uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
8 برند از گران‌ ترین و معروف‌ ترین برندهای لباس در جهان
نویسنده: میترا ارسنجانی
06 اردیبهشت 1401 | 7:15
افزودن به لیست علاقمندی ها

8 برند از گران‌ ترین و معروف‌ ترین برندهای لباس در جهان

5/5

گران ترین و معروف ترین برندهای لباس جهان به دلیل طراحی‌های خاص و استفاده از پارچه‌های گران‌قیمت و دست‌دوز، متمایز هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

یونید- امروز ایده هزینه کردن روی برندهای گران و لوکس نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و بسیاری از افراد با خرید از این برندها به دنبال داشتن زندگی لوکس و کسب وجهه‌ای خاص در جامعه هستند. همان طور که می‌دانید، کالاهای برند نسبت به نمونه‌های مشابه خود، بسیار گران‌قیمت‌تر هستند. زیرا این محصولات از کیفیت بسیار بالایی بهره‌مند هستند و تلاش و هزینه بسیاری صرف ساخت آن‌ها شده است. با ما همراه باشید تا شما را با گران‌ ترین و معروف‌ ترین برندهای لباس در جهان آشنا کنیم.

گران‌ ترین و معروف‌ ترین برندهای لباس - برند Louis Vuitton

برند لویی ویتون با حفظ اصالت فرانسوی خود در زمینه تولید لوکس‌ترین و به روزترین لباس ها، کیف، کفش، بدلیجات و...  فعالیت دارد و یکی از گران ترین و معروف ترین برندهای لباس در جهان است. لوگوی این برند به شکل حروف انگلیسی LV است  و بین مشتریان ثروتمند، افراد مشهور و سلبریتی‌ها شهرت بسیاری دارد. برند لویی ویتون محصولات خود را از طریق فروشگاه‌های آنلاین، بوتیک و خرده فروش‌های رده بالا به فروش می‌رساند. این برند بیش از ۴۶۰ فروشگاه در اکثر کشورهای دنیا دارد.

معروف ترین برندهای لباس

برند HERMES

برند هرمس یکی دیگر از لوکس‌ترین برندهای جهان است که توسط Thierry Hermes در سال ۱۸۳۷ تاسیس شده است. مدیریت اصلی شرکت در پاریس قرار دارد. برند هرمس برندی بین‌المللی است و در زمینه تولید انواع پوشاک، جواهرات، عطر، ساعت، بدلیجات، چرم و... فعالیت دارد.

معروف ترین برندهای لباس

گوچی GUCCIO GUCCI

برند گوچی از سال ۱۹۲۱ با نام تجاری GUCCIO GUCCI در ایتالیا تأسیس شد و مرکز اصلی آن در فلورانس قرار دارد. این برند جزو یکی از گران‌ ترین و معروف‌ ترین برندهای لباس در جهان به شمار می‌آید و در تولید پوشاک، کیف‌دستی، اجناس چرمی، اکسسوری‌های سفری، کفش، جواهرات، ساعت، عینک و ... باکیفیت عالی و سبک مد ایتالیایی فعالیت ویژه‌ای دارد.

معروف ترین برندهای لباس

گران‌ ترین و معروف‌ ترین برندهای لباس - برند شنل CHANEL

برند شنل در سال ۱۹۰۹ توسط دوزنده‌ای به نام کوکو شنل تأسیس گردید. این برند فرانسوی درزمینهٔ تولید کالاهای لوکس و متفاوتی نظیر لباس، لوازم‌آرایش، کیف‌دستی، عطر، اکسسوری فعالیت دارد. عطر شنل شماره پنج این برند در سراسر دنیا شهرت بالایی دارد.

معروف ترین برندهای لباس

کریستین دیور CHRISTIAN DIOR

برند فرانسوی کریستین دیور در سال ۱۹۴۶ توسط Christian Dior تاسیس شد. دفتر مرکزی این برند در شهر پاریس واقع‌ شده است. این برند لوکس در زمینه طراحی و فروش انواع لباس زنانه، وسایل لوکس، لباس مردانه و جواهرات فعالیت گسترده ای دارد و همواره یکی از گران ترین و معروف‌ ترین برندها در سراسر جهان به شمار می‌آید. برند دیور بیش از ۱۶۰ بوتیک را در سراسر دنیا اداره می‌کند و اغلب مشتریان این برند افراد بسیار ثروتمند هستند.

معروف ترین برندهای لباس

دولچه گابانا DOLCE & GABBANA

دولچه و گابانا شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است. این برند در سال ۱۹۸۵ توسط دمینیکو دولچه و استفانو گابانا طراحان ایتالیایی در شهر میلان تأسیس شد. این برند درزمینهٔ تولید و ارائه محصولات زیبا و بی‌همتایی از قبیل جواهرات، ساعت، لباس شب، عطر، لوازم‌آرایش، کیف، عینک و ... فعالیت دارد. برند کریستین دیور به دلیل بالا بودن کیفیت و زیبایی محصولات خود، جزو گران‌ ترین و معروف‌ ترین برندهای لباس در سراسر جهان است.

معروف ترین برندهای لباس

گران‌ ترین و معروف‌ ترین برندهای لباس - برند پرادا PRADA

ماریو پرادا و برادرش در سال ۱۹۱۳ میلادی تأسیس شده است. مدیریت اصلی این برند در شهر میلان واقع شده است. این برند درزمینهٔ کالاهای لوکس زنانه و مردانه فعالیت دارد و محصولاتی مانند عینک، کفش، چرم، کیف‌دستی، چمدان و ... را با بهترین کیفیت، ظرافت و زیبایی تولید می‌کند و جزو گران‌ترین‌ها هستند. برند پرادا بیش از ۶۰۰ فروشگاه در سراسر جهان دارد و محصولات خود را به فروش می‌رساند.

معروف ترین برندهای لباس

برند Burberry

برند Burberry، از قدیمی‌ترین برندهای لوکس و گران قیمت شناخته می‌شود. این برند توسط Thomas Burberry در سال ۱۸۵۶تاسیس شده است. این برند در زمینه صنعت محصولات لوکس فعالیت دارد و محصولات آن شامل پوشاک، لوازم آرایش، عینک آفتابی، عطر، بدلیجات، کیف و کفش می‌شوند.

معروف ترین برندهای لباس


برند گران ترین و معروف ترین برندهای لباس معروف ترین برندهای لباس معروف ترین برندهای لباس در جهان

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید