uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها

یونید هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

شرکت کار و ابتکار هشت بهشت

شرکت کار و ابتکار هشت بهشت

دسته بندی:

لوستر

تهران، خزانه فلاح
پیام مستقیم
تماس تلفنی
شرکت کار و ابتکار هشت بهشت  با ریموت کنترل های وای فای به سادگی انواع لوستر ها را میتوانید هوشمند کنید. دیگه لازم نیست نگران گم شدن و یا خراب شدن ریموت کنترل ها عادی باشید چرا که از طریق گوشی همراه و بدون نیاز به اینترنت با اتصال به شبکه وای فای دستگاه میتوانید لوسترها را هوشمند کرده و کنترل کنید. محصول در سه مدل تک، دو و چهار کانال به بازار عرضه شده است.
شرکت کار و ابتکار هشت بهشت  با ریموت کنترل های وای فای به سادگی انواع لوستر ها را میتوانید هوشمند کنید. دیگه لازم نیست نگران گم شدن و یا خراب شدن ریموت کنترل ها عادی باشید چرا که از طریق گوشی همراه و بدون نیاز به اینترنت با اتصال به شبکه وای فای دستگاه میتوانید لوسترها را هوشمند کرده و کنترل کنید. محصول در سه مدل تک، دو و چهار کانال به بازار عرضه شده است.شرکت کار و ابتکار هشت بهشت  با ریموت کنترل های وای فای به سادگی انواع لوستر ها را میتوانید هوشمند کنید. دیگه لازم نیست نگران گم شدن و یا خراب شدن ریموت کنترل ها عادی باشید چرا که از طریق گوشی همراه و بدون نیاز به اینترنت با اتصال به شبکه وای فای دستگاه میتوانید لوسترها را هوشمند کرده و کنترل کنید. محصول در سه مدل تک، دو و چهار کانال به بازار عرضه شده است.شرکت کار و ابتکار هشت بهشت  با ریموت کنترل های وای فای به سادگی انواع لوستر ها را میتوانید هوشمند کنید. دیگه لازم نیست نگران گم شدن و یا خراب شدن ریموت کنترل ها عادی باشید چرا که از طریق گوشی همراه و بدون نیاز به اینترنت با اتصال به شبکه وای فای دستگاه میتوانید لوسترها را هوشمند کرده و کنترل کنید. محصول در سه مدل تک، دو و چهار کانال به بازار عرضه شده است.
قیمت:توافقی
لینک به اشتراک گذاری
uneed.ir/posts/OcrG1mUDf0
لینک اشتراک گذاری کپی شد.

توضیحات آگهی

هوشمند سازی انواع لوسترها با کمترین هزینه

با ریموت کنترل های وای فای به سادگی انواع لوستر ها را میتوانید هوشمند کنید. دیگه لازم نیست نگران گم شدن و یا خراب شدن ریموت کنترل ها عادی باشید چرا که از طریق گوشی همراه و بدون نیاز به اینترنت با اتصال به شبکه وای فای دستگاه میتوانید لوسترها را هوشمند کرده و کنترل کنید. محصول در سه مدل تک، دو و چهار کانال به بازار عرضه شده است.

نظرات کاربران