uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین برندهای شامپو بچه برای شستشوی مو و بدن
نویسنده: میترا ارسنجانی
28 بهمن 1399 | 8:53
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین برندهای شامپو بچه برای شستشوی مو و بدن

5/5

شامپو بچه مناسب، دارای ویژگی‌هایی مانند ضد سوزش چشم و نرم‌کننده پوست و مو است. امروزه شامپوهای بچه از برندهای مختلف با رایحه‌های متنوع در بازار موجود هستند.

یونید  یکی از مشکلات والدین حمام کردن کودک است. بسیاری از کودکان عاشق بازی با آب هستند اما، با شستن سر و بدنشان با شامپو میانه خوبی ندارند و حتی شروع به گریه می‌کنند. بیشتر این کوچولوهای نازنین خاطره خوبی از شستن آن‌ها با شامپو ندارند.

برای همه‌ی آن‌ها پیش آمده که وارد شدن کف داخل چشمشان، باعث سوزش و قرمز شدن چشم آن‌ها بشود. با انتخاب یک شامپو بچه مناسب کودک که از ویژگی‌هایی مانند ضد سوزش، ضد خشکی پوست و مو و با رایحه دل‌انگیز به شما کمک می‌کند تا کودک خود را با خیال راحت حمام کنید. در ادامه بهترین برندهای شامپو بچه را به شما معرفی می‌کنیم.

شامپو بچه موتسلا مدل ۲ در ۱

شامپو بچه موتسلا برندی فرانسوی است و محصولات بهداشتی متنوعی دارد. این شامپو باکیفیت محصولی ضد حساسیت و ملایم است و از گره خوردن موهای کودکان و سوزش چشم جلوگیری می‌کند. این محصول بدون پارابن است. شامپو بچه موستلا، حاوی عصاره بابونه و روغن نارگیل است و خاصیت نرم‌کنندگی و تقویت‌کنندگی مو را دارد.

شامپو بچه فیروز

محصولات بهداشتی برند معتبر فیروز طرفداران بسیاری در ایران دارد. شامپو بچه فیروز، خاصیت ترمیم‌کنندگی ساقه مو و نرم شدن مو را دارد. این شامپو از گره خوردن تارهای موی کودک، حساسیت و سوزش چشم کودک جلوگیری می‌کند. شامپوهای کودک فیروز رایحه‌ی بسیار ملایمی دارند و در بسته بندی‌های ۲۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ میلی‌لیتری موجود هستند.

شامپو سر و بدن کودک هیدرودرم مدل ۲ در ۱

شامپو سر و بدن کودک هیدرودرم، دارای خاصیت شست و شوی ملایم پوست و مو کودکان است. این شامپو دارای فرمولاسیون ملایمی است و از بروز حساسیت و سوزش چشم کودکان جلوگیری می‌کند. عصاره بابونه و کاندولا استفاده‌شده در این شامپو، موجب نرمی و لطافت پوست و موی کودک می‌شود. شامپو کودک هیدرودرم برای مصرف روزانه مناسب است.

شامپو کودک ایروکس

شامپو بچه ایروکس یکی دیگر از محصولات بهداشتی باکیفیت کودکان است. این شامپو حاوی روغن جوجوبا، د پانتول، عصاره بابونه، جوانه گندم و ویتامین‌های B5, E است. شامپو کودک ایروکس از بروز حساسیت‌های پوستی، سوزش چشم و گره خوردن موی کودک جلوگیری می‌کند. 

شامپو بچه

شامپو کودک شاوما

شامپو کودک شاوما، دارای فرمولاسیونی ملایم و مناسب موی کودکان است. این شامپو بدون سولفات بوده و از بروز حساسیت‌ها، سوزش چشم و خشکی پوست کودکان جلوگیری می‌کند. شامپوهای کودک شاوما، در دو رنگ مناسب استفاده کودکان دختر و پسر هستند. شامپو کودک شاوما قدرت تمیزکنندگی خوبی دارد و موی کودک را بسیار براق می‌کند.

شامپو کودک اکتیو مدل SOFT

شامپو بچه اکتیو از محصولات ایرانی معتبر و باکیفیت است. ترکیبات موجود در این شامپو، موجب نرم شدن موی سر کودکان پس از استحمام می‌شود و از خشکی پوست کودک جلوگیری می‌کند.

شامپو سر و بدن سانوسان Kids Banana  

شامپو سانوسان، محصولی از کشور آلمان و مخصوص شستشوی سر و بدن کودکان است. این شامپو فاقد پارابن است و از مواد طبیعی تهیه شده است. ساختار این شامپو بسیار ملایم است و از ایجاد هرگونه حساسیت در کودکان جلوگیری می‌کند. این شامپو بچه موجب نرمی و درخشندگی موی کودکان می‌شود.

شامپو کودک چیکو

محصولات بهداشتی چیکو در میان برندهای محصولات بهداشتی جایگاه خاصی دارد. بسیاری از مادران ترجیح می‌دهند به هر قیمتی این برند شامپو را برای کودک خود تهیه کنند. شامپو کودک چیکو، حاوی عصاره‌های طبیعی و ویتامین‌ها است و باعث سوزش چشم کودک نمی‌شود.

شامپو کودک جانسون

شامپو بچه جانسون فرمولاسیون ملایمی دارد و مناسب استفاده کودکان و نوزادان است. این شامپو فاقد پارابن است و از بروز حساسیت و سوزش چشم جلوگیری می‌کند. همچنین، استفاده از این شامپو موجب براق شدن موهای کودک می‌شود.

برای خرید محصولات کودک می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن یونید مراجعه کنید یا وارد این لینک شوید و با فروشنده‌های فعال در این حیطه در ارتباط باشید، گفتگو کنید، راهنمایی بگیرید و در صورت تمایل خرید خود را انجام دهید.


شامپو بچه شامپو کودک بهترین شامپو بچه بهترین برند شامپو بچه

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید