uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها

یونید هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

اوت لت مال

اوت لت مال

دسته بندی:

دوربین مدار بسته

تهران، فاز سه اندیشه
پیام مستقیم
تماس تلفنی
اوت لت مال این دستگاه هوشمند چند منظوره برپایه اینترنت اشیاء دارای 4 سنسور هوشمند: 1.تشخیص حرکت 2.تشخیص باز و بسته شدن درب 3. تشخیص لرزش 4. تشخیص دما می باشد. این دستگاه بدون نیاز به برق و دستگاه مرکزی، بطور آنی شما را از وضعیت درب و پنجره منزل یا محل مورد نظر آگاه می سازد. از مهمترین مزیت های این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره نمود: *بدون نیاز به دستگاه مرکزی *اطلاع از باز و بسته شدن درب و پنجره   *اعلام هشدار از طریق تماس، پیامک و نوتیفیکشن * مبتنی بر سیم کارت * نصب آسان و بدون سیم کشی  * بسیار کم مصرف و حدود 6 ماه استفاده با یکبار شارژ * اپلیکیشن اندورید و ios برای کنترل دستگاه *بدون نیاز به نصاب و بازدید محل * با یک سال گارانتی  این دستگاه قابل استفاده در ویلاها، آپارتمان ها، خودروهای سبک و سنگین، طلافروشی ها و صرافی ها، گاو صندوق و کشوها می باشد.
اوت لت مال این دستگاه هوشمند چند منظوره برپایه اینترنت اشیاء دارای 4 سنسور هوشمند: 1.تشخیص حرکت 2.تشخیص باز و بسته شدن درب 3. تشخیص لرزش 4. تشخیص دما می باشد. این دستگاه بدون نیاز به برق و دستگاه مرکزی، بطور آنی شما را از وضعیت درب و پنجره منزل یا محل مورد نظر آگاه می سازد. از مهمترین مزیت های این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره نمود: *بدون نیاز به دستگاه مرکزی *اطلاع از باز و بسته شدن درب و پنجره   *اعلام هشدار از طریق تماس، پیامک و نوتیفیکشن * مبتنی بر سیم کارت * نصب آسان و بدون سیم کشی  * بسیار کم مصرف و حدود 6 ماه استفاده با یکبار شارژ * اپلیکیشن اندورید و ios برای کنترل دستگاه *بدون نیاز به نصاب و بازدید محل * با یک سال گارانتی  این دستگاه قابل استفاده در ویلاها، آپارتمان ها، خودروهای سبک و سنگین، طلافروشی ها و صرافی ها، گاو صندوق و کشوها می باشد.اوت لت مال این دستگاه هوشمند چند منظوره برپایه اینترنت اشیاء دارای 4 سنسور هوشمند: 1.تشخیص حرکت 2.تشخیص باز و بسته شدن درب 3. تشخیص لرزش 4. تشخیص دما می باشد. این دستگاه بدون نیاز به برق و دستگاه مرکزی، بطور آنی شما را از وضعیت درب و پنجره منزل یا محل مورد نظر آگاه می سازد. از مهمترین مزیت های این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره نمود: *بدون نیاز به دستگاه مرکزی *اطلاع از باز و بسته شدن درب و پنجره   *اعلام هشدار از طریق تماس، پیامک و نوتیفیکشن * مبتنی بر سیم کارت * نصب آسان و بدون سیم کشی  * بسیار کم مصرف و حدود 6 ماه استفاده با یکبار شارژ * اپلیکیشن اندورید و ios برای کنترل دستگاه *بدون نیاز به نصاب و بازدید محل * با یک سال گارانتی  این دستگاه قابل استفاده در ویلاها، آپارتمان ها، خودروهای سبک و سنگین، طلافروشی ها و صرافی ها، گاو صندوق و کشوها می باشد.اوت لت مال این دستگاه هوشمند چند منظوره برپایه اینترنت اشیاء دارای 4 سنسور هوشمند: 1.تشخیص حرکت 2.تشخیص باز و بسته شدن درب 3. تشخیص لرزش 4. تشخیص دما می باشد. این دستگاه بدون نیاز به برق و دستگاه مرکزی، بطور آنی شما را از وضعیت درب و پنجره منزل یا محل مورد نظر آگاه می سازد. از مهمترین مزیت های این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره نمود: *بدون نیاز به دستگاه مرکزی *اطلاع از باز و بسته شدن درب و پنجره   *اعلام هشدار از طریق تماس، پیامک و نوتیفیکشن * مبتنی بر سیم کارت * نصب آسان و بدون سیم کشی  * بسیار کم مصرف و حدود 6 ماه استفاده با یکبار شارژ * اپلیکیشن اندورید و ios برای کنترل دستگاه *بدون نیاز به نصاب و بازدید محل * با یک سال گارانتی  این دستگاه قابل استفاده در ویلاها، آپارتمان ها، خودروهای سبک و سنگین، طلافروشی ها و صرافی ها، گاو صندوق و کشوها می باشد.
قیمت:1,250,000 تومان
لینک به اشتراک گذاری
uneed.ir/posts/TnTl6NEAezE
لینک اشتراک گذاری کپی شد.

توضیحات آگهی

دزدگیر هوشمند چند منظوره

این دستگاه هوشمند چند منظوره برپایه اینترنت اشیاء دارای 4 سنسور هوشمند: 1.تشخیص حرکت 2.تشخیص باز و بسته شدن درب 3. تشخیص لرزش 4. تشخیص دما می باشد. این دستگاه بدون نیاز به برق و دستگاه مرکزی، بطور آنی شما را از وضعیت درب و پنجره منزل یا محل مورد نظر آگاه می سازد. از مهمترین مزیت های این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره نمود: *بدون نیاز به دستگاه مرکزی *اطلاع از باز و بسته شدن درب و پنجره *اعلام هشدار از طریق تماس، پیامک و نوتیفیکشن * مبتنی بر سیم کارت * نصب آسان و بدون سیم کشی * بسیار کم مصرف و حدود 6 ماه استفاده با یکبار شارژ * اپلیکیشن اندورید و ios برای کنترل دستگاه *بدون نیاز به نصاب و بازدید محل * با یک سال گارانتی این دستگاه قابل استفاده در ویلاها، آپارتمان ها، خودروهای سبک و سنگین، طلافروشی ها و صرافی ها، گاو صندوق و کشوها می باشد.

نظرات کاربران