uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
ورزش‌هایی که مناسب بالا رفتن طول عمر شما هستند
نویسنده: سالیا شهریاری
09 مرداد 1400 | 7:10
افزودن به لیست علاقمندی ها

ورزش‌هایی که مناسب بالا رفتن طول عمر شما هستند

سالم زندگی کردن همراه با ورزش می‌تواند کمک زیادی به بالا رفتن طول عمر شما کند. البته باید در نظر داشته باشید که چه ورزشی برای شما مناسب است.

یونید-تغذیه سالم همراه با ورزش کردن کمک زیادی در بالا رفتن طول عمر شما می‌کند به این خاطر که ورزش می‌تواند به روش‌های مختلفی بر روی سلامت بدن شما تأثیر بگذارد.

ورزش‌های وجود دارند که برای قلب مفید هستند، برخی نیز از آسیب دیدن بدن جلوگیری می‌کند و برخی نیز سطح استرس بدن را متعادل می‌کند به همین خاطر ما در ادامه قصد داریم شما را با روزش هایی آشنا کنیم که باعث بالا رفتن طول عمر می‌شود.

تنیس و دیگر ورزش‌های گروهی برای بالا رفتن طول عمر

بر اساس تحقیقات انجام شده آن دسته از افرادی که ورزش‌های گروهی را به ورزش‌های افرادی ترجیح می‌دهند دارای طول عمر بیشتری نسبت به دیگر افراد هستند به این خاطر که ورزش‌های گروهی باعث وابستگی بیشتر شما به ورزش می‌شود و می‌تواند تأثیر زیادی در بالا رفتن سلامت ذهن و همچنین تقویت تمرکز شود..

تنیس، بدمینتون و فوتبال چند نمونه از ورزش‌های گروهی مؤثر هستند.

ورزش‌هایی که مناسب بالا رفتن طول عمر شما هستند

دویدن برای کلسترول پایین و قلب سالم

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد به بیماری‌های قلبی و عروقی دچار می‌شوند بالا رفتن  سطح کلسترول است. به همین خاطر به این‌گونه افراد توصیه می‌شود که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی ورزش دویدن را انتخاب کنند.  

دویدن باعث می‌شود که سطح کلسترول خون متعادل شود به‌علاوه دویدن قلب را تمرین می‌دهد و باعث می‌شود که افراد در معرض بیماری‌های قلبی قرار نگیرند.

ورزش‌هایی که مناسب بالا رفتن طول عمر شما هستند

شنا برای داشتن ریه‌های سالم

یکی دیگر از ورزش‌های هوازی مؤثر که تأثیر زیادی بر سلامت قلب و عروق و بالا رفتن طول عمر افراد  دارد شنا است. علاوه بر سلامت قلب و عروق در تقویت اسکلت عضلانی بدن و همچنین بالا رفتن ظرفیت ریه‌ها تأثیر زیادی دارد. ریه‌های بزرگ باعث می‌شود بتوانید فشار فیزیکی را مدیریت کرده و نفس کم نیاورید.

ورزش‌هایی که مناسب بالا رفتن طول عمر شما هستند

انجام ورزش‌های کششی برای تقویت عضلات

برای اینکه عضلات سالمی داشته باشید ورزش‌های کششی کمکی زیادی به این موضوع می‌کند. داشتن عضلات با انعطاف پذیری بالا به شما کمک می‌کند که هم آمادگی بیشتری برای انجام فعالیت‌های روزانه داشته باشید و هم بتوانید حرکات ورزشی خود را به طور کامل اجرا کنید که این موضوع اهمیت زیادی در افرادی که سن بالایی دارند پیدا می‌کند.

افراد با سن بالا در انجام بسیاری از حرکات بدنی محدودیت دارند به همین خاطر ورزش‌های کششی به افرادی که سن بالایی دارند کمک زیادی می‌کند که با مشکلات حرکتی مواجه نشوند و همچنین بدن سالم و طول عمر بالایی داشته باشند.

در کل داشتن برنامه ورزشی روزانه و تغذیه سالم در بالا رفتن طول عمر و همچنین داشتنی بدنی سالم به شما کمک زیادی می‌کند. 


ورزش‌هایی که مناسب بالا رفتن طول عمر شما هستند بالا رفتن طول عمر افزایش طول عمر ورزش برای بالا رفتن طول عمر

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید