uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
5 مدل کیف زنانه که هر خانمی احتیاج دارد
نویسنده: سالیا شهریاری
04 اردیبهشت 1401 | 5:07
افزودن به لیست علاقمندی ها

5 مدل کیف زنانه که هر خانمی احتیاج دارد

5/5

کیف زنانه از اکسسوری‌های مهمی است که در استایل‌های مختلف خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یونید- به طور کلی کیف اکسسوری است که اغلب در استایل خانم‌ها و گاهی اوقات در استایل آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیف زنانه از جمله اکسسوری‌های ضروری است که نه تنها جهت قرار دادن وسایل مورد نیاز در آن، بلکه به عنوان تکمیل کننده استایل‌های مختلف کاربرد دارد. کیف زنانه مدل و طرح‌های مختلفی دارد و هر کدام با توجه به موقعیت و متناسب با استایل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه 5 مدل کیف زنانه‌ای که هر خانمی باید داشته باشد را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

کیف دوشی زنانه

کیف‌های دوشی، از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین مدل کیف زنانه هستند که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته‌اند. این مدل کیف، به عنوان کیف روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیف‌های دوشی زنانه در مدل‌های اسپرت، مجلسی و... طراحی شده‌‎اند و بهتر است یک مدل از این کیف را در کمد خود داشته باشید.

کیف زنانه

کیف زنانه

کیف بنددار متوسط

کیف‌های بند دار متوسط یکی دیگر از مدل‌های کیف زنانه است که در کمد هر خانمی باید باشد. این مدل کیف در سایز متوسط و جهت قرار دادن گوشی، کیف پول، دسته کلید و... و برای قرارهای دوستانه یا خریدهای کوچک گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

کیف زنانه

کیف زنانه

کیف کلاچ – کیف زنانه

کیف‌های کلاچ، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای مهمانی‌های رسمی هستند. این مدل کیف در اندازه‌های کوچک و طرح و مدل‌های رسمی هستند و جهت قرار دادن گوشی موبایل، کلید و شاید یک عدد رژ در مراسم‌های رسمی و به همراه استایل رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کیف زنانه

کیف زنانه

کیف‌های بزرگ و جادار

کیف‌های بزرگ و جادار زنانه با هر نوع استایل و تیپ به راحتی ست می‌شوند و از این مدل کیف می‌توان در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد. این مدل کیف برای زمانی که می‌خواهید وسایل زیادی را همراه خود داشته باشید کاربرد دارد و از آن می‌توان به عنوان کیف روزمره، هنگام سفر و حتی زمان خرید رفتن استفاده کرد.

کیف زنانه

کیف زنانه

کوله پشتی

کوله پشتی‌ها برای حمل وسایل زیاد و سنگین در سفر ، باشگاه، دانشگاه و محیط کار مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه مدل‌های جدید و شیک از این مدل کیف در بازار موجود هستند و هر فردی با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌تواند یک مدل از این کیف را داشته باشد.

کیف زنانه

کیف زنانه

با کمک یونید می‌توانید با همه فروشگاه های فعال در حیطه فروش کیف زنانه ارتباط برقرار کنید، با آنها به گفتگو بپردازید و در نهایت جدیدترین و باکیفیت‌ترین کالا را خریداری کنید. برای خرید انواع کیف زنانه به وبسایت یا اپلیکیشن یونید مراجعه کنید.


کیف کیف زنانه کوله پشتی کیف بزرگ

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید