uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین مارک سرویس کریستال برای جهیزیه چیست؟
نویسنده: فاطمه عبدی
18 خرداد 1400 | 3:46
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین مارک سرویس کریستال برای جهیزیه چیست؟

5/5

سرویس کریستال از مهم‌ترین سرویس‌های پذیرایی در خرید جهیزیه است. خانم‌های ایرانی عاشق ظروف کریستال بوده و هنگام خرید آن به دنبال بهترین مارک سرویس کریستال هستند.

یونید– سرویس کریستال از جمله ظروف پذیرایی و دکوری هر خانه‌ای هستند و برای خانم‌ها اهمیت ویژه‌ای دارند. این ظروف هم برای پذیرایی از مهمانان و هم به عنوان وسایل دکوری و لوکس در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل است که در بسیاری از خانه‌ها تعداد زیادی ظروف کریستال داخل بوفه، روی کنسول یا میزهای پذیرایی چیده شده‌اند.

سرویس‌های کریستال مدل و مارک‌های متفاوتی دارند و در انواع تراش دار، رنگی، طلاکوب، نقره‌کوب و… طراحی و تولید می‌شوند. همان‌طور که قبلاً گفتیم ظروف کریستال مارک‌های مختلفی دارند و قیمت هر کدام از این مارک‌ها با یکدیگر متفاوت است.

بسیاری از خانم‌ها یا دختر خانم‌ها هنگام خرید جهیزیه به دنبال بهترین مارک سرویس کریستال هستند و تقریباًهزینه‌ینسبتاً بالایی بابت خرید این ظروف پرداخت می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین مارک سرویس کریستال را به شما معرفی کنیم.

بهترین مارک سرویس کریستال

تفاوت ظروف کریستال با بلور

بهتر است در ابتدا تفاوت بین ظروف کریستال و بلور را بدانید تا هنگام خرید این ظروف با مشکل روبه‌رو نشوید. کریستال‌ها درواقع از ترکیب شیشه و اکسید سرب تشکیل شده‌اند و در دمای ۸۰۰ درجه سانتی‌گراد حرارت می‌بینند که باعث می‌شود، ویژگی‌های خاصی داشته باشند.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های کریستال حالت منشوری آن است که اگر نور به آن تابانده شود، منشورهای رنگی تولید می‌شود و همین شکست نور باعث زیباتر و جذاب‌تر شدن ظروف کریستال می‌شود. ظروف کریستال به دلیل وجود سرب، امکان تراش دادن دارند و تراش‌هایانجام‌شده در این ظروف زیبایی و ظرافت خاصی به آن‌هامی‌دهد.

ظروف بلور، ظروف شیشه‌ای هستند که در ترکیب آن‌ها از اکسید سرب استفاده‌شده و یا شاید نشده باشد. درخشندگی، ظرافت و وزن ظروف بلور نسبت به ظروف کریستال بسیار کم‌تر است.

بهترین مارک سرویس کریستال

روش های تشخیص اصل بودن ظروف کریستال

ظروف کریستال به دو دسته کریستال‌های دست‌ساز و قالبی تقسیم می‌شوند و روش تشخیص اصل بودنشان نیز با توجه به دست‌ساز یا قالبی بودن آن‌ها متفاوت است. به‌طورکلی ظروف کریستال قالبی اصل، می‌بایست شفافیت خاصی داشته باشد و هیچ‌گونه حباب و ناهمواری در سطح ظرف نداشته باشد.

اما ظروف کریستال دست‌ساز به دلیل اینکه در روند ساخت آن‌ها در آن‌ها دمیده می‌شود، امکان به وجود آمدن حباب‌های ریز در این ظروف وجود دارد. همچنین وجود خط سرتاسری در ظروف کریستال نشان‌دهنده این است که این ظروف قالبی هستند.

یکی دیگر از روش‌های تشخیص اصل بودن ظروف کریستال، ضربه زدن به این ظروف توسط یک خودکار است. اگر ظروف کریستال اصل باشد پس از ضربه زدن آهسته‌ای که با خودکار به آن وارد کردید، صدای زنگ‌دار و مداومی را می‌شنوید. اگر صدا بلافاصله قطع شد ظرف کریستال شما تقلبی است.

بهترین مارک سرویس کریستال

بهترین مارک سرویس کریستال

ظروف و سرویس‌های کریستال مارک‌های متنوعی دارند و خرید بهترین مارک سرویس کریستال به سلیقه و بودجه‌ی شما بستگی دارد. بهتر است بدانید، بهتر مارک سرویس کریستال و برندهای مطرح در بازار مختص به کریستال‌های چک، آلمان و ژاپن است.

بهترین مارک سرویس کریستال شامل کریستال والتر آلمان، کریستال ناخمن آلمان، کریستال آرکروک فرانسه، کریستال جی سی سی، کریستال سوگای ژاپن، کریستال چک، کریستال آرسی آر ایتالیا و کریستال تویوی ژاپن می‌شوند.

بهترین مارک سرویس کریستال

برای خرید بهترین مارک سرویس کریستال می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن یونید یا وارد شدن به این لینک با فروشنده‌های مرتبط با این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی و مشاوره بگیرید و در صورت تمایل خرید کنید.


سرویس کریستال بهترین مارک سرویس کریستال مارک سرویس کریستال لوازم خانگی خرید جهیزیه

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید