uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها

یونید هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

پیام مستقیم
تماس تلفنی
کالا  و تجهیزات پزشکی دستگاه پالس اکسیمتری به عنوان وسیله سنجش ششمین علامت حیاتی در پزشکی در این روزهای کرونایی به ابزاری مهم در پیش بینی سیر بیماری ( وضعیت تنفس ) جهت تصمیم گیری در مورد بستری شدن بیمار کرونا مثبت ( اشباع اکسیژن خون شریانی کمتر از 93 )تبدیل شده است. با افزایش قیمت سرسام آور این ابزار در بازار با کمک افراد نیک اندیش تصمیم گرفته شد تعدادی محدود از این دستگاه با قیمت سال گذشته جهت کمک به هم میهنان عزیز توزیع گردد.
کالا  و تجهیزات پزشکی دستگاه پالس اکسیمتری به عنوان وسیله سنجش ششمین علامت حیاتی در پزشکی در این روزهای کرونایی به ابزاری مهم در پیش بینی سیر بیماری ( وضعیت تنفس ) جهت تصمیم گیری در مورد بستری شدن بیمار کرونا مثبت ( اشباع اکسیژن خون شریانی کمتر از 93 )تبدیل شده است. با افزایش قیمت سرسام آور این ابزار در بازار با کمک افراد نیک اندیش تصمیم گرفته شد تعدادی محدود از این دستگاه با قیمت سال گذشته جهت کمک به هم میهنان عزیز توزیع گردد.کالا  و تجهیزات پزشکی دستگاه پالس اکسیمتری به عنوان وسیله سنجش ششمین علامت حیاتی در پزشکی در این روزهای کرونایی به ابزاری مهم در پیش بینی سیر بیماری ( وضعیت تنفس ) جهت تصمیم گیری در مورد بستری شدن بیمار کرونا مثبت ( اشباع اکسیژن خون شریانی کمتر از 93 )تبدیل شده است. با افزایش قیمت سرسام آور این ابزار در بازار با کمک افراد نیک اندیش تصمیم گرفته شد تعدادی محدود از این دستگاه با قیمت سال گذشته جهت کمک به هم میهنان عزیز توزیع گردد.
قیمت:280,000 تومان
لینک به اشتراک گذاری
uneed.ir/posts/LanmUQZOX2Y
لینک اشتراک گذاری کپی شد.

توضیحات آگهی

دستگاه پالس اکسیمتری به عنوان وسیله سنجش ششمین علامت حیاتی در پزشکی در این روزهای کرونایی به ابزاری مهم در پیش بینی سیر بیماری ( وضعیت تنفس ) جهت تصمیم گیری در مورد بستری شدن بیمار کرونا مثبت ( اشباع اکسیژن خون شریانی کمتر از 93 )تبدیل شده است. با افزایش قیمت سرسام آور این ابزار در بازار با کمک افراد نیک اندیش تصمیم گرفته شد تعدادی محدود از این دستگاه با قیمت سال گذشته جهت کمک به هم میهنان عزیز توزیع گردد.

نظرات کاربران