HDMI، صفحه LED، کیفیت تصویر Full HD، قابلیت اتصال به دیوار و خروجی صدای دیجیتال است.

پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT745

تلویزیون هوشمند مدل 43xt745 محصولی بسیار بادوام و زیبا و از پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن به حساب می‌آید. این دستگاه امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار داده است. کیفیت تصویر این تلویزیون ۴۳ اینچی Full HD و تصاویر را با وضوح و شفافیت بالا به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون زاویه دید وسیعی دارد و نسبت تصویر آن ۱۶:۹ است. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله بوده و به وسیله‌ی سیستم صوتی Pure Sound صدای با کیفیتی را پخش می‌کند. این دستگاه مجهز به سیستم Time shift یا همان ماشین زمان جهت ذخیره کردن برنامه‌ی در حال پخش، رابط هوشمند، درگاه USB و HDMI، قابلیت اتصال به Wi-Fi، استانداردهای صوتی Dolby و … است.

پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون هوشمند ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XT540، پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون هوشمند مدل xt540 یکی دیگر از پرفروش ترین تلویزیون‌ های ایکس ویژن است. این دستگاه طراحی بسیار زیبایی دارد و بسیار بادوام است. سایز صفحه این تلویزیون ۵۵ اینچ و دارای کیفیت تصویر Full HD است. این دستگاه زاویه دید وسیعی دارد و نسبت تصویر آن ۱۶:۹ است. سیستم  صوتی این تلویزیون دوکاناله بوده و با دو بلندگوی ۱۰ واتی در کل ۲۰ وات صدا تولید می‌کند. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل xt540، مجهز به دو درگاه USB جهت اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال، سه درگاه HDMI، قابیلت ماشین زمان یا همان Time Shift جهت ذخیره کردن برنامه‌ی در حال پخش، پشتیبانی از شبکه‌های HD صداوسیما و استانداردهای صوتی Dolby Digital, Dolby Digital Plus است.

پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 65XKU365

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 65XKU365، تلویزیونی مدرن و متناسب با نیازهای متعدد کاربران است. این دستگاه از رابط هوشمند اندروید ۶٫۰بهره‌مند بوده و مجهز به فناوری LED است. کیفیت تصویر این دستگاه تلویزیون ۶۵ اینچی Ultra HD و دارای رزولوشن ۳۸۴۰  در ۲۱۶۰ پیکسلی است و تصویر مناسبی را برای شما به نمایش می‌گذارد. زاویه دید وسیع این تلویزیون این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید در هر حالتی آن را تماشا کنید. همچنین این دستگاه از قابلیت‌های اتصال به Wi-Fi، قابلیت اتصال به دیوار، استانداردهای صوتی Dolby، درگاه‌های USB, HDMI، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG) و تلتکس بهره‌مند است.

پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون هوشمند ال ای دی مدل 55XT515، پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون هوشمند ال ای دی مدل 55XT515، یکی دیگر از تلویزیون‌های ایکس ویژن با کیفیتی بالا و امکاناتی کارآمد طراحی و تولید شده است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر Full HD با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسلی تصاویری با شفافیت و وضوح بالا را به نمایش می‌گذارد. نسبت صفحه این دستگاه ۱۶:۹ و دارای زاویه دید وسیعی است. بلندگوهای ۱۰ واتی این تلویزیون صدایی با سیستم صوتی Dolby پخش می‌کند.

از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به اندروید ۴.۴ آن اشاره کرد. این قابلیت این امکان را به شما می‌دهد تا تنظیمات تلویزیون را به راحتی انجام دهید و قابلیت دانلود و نصب انواع اپلیکیشن و بازی‌ها را داشته باشید. این تلویزیون مجهز به درگاه USB, HDMI، قابلیت اتصال به Wi-Fi، قابلیت اتصال به دیوار و استانداردهای صوتی Dolby Digital و… است. با توجه به این ویژگی‌ها و امکانات، این تلویزیون جزو پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن محسوب می‌شود.

پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XK565

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XK565، دستگاهی کارآمد و با امکانات مناسب برای فضاهای کوچک است. این تلویزیون با کیفیت تصویر Full HD و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ تصاویر را با کیفیت مناسبی به نمایش می‌گذارد. این دستگاه مجهز به اندروید ۴ هسته‌ای بوده و امکانات دیگری مانند PVR، EPG، ماشین زمان، درگاه‌های USB, HDMI، قابلیت اتصال به Wi-Fi، صدای دیجیتال، قابلیت اتصال به دیوار و… استفاده از این تلویزیون را آسان کرده است. با تمام این ویژگی‌ها، این دستگاه جزو پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن به حساب می‌آید.

پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن

برای خرید پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید و یا از طریق این لینک با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل تلویزیون مورد نظر خود را خریداری کنید.


تلویزیون تلویزیون ایکس ویژن پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن لوازم خانگی برند ایرانی ایکس ویژن

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید