uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها

یونید هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

شبکه پرداز

شبکه پرداز

دسته بندی:

کامپیوتر و لوازم جانبی

اصفهان، طالقانی
پیام مستقیم
شبکه پرداز مودم  naztech-77c قابلیت اینترنت قابل حمل را داراست و از شبکه ۴G-LTE و استاندارد FDD-LTE بهره میبرد حداکثر سرعت تقریبی آن ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه می باشد و سرعت تقریبی آپلود آن نیز ۵۰ مگابایت در ثانیه می باشد.  مودم ۴G توانایی اتصال ۱۰ دستگاه همزمان با هم به اینترنت ۴G را برای شما فراهم می کند که می تواند شامل موبایل، تبلت و … باشد و دارای شیار کارت حافظه با مقدار ساپورت ظرفیت ۳۲ گیگ می باشد که می توانید به راحتی داده هایتان را به اشتراک بگذارید. ◌ اتصال بیسیم ◌ دارای پورت microUSB , شیار سیم کارت , شیار کارت حافظه MicroSD , اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) ◌ چیپ مدیا تک ◌ شبکه‌های قابل پشتیبانی  2G , 3G , 4G ◌ سرعت دانلود تا 150 مگابایت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابایت بر ثانیه قیمت ۱,۱۷۵,۰۰۰ تومان دارای گارانتی تعویض 3 ساله هایپرسل برای مشاوره و خرید به سایت مراجعه نمائید.
شبکه پرداز مودم  naztech-77c قابلیت اینترنت قابل حمل را داراست و از شبکه ۴G-LTE و استاندارد FDD-LTE بهره میبرد حداکثر سرعت تقریبی آن ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه می باشد و سرعت تقریبی آپلود آن نیز ۵۰ مگابایت در ثانیه می باشد.  مودم ۴G توانایی اتصال ۱۰ دستگاه همزمان با هم به اینترنت ۴G را برای شما فراهم می کند که می تواند شامل موبایل، تبلت و … باشد و دارای شیار کارت حافظه با مقدار ساپورت ظرفیت ۳۲ گیگ می باشد که می توانید به راحتی داده هایتان را به اشتراک بگذارید. ◌ اتصال بیسیم ◌ دارای پورت microUSB , شیار سیم کارت , شیار کارت حافظه MicroSD , اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) ◌ چیپ مدیا تک ◌ شبکه‌های قابل پشتیبانی  2G , 3G , 4G ◌ سرعت دانلود تا 150 مگابایت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابایت بر ثانیه قیمت ۱,۱۷۵,۰۰۰ تومان دارای گارانتی تعویض 3 ساله هایپرسل برای مشاوره و خرید به سایت مراجعه نمائید.شبکه پرداز مودم  naztech-77c قابلیت اینترنت قابل حمل را داراست و از شبکه ۴G-LTE و استاندارد FDD-LTE بهره میبرد حداکثر سرعت تقریبی آن ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه می باشد و سرعت تقریبی آپلود آن نیز ۵۰ مگابایت در ثانیه می باشد.  مودم ۴G توانایی اتصال ۱۰ دستگاه همزمان با هم به اینترنت ۴G را برای شما فراهم می کند که می تواند شامل موبایل، تبلت و … باشد و دارای شیار کارت حافظه با مقدار ساپورت ظرفیت ۳۲ گیگ می باشد که می توانید به راحتی داده هایتان را به اشتراک بگذارید. ◌ اتصال بیسیم ◌ دارای پورت microUSB , شیار سیم کارت , شیار کارت حافظه MicroSD , اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) ◌ چیپ مدیا تک ◌ شبکه‌های قابل پشتیبانی  2G , 3G , 4G ◌ سرعت دانلود تا 150 مگابایت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابایت بر ثانیه قیمت ۱,۱۷۵,۰۰۰ تومان دارای گارانتی تعویض 3 ساله هایپرسل برای مشاوره و خرید به سایت مراجعه نمائید.شبکه پرداز مودم  naztech-77c قابلیت اینترنت قابل حمل را داراست و از شبکه ۴G-LTE و استاندارد FDD-LTE بهره میبرد حداکثر سرعت تقریبی آن ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه می باشد و سرعت تقریبی آپلود آن نیز ۵۰ مگابایت در ثانیه می باشد.  مودم ۴G توانایی اتصال ۱۰ دستگاه همزمان با هم به اینترنت ۴G را برای شما فراهم می کند که می تواند شامل موبایل، تبلت و … باشد و دارای شیار کارت حافظه با مقدار ساپورت ظرفیت ۳۲ گیگ می باشد که می توانید به راحتی داده هایتان را به اشتراک بگذارید. ◌ اتصال بیسیم ◌ دارای پورت microUSB , شیار سیم کارت , شیار کارت حافظه MicroSD , اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) ◌ چیپ مدیا تک ◌ شبکه‌های قابل پشتیبانی  2G , 3G , 4G ◌ سرعت دانلود تا 150 مگابایت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابایت بر ثانیه قیمت ۱,۱۷۵,۰۰۰ تومان دارای گارانتی تعویض 3 ساله هایپرسل برای مشاوره و خرید به سایت مراجعه نمائید.
قیمت:1,175,000 تومان
لینک به اشتراک گذاری
uneed.ir/posts/mH7e4Vc1CZE
لینک اشتراک گذاری کپی شد.

توضیحات آگهی

مودم naztech-77c قابلیت اینترنت قابل حمل را داراست و از شبکه ۴G-LTE و استاندارد FDD-LTE بهره میبرد حداکثر سرعت تقریبی آن ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه می باشد و سرعت تقریبی آپلود آن نیز ۵۰ مگابایت در ثانیه می باشد. مودم ۴G توانایی اتصال ۱۰ دستگاه همزمان با هم به اینترنت ۴G را برای شما فراهم می کند که می تواند شامل موبایل، تبلت و … باشد و دارای شیار کارت حافظه با مقدار ساپورت ظرفیت ۳۲ گیگ می باشد که می توانید به راحتی داده هایتان را به اشتراک بگذارید. ◌ اتصال بیسیم ◌ دارای پورت microUSB , شیار سیم کارت , شیار کارت حافظه MicroSD , اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) ◌ چیپ مدیا تک ◌ شبکه‌های قابل پشتیبانی 2G , 3G , 4G ◌ سرعت دانلود تا 150 مگابایت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابایت بر ثانیه قیمت ۱,۱۷۵,۰۰۰ تومان دارای گارانتی تعویض 3 ساله هایپرسل برای مشاوره و خرید به سایت مراجعه نمائید.

نظرات کاربران